Escola Sant Gregori Barcelona
Escola Sant Gregori Barcelona
Bona nit m'agradaria que si algú coneix l'escola Sant Gregori em pugués dir la seva opinió, moltes gràcies.
Re: Escola Sant Gregori Barcelona
Hola! rescato aquest missatge. A mi també m'agradaria tenir més informació sobre aquesta escola. Gràcies!
No us puc donar referència en primera persona, però un amic de les nenes de l'any passat de la guarderia hi ha començat P3 aquest any i n'estan contents, tot i que el nen baixa en bus escolar cada dia, una cosa que a mi particularment em tira enrere!
gràcies vampiretes! jo també n'he sentit parlar bé de l'escola, de cara al gener demanaré una entrevista a veure què m'expliquen. El tema de l'autocar, en el nostre cas no és problema, perquè tenim uns horaris laborals prou flexibles com per poder portar i recollir al nen cada dia. La decisió rau en el projecte educatiu que tinguin i en el feeling que ens doni l'escola. Buà, jo estic dels nervis, la veritat. M'agrada molt buscar escola, però el fet de saber que igual no entris a la que finalment triïs m'agobia i preocupa molt. En fi, paciència 

Sí noia, triar escola és emocionant però una angoixa també, ens ho mirem tant i saber que depèn de la sort posa nerviós! Jo és que encara ho tonc fresc de l'any passat, jeje.
Que tingueu sort amb la decisió que prengueu!
Que tingueu sort amb la decisió que prengueu!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |