Simptomes embaras abans de 10 dies regla
Simptomes embaras abans de 10 dies regla
Hola noies,
A vuere si a alguna li ha passat. Encara em falten 10 dies per la regla o no regla, i tinc tots els simptomes que he tingut als altres 2 embarassos. Dolor com si m'hagues de venir la regla, una mica de nausea, entre altres. Aixo si, als altres embarassos, els simptomes els vaig començar a notar uns 5 dies abans de la data de la regla, i ara encara em falten 10 dies...pels meus calculs, vaig ovular fa una setmana, és possible que siguin simptomes d'embaras?
A vuere si a alguna li ha passat. Encara em falten 10 dies per la regla o no regla, i tinc tots els simptomes que he tingut als altres 2 embarassos. Dolor com si m'hagues de venir la regla, una mica de nausea, entre altres. Aixo si, als altres embarassos, els simptomes els vaig començar a notar uns 5 dies abans de la data de la regla, i ara encara em falten 10 dies...pels meus calculs, vaig ovular fa una setmana, és possible que siguin simptomes d'embaras?
Re: Simptomes embaras abans de 10 dies regla
madre mia!!!!!!!!!!!!!si has ovulado hace 1 semana cientificamente hablando el embrion apenas ha tenido tiempo ni de implantarse!!!!!!!!! a mi lo que me parece es que tienes unos psicosintomas de libro lo cual no quiere decir que no puedas estar embarazada por supuesto, pero si lo estas lo que es seguro es que tu cuerpo todavia no se ha enterado.
suerte y espera unos dias para confirmarlo!!!!!!!!!!

suerte y espera unos dias para confirmarlo!!!!!!!!!!

Doncs a mi em sembla que si que pot ser.
Vaig saber que estava embarassada als dos-tres dies de la fecundació. El motiu, molt sencill, mai tinc simptomes de regla, ni una miqueta, per tant, vaig notar molt el mal de panxa i de pits, era una cosa continua i diferent, sumat a un formigeig a la vulva. Cada dona és un món, amb una sensibilitat diferent, em va dir el ginecòleg que les dones que no tenim si tomes menstruals ho podem notar aviat.
Així que, tot pot ser!
Vaig saber que estava embarassada als dos-tres dies de la fecundació. El motiu, molt sencill, mai tinc simptomes de regla, ni una miqueta, per tant, vaig notar molt el mal de panxa i de pits, era una cosa continua i diferent, sumat a un formigeig a la vulva. Cada dona és un món, amb una sensibilitat diferent, em va dir el ginecòleg que les dones que no tenim si tomes menstruals ho podem notar aviat.
Així que, tot pot ser!
Els 2-3 dies són els que triga l'embrió en implantar-se.
Sento contradir-vos, però la cosa no va tan ràpida.
Entre la fecundació i la implantació passa una setmana, més o menys. És impossible que hi hagi implantació 2-3 dies després de la fecundació.
Jo estic en reproducció assistida. Per una fecundació in vitro normalment et posen els embrions entre 2 i 5 dies després de la fecundació. A mi dimarts de la setmana passada em van posar un embrió de 8 cèl·lules (el van congelar quan havien passat 3 dies des de la seva fecundació) i quan me'l va tranferir la meva gine em va dir que trigaria a implantar-se entre 3 i 5 dies.
Quan hi ha fecundació en un embaràs natural (i en una FIV el procés és similar però en laboratori), al cap d'1 dia es divideix en 2 cèl·lules, i aquestes cèl·lules es van dividint successivament fins que arriben a 32 cèl·lules (morula). Mentre es va dividint va traslladant-se des de la trompa fins a la matriu. Quan "cau" a la matriu està per allà "flotant" i quan arriba a l'etapa de blastocisto s'enganxa a la paret de la matriu i comença a implantar-se, això passa aproximadament 7-8 dies després de ser fecundat. A més, la implantació triga uns 7 dies més en ser completa, és a dir, cap a 14 dies després de la fecundació, s'acaba la implantació.
Per altra banda, cada dona és diferent i hi ha dones més "sensibles" que de seguida "noten" que alguna cosa passa.
Jo us puc dir que després de 2embarassos, un natural i un per inseminació, tots dos acabats en avortaments, tres inseminacions, una FIV de frescos i ara aquesta de congelats, els meus "símptomes" abans dels positius han estat exactament els mateixos que els que no han acabat en embaràs.
Ara em falten uns quants dies per a la beta i ja tinc tots els símptomes pre-mesnstruals....
Espero haver-vos ajudat
Entre la fecundació i la implantació passa una setmana, més o menys. És impossible que hi hagi implantació 2-3 dies després de la fecundació.
Jo estic en reproducció assistida. Per una fecundació in vitro normalment et posen els embrions entre 2 i 5 dies després de la fecundació. A mi dimarts de la setmana passada em van posar un embrió de 8 cèl·lules (el van congelar quan havien passat 3 dies des de la seva fecundació) i quan me'l va tranferir la meva gine em va dir que trigaria a implantar-se entre 3 i 5 dies.
Quan hi ha fecundació en un embaràs natural (i en una FIV el procés és similar però en laboratori), al cap d'1 dia es divideix en 2 cèl·lules, i aquestes cèl·lules es van dividint successivament fins que arriben a 32 cèl·lules (morula). Mentre es va dividint va traslladant-se des de la trompa fins a la matriu. Quan "cau" a la matriu està per allà "flotant" i quan arriba a l'etapa de blastocisto s'enganxa a la paret de la matriu i comença a implantar-se, això passa aproximadament 7-8 dies després de ser fecundat. A més, la implantació triga uns 7 dies més en ser completa, és a dir, cap a 14 dies després de la fecundació, s'acaba la implantació.
Per altra banda, cada dona és diferent i hi ha dones més "sensibles" que de seguida "noten" que alguna cosa passa.
Jo us puc dir que després de 2embarassos, un natural i un per inseminació, tots dos acabats en avortaments, tres inseminacions, una FIV de frescos i ara aquesta de congelats, els meus "símptomes" abans dels positius han estat exactament els mateixos que els que no han acabat en embaràs.
Ara em falten uns quants dies per a la beta i ja tinc tots els símptomes pre-mesnstruals....
Espero haver-vos ajudat
cayena guapa nadie podia haberlo explicado mejor
mucha suerte de corazon con esta nueva fiv, a veces os leo y creo que sois todas unas campeonas , valientes y fuertes sereis unas madres estupendas
efectivamente el embrion tarda de una semana a 10 dias en su implantacion asi que de 2 a 3 dias nada de nada!!!!!!!!si que es verdad que hay mujeres mas sensibles que otras pero a los dos dias de fecundacion.....no se yo!!!!!!!!!!!!dificil lo veo!!!!!!!!!!

mucha suerte de corazon con esta nueva fiv, a veces os leo y creo que sois todas unas campeonas , valientes y fuertes sereis unas madres estupendas efectivamente el embrion tarda de una semana a 10 dias en su implantacion asi que de 2 a 3 dias nada de nada!!!!!!!!si que es verdad que hay mujeres mas sensibles que otras pero a los dos dias de fecundacion.....no se yo!!!!!!!!!!!!dificil lo veo!!!!!!!!!!

Sol
Gracias por darme ánimos!!! La betaespera es durilla, pero es lo que hay. No somos más fuertes que el resto de mujeres, simplemente nos ha tocado vivir esto y hay que aceptarlo y tirar para alante, luchar y luchar para conseguir nuestro sueño de ser madres y padres.
Gracias guapa
Un abrazo
Gracias por darme ánimos!!! La betaespera es durilla, pero es lo que hay. No somos más fuertes que el resto de mujeres, simplemente nos ha tocado vivir esto y hay que aceptarlo y tirar para alante, luchar y luchar para conseguir nuestro sueño de ser madres y padres.
Gracias guapa
Un abrazo
Chicas...mi ginecólogo me dijo que era posible porque hay mujeres que lo detectamos porque nuestro cuerpo nos avisa antes, y así fue...así que yo hablo de mi experiencia (no pretendo engañar a nadie) y de lo que me ha dicho el experto!!
Ningún mes anterior había tenido "psicosíntomas" ni sé lo que son... Simplemente cuando me quedé embarazada lo supe pronto, antes que otras mujeres, y ya está.
Cayena, te deseo que tengas mucha suerte!!!
Ningún mes anterior había tenido "psicosíntomas" ni sé lo que son... Simplemente cuando me quedé embarazada lo supe pronto, antes que otras mujeres, y ya está.
Cayena, te deseo que tengas mucha suerte!!!
recentment s'ha descobert una proteïna que se secreta abans que la hormona de l'embaràs (que comença a secretar-se des de la implantació) i que es diu early pregnancy factor (factor d'embaràs temprà) i que pot causar que en algunes dones es tinguin símptomes d'embaràs des d'abans de la implantació. Que hi hagi fecundació tampoc implica que hi hagi implantació, perquè el 75% de les fecundacions fallen en la implantació i no es produeix embaràs finalment, així que tot i que no és freqüent, i que no es garantia d'embaràs segur, pot passar 
Bon dia! Sóc nova al fòrum. Us explico el meu cas, jo prenc les anticonceptives, des dels 18 anys, tinc 29, només vaig fer un any de descans. Doncs bé, aquest mes em vaig oblidar de dues pastilles. Mai he tingut cremors ni acides. Des de fa una setmana estic tot el dia amb acides. A mi mai m'han fet dolors els pits quan m'anava a venir la regla i a dia d'avui tampoc em fan mal! però sí que noto molta calor al cos, quan m'aixeco i normalment tinc els pits molt calents! sempre dormo tot seguit i a dia d'avui porto quatre nits aixecant-me per orinar i tinc com dolor de menstruació. M'hauria d'haver vingut la regla el divendres.... ja sé que per sortir de dubtes el millor és fer-se la prova, però també estic passant una mala època, el meu marit s'ha quedat a l'atur i crec que no m'ha vingut per l'estrès.
Són símptomes de embaràs???? Que consti que no ens importaria gens!!!! tot el contrari! si ha de venir doncs millor!!!! Probablement estic fent preguntes que van a un altre fòrum, o preguntes tontes!!! Gràcies a totes!!!!
Són símptomes de embaràs???? Que consti que no ens importaria gens!!!! tot el contrari! si ha de venir doncs millor!!!! Probablement estic fent preguntes que van a un altre fòrum, o preguntes tontes!!! Gràcies a totes!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |