App per controlar les contraccions
App per controlar les contraccions
Hola noies!!
No recordo bé si va ser aquí o no però no fa gaire vaig sentir algú que parlava d'una aplicació per l'iPhone per controlar les contraccions...alguna idea o suggerencia?
Moltes gracies!!
No recordo bé si va ser aquí o no però no fa gaire vaig sentir algú que parlava d'una aplicació per l'iPhone per controlar les contraccions...alguna idea o suggerencia?
Moltes gracies!!
Re: App per controlar les contraccions
Hola wapa! N.hi ha moltes, pots buscar la
contraction master en concret,si no et fa el pes n.hi ha d.altres en castella... Espero haver.te ajudat!
X
contraction master en concret,si no et fa el pes n.hi ha d.altres en castella... Espero haver.te ajudat!
X
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
vaig ser jo 
crec que es deia MASTER CONTRACTIONS
molt facil i util!
crec que es deia MASTER CONTRACTIONS
Però vigila que no et passi com a mi, que me'n vaig baixar una gratuita i resulta que just quan em venien les contraccions xungues i seguides em va dir que m'havia de comprar la versió de pagament! M'hauries d'haver vist amb contraccions cada tres minuts navegant per l'appstore....!
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
jajajaja! m'has fet riure Catalanna
m'imagino pero que en aquell moment no era ni mig divertit...
aqui tens el link del que vaig fer servir jo
http://contractionmaster.com/
m'imagino pero que en aquell moment no era ni mig divertit...aqui tens el link del que vaig fer servir jo
http://contractionmaster.com/
Jajajajjajaja!!! Moltes gràcies noies! Ara mateix me l'instalo!
Ostres Catalanna...m'imagino com devies d'estar d'encantada amb la teva aplicació gratuita en aquell moment!!!
Ostres Catalanna...m'imagino com devies d'estar d'encantada amb la teva aplicació gratuita en aquell moment!!!
Jajaja va ser un moment molt còmic!! I quan vaig haver acabat de baixar-me-la no la vaig fer servir perquè ja vam anar cap a l'hospital!!
Baby Bump, però costa 3 €. Hi ha forces coses pel control de l'embaràs en general.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |