Tornar a la normalitat després d'un viatge

Els hàbits de dormir.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Tornar a la normalitat després d'un viatge

EntradaAutor: catalanna » dj. maig 17, 2012 6:11 am

Bon dia! El meu petit de 3,5 mesos ha passat de dormir tota la nit a despertar-se cada hora ara que som de viatge. La veritat és que no acabo d'entendre perquè, ja que a casa no fem gaires rutines ni fem res especial perquè dormi perquè mai no ens ba calgut.. És més, és d'aquells nens que s'adapten a tot... Us ha passat també a vosaltres que comencen a dormir molt malament fora de casa? I el més important, quan han trigat a tornar a la normalitat?
A veure si em doneu esperances perquè em té tan mal acostumada que ara vaig morta!
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: Tornar a la normalitat després d'un viatge

EntradaAutor: vicky1983 » dj. maig 17, 2012 11:02 am

a nosaltres ens passa el mateix cada vegada que marxem de vacances o cap de setmana. Sempre he pensat que era perque estranyava el llit perquè a mi em passa el mateix!!! :love:

nosaltres procurem sempre portar els seus llençols o encara que sigui un arrullo perque tingui la seva olor i sobretot el seu gusiluz i una bola que projecte estrelles al sostre i fa llum i musiqueta. La idea és que estigui el "més a casa" que sigui possible perque no extranyi tant

aixó si, el primer dia d'arribar a casa fa unes siestes llarguissimes i se li veu que dorm mooooolt a gust!!!!! :love:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::