plagiocefalia

Plors, malalties i consultes.
SOLILLUNA
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

plagiocefalia

EntradaAutor: SOLILLUNA » dl. maig 14, 2012 3:07 pm

El pediatra ens ha dit que el nostre nen de sis mesos te plagiocefalia, aquesta tarda li fan radiografies i ens trucaran per que comenci rehabilitació.
Estic desesperada perque des de que va neixer ens ha passat de tot, amb 20 dies ingres per bronquilitis durant deu dies, despres colics quan van passar els colics una dermatitis molt forta, ara que te millor lo de la dermatitis ens diuen que te aquesta malformació al cap, que aixo si que em preocupa de debo.
Algu li ha passat aixo de la plagiocefalia i com ho ha solventat?
Moltes gracies
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: plagiocefalia

EntradaAutor: neuetes » dl. maig 14, 2012 3:16 pm

nuriaau
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dl. maig 14, 2012 5:12 pm

Hola SOLILLUNA,

aquests enllaços que t'ha posat la NEUETES van molt bé per saber d'altres experiències. Precisament en un d'ells hi vaig participar explicant que el meu fill tenia plagiocefàlia, que estàvem anat a un osteòpata infantil per fer massatges i col.locar bé els ossos del crani, procuràvem que dormís del costat "no aixafat" de mil maneres diferents, etc,etc,etc
Ara el meu fill té casi 3 anys i mig i se li ha posat el cap ben rodonet i bé (fins als dos anys encara se li notava una mica), crec que va estar fent massatges fins a l'any o així
SOLILLUNA
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

EntradaAutor: SOLILLUNA » dj. maig 17, 2012 3:01 pm

nuriaau ha escrit:Hola SOLILLUNA,

aquests enllaços que t'ha posat la NEUETES van molt bé per saber d'altres experiències. Precisament en un d'ells hi vaig participar explicant que el meu fill tenia plagiocefàlia, que estàvem anat a un osteòpata infantil per fer massatges i col.locar bé els ossos del crani, procuràvem que dormís del costat "no aixafat" de mil maneres diferents, etc,etc,etc
Ara el meu fill té casi 3 anys i mig i se li ha posat el cap ben rodonet i bé (fins als dos anys encara se li notava una mica), crec que va estar fent massatges fins a l'any o així

Moltes gracies Nuriaau, per sort li van fer les plaques i no es greu, ens han enviat a rehabilitació, uf menys mal..
T'has adonat que també hem parlat pel tema de la pell atopica? Doncs si el Marc esta molt millor, esperem que quan deixem la medicació no faci gaire rebrot, espero que la teva filla estigui ja millor

Petons
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dv. juny 15, 2012 2:40 pm

Hola SOLILLUNA,

m'alegro que tot hagi quedat en un ensurt i no sigui tan greu com es pensava al principi...el Marc ja està anant a rehabilitació? com li va? el meu fill fotia uns crits, no li agradava gens

La Queralt va millorar de l'eczema aquell bèstia, però amb aquests canvis de calor/fred li va sortint més fluixet però bueno, anar seguint les indicacions i creauant els dit perquè no li empitjori
aguellpe
Entrades: 74
Membre des de: dc. març 30, 2011 11:04 am

EntradaAutor: aguellpe » ds. ago. 11, 2012 3:47 am

Nosaltres vam comprar el coixí mimos i li va anar molt bé, es un coixí amb el que pots estar tranquil•la quan el nen está cap per amunt tant de dia com de nit. Ens el va recomanar la pediatra i si miras per internet moltes mares que l'han utilitzat els hi ha anat molt bé.
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dj. set. 20, 2012 6:39 pm

El meu fill va neixer amb plagiocefalia, tambe. La pediatra de neonats va dir que s'areglaria amb 'terapia postural', es a dir, anr canviant-lo de posicio durañt el dia.
Jo no m'ho creia perque la deformacio ra bastant gran. Em vaig mirr els posts del SP, el coii Mios, etc.
Doncs be, als 3 mesos ja no hi havia ni rastre :ok:

A vegades, els pediatres tenen rao.....

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::