Vestir a dues nenes iguals (talla 12 mesos i talla 7 anys)
Vestir a dues nenes iguals (talla 12 mesos i talla 7 anys)
Per una celebració informal, hauriem de vestir a dues nenes igualS (1 i 7 anys).
No sé quines marques tallen tenint en compte aquesta franja d'edat. A totes les botigues que he mirat hi ha roba de bebe fins a 36 mesos i l'altra és a partir dels 2 anys.
Em podeu ajudar?
No sé quines marques tallen tenint en compte aquesta franja d'edat. A totes les botigues que he mirat hi ha roba de bebe fins a 36 mesos i l'altra és a partir dels 2 anys.
Em podeu ajudar?
Re: Vestir a dues nenes iguals (talla 12 mesos i talla 7 anys)
GIANNA ha escrit:Per una celebració informal, hauriem de vestir a dues nenes igualS (1 i 7 anys).
Em podeu ajudar?
Potser la marca Gocco ho té. Tinc una amiga que té 4 fills, des d´un bebé de dos mesets fins a un nen de 7, i els fa anar a tots igualets.
- **mariona**
- :: peixet

- Entrades: 288
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 1:29 pm
petit bateau i nice things 
sóc l'atesor, ex-grafiquera
Pel meu casament vaig vestir a les meves nebodes iguals, tenien 17 mesos, 6 i 11 anys, els hi vaig comprar els vestits a la tizzas del corte ingles i tb tenien de la dulces que és marca pròpia tb. Ara amb les comunions ja tens tota la nova temporada exposada, et recomano que no triguis, les talles volen!!
Hola!!!
jo li agafo bastantes cosetes a la meva nena de la marca "lourdes" tenen cosetes molt boniques i les talles son de bebé fins a bastant gran ( 8 anys mínim). Al neck & neck segur que també tenen aquest rang de talles .
Espero que els hi trobis dos vestits ben bonics!!!!

jo li agafo bastantes cosetes a la meva nena de la marca "lourdes" tenen cosetes molt boniques i les talles son de bebé fins a bastant gran ( 8 anys mínim). Al neck & neck segur que també tenen aquest rang de talles .
Espero que els hi trobis dos vestits ben bonics!!!!

Al Canada House i al TUC TUC la roba no és idèntica però mantenen el "teixit", no sé si se m'enten: potser de la talla de bebè tenen uns petos o vestidets-bodys d'una roba de quadrets blaus (per exemple) i de la talla de nena tenen unes bruses o vestits fets de la mateixa roba de quadrets blaus.
Idèntiques no anirien però sí combinades.
Idèntiques no anirien però sí combinades.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
D'on ets? tinc una botiga de moda infantil marques: IKKS, liligaufrette, DKNY, jean bourgete i et puc ajudar! si vols enviem privat.
Sinó mira catalegs d'aquestes marques sobretot liligaufrette! tenent també botigues pròpies.
Sinó mira catalegs d'aquestes marques sobretot liligaufrette! tenent també botigues pròpies.
DKNY fa de 0 a 16 anys. Als Corte Ingles tenen botiga
Al Bennetton algunes coses les tenen de la 74 (12 mesos) en amunt... Jo he comprat la mateixa samarreta per la meva fillola ( 8 anys) i per la meva nens ( 9 mesos)
Eiii moltíssimes gràcies! sou unes trempades. Soc de girona. ara mateix marxo al centre que encara tinc un val de la benetton i mayoral. també aniré al corte ingles!.
Sinó trobo res que m'agradi buscaré a quines botigues gironines puc trobar aquestes marques de roba que heu dit.
Sinó trobo res que m'agradi buscaré a quines botigues gironines puc trobar aquestes marques de roba que heu dit.
Doncs al carrer nou (nosé si encara hi és) hi ha la likly graufette que et deia! sort i sinó sempre pots venir a Olot a Cocs t'atendrem encantats!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |