Escola Sant Gregori Barcelona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
elozano3
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 11:23 am

Escola Sant Gregori Barcelona

EntradaAutor: elozano3 » dv. març 09, 2012 9:02 pm

Bona nit m'agradaria que si algú coneix l'escola Sant Gregori em pugués dir la seva opinió, moltes gràcies.
rotllana
Entrades: 6
Membre des de: dc. oct. 22, 2014 2:34 pm

Re: Escola Sant Gregori Barcelona

EntradaAutor: rotllana » dc. nov. 05, 2014 9:29 am

Hola! rescato aquest missatge. A mi també m'agradaria tenir més informació sobre aquesta escola. Gràcies!
Vampirets
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dc. nov. 05, 2014 9:40 pm

No us puc donar referència en primera persona, però un amic de les nenes de l'any passat de la guarderia hi ha començat P3 aquest any i n'estan contents, tot i que el nen baixa en bus escolar cada dia, una cosa que a mi particularment em tira enrere!
rotllana
Entrades: 6
Membre des de: dc. oct. 22, 2014 2:34 pm

EntradaAutor: rotllana » dj. nov. 06, 2014 10:36 am

gràcies vampiretes! jo també n'he sentit parlar bé de l'escola, de cara al gener demanaré una entrevista a veure què m'expliquen. El tema de l'autocar, en el nostre cas no és problema, perquè tenim uns horaris laborals prou flexibles com per poder portar i recollir al nen cada dia. La decisió rau en el projecte educatiu que tinguin i en el feeling que ens doni l'escola. Buà, jo estic dels nervis, la veritat. M'agrada molt buscar escola, però el fet de saber que igual no entris a la que finalment triïs m'agobia i preocupa molt. En fi, paciència :-o00m
Vampirets
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dg. nov. 09, 2014 10:02 pm

Sí noia, triar escola és emocionant però una angoixa també, ens ho mirem tant i saber que depèn de la sort posa nerviós! Jo és que encara ho tonc fresc de l'any passat, jeje.

Que tingueu sort amb la decisió que prengueu!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::