No s'adorm després de les 20h

Els hàbits de dormir.
Nur79
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

No s'adorm després de les 20h

EntradaAutor: Nur79 » ds. març 03, 2012 11:09 pm

Hola noies

Avui la meva filla fa 2 mesets. Tinc instaurada una rutina des de que i va caure el malic. Dutxa a les 20h, després pit, i després tocaria dormir. El que passa es que no se perquè , en aquesta toma, quan acaba de pendre esta especialment activa i no hi ha santa manera de que agafi el son. He de dir, que ara per ara, no s'adorm soleta, es a dir, allo de deixar-la al moisés i que s'adormi, de moment no passa.
Té gasos i cólics, però també els te a les 12h de la nit, i en canvi si fa aquesta toma, si que es queda adormida al pit i la deixo al moisés i em dura 4 o 5h dormida ( ja hem passat la fase de que el moises tingui punxes, i ara si la poso roque, roque se queda).

A alguna de vosaltres els hi passa això?

Mil gràcies
Imatge
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

Re: No s'adorm després de les 20h

EntradaAutor: magrana » dg. març 04, 2012 9:27 am

Hola, Nur! :globus:

Pot ser que el bany l'activi? Hi ha nens que els passa això, que en comptes de relaxar-los, el bany els estimula. Podries banyar-la al matí o en un altre moment, si fos això.

És una idea.

Sort!!
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. març 04, 2012 10:08 am

Jo també t'anava a dir lo del bany. Hi ha molts nens que el bany en comptes de calmar-los els activa, a la meva filla li ha passat sempre tant de bebé com ara. Solució: ara la banyem (bueno, més aviat la dutxem, té 4 anys) després de l'escola, a les 5 de la tarda, però quan era més petita la banyavam al matí o abans de berenar, depén del dia.
ametista
:: dinosaure
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dg. març 04, 2012 12:03 pm

t'anava a dir el mateix, al meu gran quan era nadó el bany l'activava i vam passar a banyar-lo pel matí :ok:
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dg. març 04, 2012 12:32 pm

Jo no sabia això del bany...
També podria ser que fos pels còlics, el Jan en tenia sobretot al vespre, començava sobre les 20h i entre 22 i 23 se li parava el dolor. He sentit que moltes vegades els còlics es dónen en aquesta franja horària, potser per això després de la presa de les 24h es queda fregida.
Com és molt petita i estem a l'hivern no cal que la banyis cada dia, mira el dia que no la banyis si li passa el mateix, així vas descartant...
De tota manera trobo que és molt petita per tenir ja unes rutines marcades...
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dg. març 04, 2012 7:36 pm

Jo penso que es l'edat nomes te dos mesos aquesta edat encara no es poden instaurar "rutines" perque tenen el que es denomina son ultradià es adir encara no diferencien entre nit i dia... et pots llegir el llibre de la rosa jove dormir sin lagrimas que explica el son per edats i podras anar veien el que es "normal" i el que no, en cada mes.
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dg. març 04, 2012 9:19 pm

Moltes gràcies a totes!!

La veritat es que avui la hem banyat i hem se'ns ha adormit a les 21h... i encara continua. Aviam demà com va el tema.

Hem llegiré aquest llibre que recomanes Pucpuc.

Sou uns soletes totes ! :***: :***: :***:
Imatge
Pekenyita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 420
Membre des de: dg. set. 25, 2011 10:13 am

EntradaAutor: Pekenyita » dl. març 05, 2012 2:35 pm

Nur79, la Bruna té un mes i també estem instaurant la mateixa rutina. He de dir que a nosaltres molts dies també ens passa el mateix, però al final sempre acaba "caient"... Hi ha dies que són les 21h i d'altres les 23h. Jo més que per la dutxa, a la Bruna li costa pel mal de panxa. Ara estem provant homeopatia que ens va donar el pediatra, a veure com li va aquests dies.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dl. març 05, 2012 8:10 pm

Pekenyita

Es un rotllo això dels pets! Jo ja he provat el colimil + reuteri.. i hem queda només una ampolleta de colimil, que crec que no li donaré més. El reuteri li continuo donant perquè va bé per la flora intestinal. Tinc el pot del colikind i també li donaré. Pero clar, jo dono pit i seguir les indicacions de donar " 5 boles" 20 minuts abans de cada toma, es un rotllo. Com es pot calcular quan et demanara pit i fer-ho 20 minuts abans. I és més, si ho fas a ojo, i li dones les boletes disoltes en aigüa, com aguantes 20 minuts sense donar-li de jalar un com has " obert" la veda amb les boletes...

En fin, igualment, dijous tinc hora amb un osteopata que fa el " metodo rubio" que va molt bé pels colics,... aviam si millora una mica.

Avui tinc combo de malestar de vacunes + malestar de pets...

pobreta.
Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::