Sua molt a la cadireta de passeig

Més qüestions.
alfonsoicecilia
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

Sua molt a la cadireta de passeig

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 11, 2012 2:35 pm

Bones! no he trobat cap tema que en parli, espero no obrir un tema repetit. Disculpeu si és així.

El fet és que la petita és molt molt calurosa, de fet a casa no vol ni llençol ni res per dormir des que va començar la calor. Si la intento tapar dóna puntades fins que es destapa i això que ja només dorm amb bodi d'estiu.

Doncs quan sortim a passejar... cada dia torna xopa xopa a casa (sobretot l'esquena i tot el cap). I em fa patir perquè sí que fa molta calor a Lleida... però com per suar d'aquesta manera? A la cadireta hi té un matalasset, que directament a la tela de la cadireta encara és pitjor. Els hi passa als vostres? Alguna idea? Ja no crec que la pugui posar amb menys roba perquè no li poso ni bodi, directament un vestidet o samarreta i pantaló curt fresc.

merci!
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Sua molt a la cadireta de passeig

EntradaAutor: edae » dl. juny 11, 2012 4:19 pm

I si li poses una funda o llençolet de cotó a sota l'esquena?
Imatge
Imatge
Sonne
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dc. oct. 03, 2007 6:51 pm

EntradaAutor: Sonne » dl. juny 11, 2012 5:42 pm

A mi em passa igual i ho hem solucionat una mica amb aquella mena de protectors d'estiu universals per al cotxet (no se com es diuen), són d'una tela més fresqueta i sembla que no facin suar tant...
Imatge
elmeupetitet
Entrades: 165
Membre des de: dc. nov. 10, 2010 7:58 pm

EntradaAutor: elmeupetitet » dl. juny 11, 2012 9:33 pm

El meu nen també sua moltíssim a la cadireta de passeig i també a la del cotxe. Jo li he comprat una funda de cotó amb un estampat molt xulo per la cadireta i al cap li poso una tovallola petita i tot i així continua suant però no tant. Quan anem amb cotxe també li poso una tovallola al cap i abans de sortir del cotxe li canvio la samarreta perquè no l'agafi l'aire. Per la nit dorm amb body de màniga curta i sense tapar i ara ja no sua.
Mira, tenim nens calurosos!! Pobrets, la calor forta encara no ha arribat no sé què farem!!
Imatge

Quines ganes de veure't la careta!!

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
alfonsoicecilia
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. juny 11, 2012 10:00 pm

Aix... lo de la tovallola també ho vaig provar i, bueno... continua més o menys igual. Aniré a mirar més fundes pel cotxet (i per la cadireta del cotxe!!! que passa el mateix!!!) a veure si en trobo alguna que pugui anar millor.

Si és que és això, que la calor forta encara no ha arribat!!!! No ens podrem moure de la piscina en tot l'estiu??? :-D

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::