NO VOL FER CACA NI PIPI

Rabietes, gelos, egoisme..

UXIA
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2040
Membre des de: dg. ago. 26, 2007 2:07 pm

NO VOL FER CACA NI PIPI

EntradaAutor: UXIA » dv. set. 14, 2012 6:00 pm

La meva filla té quasi quatre anys. Acabo de ser mare del meu segon fill i aparentment la gran no tenia gelos. El problema és que des de les poques setmanes d'haver nascut el petit, la meva filla s'aguanta el pipi i sobretot la caca. Li diem que n'ha de fer i quan s'asseu al lavabo és tot plegat un drama. Crida dient que " no surt" o " no tinc". Estem força deseperats i una mica fins als nassos d'aquesta situació. No s'ha cagat ni pixat a sobre, simplement, quan ja no pot aguantar més ho fa al lavabo però plorant i cridant. La caca ha arribat a aguantar-se-la 4 dies. Ja no sabem què fer perquè deixi de fer-ho. Algú s'ha trobat en una situació similar? gràcies.
Imatge
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

Re: NO VOL FER CACA NI PIPI

EntradaAutor: ter10 » ds. set. 15, 2012 2:46 pm

Jo no m'he trobat en aquesta situació però crec que ho fa per cridar l'atenció. El que faria és ignorar la situació; no li diria constantment que ha de fer caca o pipi; que vegi que no et preocupes per si ho fa o no i quan ho faci li dius molt bé, estic molt contenta que hagis fet pipi o caca sense cridar i tu sola.
Mentre pots donar-li molta fibra: suc de taronja, verdura.... i si veus que no fa caca consulta-ho amb el pediatra i et pot donar algun tractament; però sempre sense que ells s'adoni.

Molta sort :-()-)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::