mercadillu???
mercadillu???
Hola...
On es el mercadillu per
i oferir oportunitats<???
gracias
mayra
On es el mercadillu per
i oferir oportunitats<???
gracias
mayra
Re: mercadillu???
Segons les normes d'us del fòrum has de tenir mínim 100 missatges escrits.
"Limitacions d'accès als fòrums:
"Mercadillo"
Només visible/accesible als usuaris amb 1 mes d'antiguitat i 100 missatges escrits
Visualització de fotos
A tots els subfòrums de Socpetit (excepte info, ajuda, el bloc de socpetit, offtopic, viatges, manualitats i bona cuina) .. només poden veure les fotos els usuaris participatius: amb més de 100 missatges escrits i més de 30 dies al fòrum.
Paperera
Subfòrum pels missatges de poc contingut, i/o amb un contingut èticament poc acceptable, baralles, insults, trolls, etc.. abstenir-se persones sensibles i sensates.
Només visible/accesible als usuaris amb 1 mes d'antiguitat i 100 missatges escrits
Zona VIP
Només visible/accesible als usuaris amb 1 any d'antiguitat i 1000 missatges.
Altres sub-fòrums privats.
Cada any es fa l'amic invisible per nadal, Socpetit no l'organitza però si col·labora creant un subfòrum específic d'accès limitat als participants de cada any."
"Limitacions d'accès als fòrums:
"Mercadillo"
Visualització de fotos
A tots els subfòrums de Socpetit (excepte info, ajuda, el bloc de socpetit, offtopic, viatges, manualitats i bona cuina) .. només poden veure les fotos els usuaris participatius: amb més de 100 missatges escrits i més de 30 dies al fòrum.
Paperera
Subfòrum pels missatges de poc contingut, i/o amb un contingut èticament poc acceptable, baralles, insults, trolls, etc.. abstenir-se persones sensibles i sensates.
Zona VIP
Només visible/accesible als usuaris amb 1 any d'antiguitat i 1000 missatges.
Altres sub-fòrums privats.
Cada any es fa l'amic invisible per nadal, Socpetit no l'organitza però si col·labora creant un subfòrum específic d'accès limitat als participants de cada any."
Moltes gràcies
Hola Mayra!!
Em sembla que ens coneixem!!!
oi que ets la mare de la Bruna?
Benvinguda al socpetit!!!
Jomax
Em sembla que ens coneixem!!!
oi que ets la mare de la Bruna?
Benvinguda al socpetit!!!
Jomax
Hola noies!
He presentat una idea al concurs de UOC&Pluget.
Es tracta de RE-NADONS, una plataforma virtual gratuïta per l'intercanvi, reaprofitament i/o re-venda d'articles per infants i puericultura (roba, estris, joguines...) de 2ona mà.
Si us sembla una idea que pot ser interessant, només heu de fer click a aquest enllaç (http://mentsobertes.uoc.edu/plug/idea?id=716) i donar a "VOTA" (no cal inscribir-se ni res, i us portarà menys de 20 segons)).
El premi és formació a la UOC, la qual cosa m'aniria genial!
Moltes gràcies a totes!! Passa-ho!
Aliceta.
He presentat una idea al concurs de UOC&Pluget.
Es tracta de RE-NADONS, una plataforma virtual gratuïta per l'intercanvi, reaprofitament i/o re-venda d'articles per infants i puericultura (roba, estris, joguines...) de 2ona mà.
Si us sembla una idea que pot ser interessant, només heu de fer click a aquest enllaç (http://mentsobertes.uoc.edu/plug/idea?id=716) i donar a "VOTA" (no cal inscribir-se ni res, i us portarà menys de 20 segons)).
El premi és formació a la UOC, la qual cosa m'aniria genial!
Moltes gràcies a totes!! Passa-ho!
Aliceta.

En què consisteix ben bé això del mercadillu?
Més que res és per saber què m'estic perdent i tenir una motivació per poder escriure els 100 missatges

- jimaguari
- :: granota

- Entrades: 225
- Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
- Ubicació: Lleida - Tarragona
Jo tampoc sé que és això del mercadillo!! I em queden encara molts missatges per arribar als 100! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |