Cadireta per cotxe Cybex Juno Fix
Cadireta per cotxe Cybex Juno Fix
Hola,
Algú té aquesta cadireta o una altra similar que tingui coixí frontal enlloc d'arnés? És que estem pensant a comprar-la per 2on cotxe i no les tenim totes de que no l'inmobilitzi massa o li doni massa calor. Em podeu explicar experiències?
També tinc un dubte i és que aquesta cadireta surt molt ben parada en els testos en quant a ús amb isofix, però i si s'utilitza sense isofix? Son tant segures?
Gràcies!
Algú té aquesta cadireta o una altra similar que tingui coixí frontal enlloc d'arnés? És que estem pensant a comprar-la per 2on cotxe i no les tenim totes de que no l'inmobilitzi massa o li doni massa calor. Em podeu explicar experiències?
També tinc un dubte i és que aquesta cadireta surt molt ben parada en els testos en quant a ús amb isofix, però i si s'utilitza sense isofix? Son tant segures?
Gràcies!

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
Re: Cadireta per cotxe Cybex Juno Fix
Nosaltres tenim la cybex pallas II i ens va de conya
El nen hi va molt còmode i quan s'adorm es queda com si estigués adormit a sobre una taula
En principi en comprarem una altra pel petit perquè n'estem molt contents. La nostra és sense isofix i aparentment també són molt segures (o això vull creure). Això sí a l'informe del RACC hi deia que primer la provés el nen perquè es veu que hi ha nens a qui no els agrada això del coixí davant...
En principi en comprarem una altra pel petit perquè n'estem molt contents. La nostra és sense isofix i aparentment també són molt segures (o això vull creure). Això sí a l'informe del RACC hi deia que primer la provés el nen perquè es veu que hi ha nens a qui no els agrada això del coixí davant...Re: Cadireta per cotxe Cybex Juno Fix
Per un moment he pensat que aquest post l'havia obert jo!! Justament la vam comprar dissabte, ja que com dius surt molt ben parada als tests i està súper bé de preu (si compares amb römer) però teníem el mateix dubte... De moment només l'hem fet servir un parell d'horetes i molt bé, tot i que ara que el nen és tan petit visualment xoca veure'l amb allò al davant!!! Al prima anant del revés plorava tooooota l'estona, tots els viatges i amb aquesta cadireta somreia i es va adormir i tot..... Però ja et dic, l'he fet servir molt poc com per aconsellar-la. Com que és molt nova jo em vaig estar mirant opinions de la pallas, que té el mateix sistema i tothom n'estava encantat...
Hola,
Gràcies per les respostes... em doneu molta tranquilitat en quan a que els nens s'hi adapten bé (que ja és molt!), però que me'n diueu de la calor? És que sembla que estigui tant embolicat...
En el cotxe on el volem posar nosaltres ara hi tenim un maxicosi de grup O+ i al ser petitó encara hi cap bé i ho voliem allargar fins als 2 anys, que és el que recomanen ara d'anar en sentit contrari, però últimament surt xop de suor d'allà dins, encara que anem amb l'aire condicionat posat a 20-21 graus! I ja no hi dorm tanta estona i com no sabem si és per la calor, per això ens fa por que en aquesta cadireta hi vagi millor al anar en sentit de la marxa però en canvi suï igual o més. Que me'n diueu? Heu notat que suïn molt?
Gràcies per les respostes... em doneu molta tranquilitat en quan a que els nens s'hi adapten bé (que ja és molt!), però que me'n diueu de la calor? És que sembla que estigui tant embolicat...
En el cotxe on el volem posar nosaltres ara hi tenim un maxicosi de grup O+ i al ser petitó encara hi cap bé i ho voliem allargar fins als 2 anys, que és el que recomanen ara d'anar en sentit contrari, però últimament surt xop de suor d'allà dins, encara que anem amb l'aire condicionat posat a 20-21 graus! I ja no hi dorm tanta estona i com no sabem si és per la calor, per això ens fa por que en aquesta cadireta hi vagi millor al anar en sentit de la marxa però en canvi suï igual o més. Que me'n diueu? Heu notat que suïn molt?

El post de l'Aran
Nova llista mares desembre pàg. 380; http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=85&t=15845&p=1055116#p1055116
T'escric des del cotxe amb el meu nen dormint com un angelet a la cadireta nova (això mai no passava quan anava enrere!!)! El meu petit és molt suador, i efectivament sua a la cadireta, però jo diria que més aviat per la part que toca la cadira i que per tant la peça de davant no hi té res a veure. Ara per ara, te la recomano, però si vols contacta'm d'aquí unes setmanes i et dic el què!
hola! nosaltres la tenim i el Quique fa cosa d'un mes i mig que hi va i estem tots molt contents.
El meu fill s'emociona quan veu que hem de pujar al cotxe, li encanta, tot i tenir allò al davant té les cames sueltes, pot creuar els peuets i moure's, ell fa com botets amb el cos i la part aquesta del davant la fa servir per arrepenjar el cap i xafardejar el que fa l'acompanyant al darrera,
nosaltres tenim isofix així que no et sé dir com va sense,
tema suor: el peque és clorós però no sua especialment, nosaltres tenim aire condicionat i anem tots ben a gust
resum: estem encantats i l'aconsellem
El meu fill s'emociona quan veu que hem de pujar al cotxe, li encanta, tot i tenir allò al davant té les cames sueltes, pot creuar els peuets i moure's, ell fa com botets amb el cos i la part aquesta del davant la fa servir per arrepenjar el cap i xafardejar el que fa l'acompanyant al darrera,
nosaltres tenim isofix així que no et sé dir com va sense,
tema suor: el peque és clorós però no sua especialment, nosaltres tenim aire condicionat i anem tots ben a gust
resum: estem encantats i l'aconsellem
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |