Recomanació escoles a Vic
Recomanació escoles a Vic
Hola bona nit a tothom!
Veureu, la Nahia té 6 anys acabats de fer i va a una escola de Barcelona, bàsicament perquè fins fa poc més d'un mes hi viviem allà. Per sort ens hem traslladat a les rodalies de Vic i hem pogut fugir una mica de la ciutat.
Bé, ara continua anant al col·legi a Barcelona, la hi porto cada matí, tot i que amb la nova situació (l'espera del bebé) ens hem plantejat canviar-la, bàsicament per comoditat i perquè, quan neixi el petit@ no tindré temps ni ganes per anar d'un cantó a un altre passejant-me per portar la nena.
Quina me'n recomaneu?
M'han parlat molt bé de l'escola Sant Miquel dels Sants, algú en sap alguna cosa? Sé que és religiosa però no m'importa això... I la del Sagrat Cor de Jesús? Cap suggerencia?
Veureu, la Nahia té 6 anys acabats de fer i va a una escola de Barcelona, bàsicament perquè fins fa poc més d'un mes hi viviem allà. Per sort ens hem traslladat a les rodalies de Vic i hem pogut fugir una mica de la ciutat.
Bé, ara continua anant al col·legi a Barcelona, la hi porto cada matí, tot i que amb la nova situació (l'espera del bebé) ens hem plantejat canviar-la, bàsicament per comoditat i perquè, quan neixi el petit@ no tindré temps ni ganes per anar d'un cantó a un altre passejant-me per portar la nena.
Quina me'n recomaneu?
M'han parlat molt bé de l'escola Sant Miquel dels Sants, algú en sap alguna cosa? Sé que és religiosa però no m'importa això... I la del Sagrat Cor de Jesús? Cap suggerencia?
Re: Recomanació escoles a Vic
Això de les escoles és molt personal. Aprofita que fan la jornada de portes obertes per anar-les a veure totes. Jo per exemple mai de la vida portaria el meu fill al Sant Miquel i encara menys al Sagrat Cor. Però sí a l'Andersen, per exemple. Si sou de rodalies vol dir que no sou de Vic. I l'escola del vostre poble?
Ja et dic, aquí llegiràs opinions per tot. Si busques i fas una mica de cerca veuràs que hi ha mil posts oberts que parlen sobre escoles de Vic. Busca'ls. Però res més que la teva intuició et dirà quina és la millor escola per a la teva filla, i no tinguis en compte el que digui l'altra gent. Perquè hi ha gent per tot.
Ja et dic, aquí llegiràs opinions per tot. Si busques i fas una mica de cerca veuràs que hi ha mil posts oberts que parlen sobre escoles de Vic. Busca'ls. Però res més que la teva intuició et dirà quina és la millor escola per a la teva filla, i no tinguis en compte el que digui l'altra gent. Perquè hi ha gent per tot.
Lluma ha escrit:Això de les escoles és molt personal. Aprofita que fan la jornada de portes obertes per anar-les a veure totes. Jo per exemple mai de la vida portaria el meu fill al Sant Miquel i encara menys al Sagrat Cor. Però sí a l'Andersen, per exemple. Si sou de rodalies vol dir que no sou de Vic. I l'escola del vostre poble?
Lluma, com molt bé intueixes no som de Vic però és que el nostre poble no té escola. Vivim a una casa aïllada i ens surt més acompte portar-la a Vic que no pas a l'escola del poble més proper
Ja miraré les escoles, a veure que fem per portes obertes.
Bita ha escrit:Hola,
Annanahia a quin poble vius?
Entre Taradell i Santa Eugènia, tot i que el terreny que tinc pertany a Taradell.
Aquesta zona no la conec, estic més amunt.
Hi ha algun post obert
viewtopic.php?f=25&t=26855
Et deixo info de portes obertes de Vic
http://ftp.vic.cat/uploads/Edu_Fitxers/ ... %20web.pdf
Hi ha algun post obert
viewtopic.php?f=25&t=26855
Et deixo info de portes obertes de Vic
http://ftp.vic.cat/uploads/Edu_Fitxers/ ... %20web.pdf
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |