Cuan us gasteu en els regals d'aniversari?
Cuan us gasteu en els regals d'aniversari?
Hola ,
no sabia ben bé on preguntar-ho.... pot semblar una pregunta un pel "tonta" .... veureu la Jana va a un cole que no està al nostre poble ... i no conec massa als pares dels seus companys de classe., ara ens han convidat a un aniversari ,és el de la millor amigueta de la Jana a la classe i no tinc ni idea de cuans diners gastar... no vull quedar-me curta ni tampoc passar-me, no se, cuan s'acostuma a gastar ? aquí al poble cuan hem anat a un aniversari hem fet com un "pot " entre totes les mares ficant de 5 a 10 euros cadascú... pero aquí el regal és individual i amb aquest pressupost no compro massa cosa...
Moltes gràcies!!!!1
no sabia ben bé on preguntar-ho.... pot semblar una pregunta un pel "tonta" .... veureu la Jana va a un cole que no està al nostre poble ... i no conec massa als pares dels seus companys de classe., ara ens han convidat a un aniversari ,és el de la millor amigueta de la Jana a la classe i no tinc ni idea de cuans diners gastar... no vull quedar-me curta ni tampoc passar-me, no se, cuan s'acostuma a gastar ? aquí al poble cuan hem anat a un aniversari hem fet com un "pot " entre totes les mares ficant de 5 a 10 euros cadascú... pero aquí el regal és individual i amb aquest pressupost no compro massa cosa...
Moltes gràcies!!!!1
Re: Cuan us gasteu en els regals d'aniversari?
Nosaltres també acostumem a fer pot, però algun aniversari que he hagut de fer regal individual m'he gastat entre 10 i 15€. Això sí, has de tenir temps de remanar una miqueta i acostar-te a llocs tipus abacus o decathlon. Jo per aquest preu he trobat jocs de taula en versió de viatge (abacus), contes, trenca-closques, articles d'esport com un pack amb 2 raquetes de bàdminton i dues pilotes de mida infantil, cistelles de bàsquet per penjar a la paret, etc (decathlon).
A veure si et serveix...
A veure si et serveix...
Nosaltres celebrem els aniversaris col·lectius i regalem una tonteria, perque creiem que tothom ja té prous trastos a casa, i que potser no en calen més. El màxim que he posat mai ha estat tres euros, i heu de tenir en compte que mai se celebra un sol aniversari a la vegada.
De vegades també fem regals fets a casa. Vam fer una bosseta per l'esmorzar que havia pintat el meu fill, una capseta per posar tresors... Solen triumfar!
Ja se que no és aixó el que preguntaves, peró de vegades està bé veure altres opcions, perque tendim a pensar que tothom fa les coses de la mateixa manera.
De vegades també fem regals fets a casa. Vam fer una bosseta per l'esmorzar que havia pintat el meu fill, una capseta per posar tresors... Solen triumfar!
Ja se que no és aixó el que preguntaves, peró de vegades està bé veure altres opcions, perque tendim a pensar que tothom fa les coses de la mateixa manera.
doncs mira, nosaltres ens vam estrenar aquest dissabte en això dels aniversaris. És d'una de les 4 amiguetes que son i jo buscava alguna cosa que la fés moure, la nena està sobrada de pes i no volia comprar-li cap joguina per estar asseguda. Així que se'm va ocórrer un estel. Ni idea del que valien, sabia que no podien costar gaire, però no ho sabia. doncs 4 euros.
Amb això et dic que jo no penso en el que m'he de gastar sinó en el que pot fer servei o agradar. A veure, si miro algo i resulta que em demanen 30 euros, doncs no, però si enlloc de 4 euros m'hagués costat 10, doncs cap problema.
Salut!
ah, i quan sigui l'aniversari de la meva filla, tampoc vull que s'hi gastin més.
Amb això et dic que jo no penso en el que m'he de gastar sinó en el que pot fer servei o agradar. A veure, si miro algo i resulta que em demanen 30 euros, doncs no, però si enlloc de 4 euros m'hagués costat 10, doncs cap problema.
Salut!
ah, i quan sigui l'aniversari de la meva filla, tampoc vull que s'hi gastin més.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |