dormir panxa a terra

Els hàbits de dormir.
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

dormir panxa a terra

EntradaAutor: nius » ds. set. 15, 2012 10:26 pm

El meu fill petit té 1 mes i des del primer dia fem collit. El duem amb el fular i hi dorm moltíssim, així com també el tenim damunt del nostre pit perquè dormi.
Alguna vegada, quan està adormit, l'he intentat deixar al llit o al moises, i del seu propi moviment es "desequilibra", es mou i es desperta. Hem comprovat que com millor està és boca terrossa (la posició granoteta, igual com està al fular o damunt nostre) i de dia l'hem anat deixant panxa a terra i és com millor ha dormit. No deixa de fer-me respecte, per això.
Però sé que no es recomana posar-los així per dormir, perquè hi ha més risc de mort sobtada. A la nit, el poso de costat i anem fent pit. Alguna amiga m'ha dit que per les migdiades també han posat els seus fills així. I ahir deiem que a la que es donen la volta, hi ha nens/es que els posen de costat i ells mateixos acaben dormint panxa a terra.....
Quines són les vostres experiènces? O consells, o suggeriments.... estic molt dubtosa!
Imatge

Imatge
nacristai
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

Re: dormir panxa a terra

EntradaAutor: nacristai » ds. set. 15, 2012 10:48 pm

Nius, et llegia i semblava que parlés jo fa uns mesos! Nosaltres el posavem de costat amb una tovallola plegada com un xurro per que li fés de tope i moltes vegades es posava tsmbé boca terra, i per la migdiada ho vam solucionar dormint-lo a la ganduleta, i per la nit enganxat al pit. De fet amb 8 mesos segueix dormint a la gandula i al llit bocaterrosa i quan vol pit ja fa mesos que se'l busca ell ;)
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dg. set. 16, 2012 12:38 am

Hola Nius!! COm esteu? A mi també em feia molta angunia pero era la unica manera que la Inès dormis el més hores possibles i aixo que no eren fgaires!! JOsé que la veïna sempre ha posat la peque panxa a terra pq sino no li dormia... has provat de posar-lo de costadet pero recolzat sobre un coixinet o alguna cosa per la panxa? es a dir q li sembli q esta panxa a terra.. nosé si m'explico... de costat pero recolzat sobre la panxa en algo al seu costat.. jo aixi estava més tranquila.. tot i aiwi a la que es va començar a bellugar una mica dormint s'hi tirava soleta de panxa a terra i per molt tope que li posés a la panxa la tia l'apartava (encara em pregunto com!!!!) :-o00m Quin patir aquests peques!!!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dg. set. 16, 2012 12:40 am

Hola Nius!! COm esteu? A mi també em feia molta angunia pero era la unica manera que la Inès dormis el més hores possibles i aixo que no eren fgaires!! JOsé que la veïna sempre ha posat la peque panxa a terra pq sino no li dormia... has provat de posar-lo de costadet pero recolzat sobre un coixinet o alguna cosa per la panxa? es a dir q li sembli q esta panxa a terra.. nosé si m'explico... de costat pero recolzat sobre la panxa en algo al seu costat.. jo aixi estava més tranquila.. tot i aiwi a la que es va començar a bellugar una mica dormint s'hi tirava soleta de panxa a terra i per molt tope que li posés a la panxa la tia l'apartava (encara em pregunto com!!!!) :-o00m Quin patir aquests peques!!!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dg. set. 16, 2012 8:48 am

Justament ahir a l'Ara criatures a la columna d'en Carlos Gonzalez comentava aquest tema, ja que parlava del risc de mort sobtada en cadascuna de les postures: panxa a terra, de costat o panxa enlaire. I amb les dades i estudis actuals estava clar que el millor quan són tan petitons és posar-los panxa enlaire (de costat també augmenta el risc de mort sobtada).
*RIX*
:: dofí
Entrades: 3353
Membre des de: ds. maig 17, 2008 10:14 pm

EntradaAutor: *RIX* » dg. set. 16, 2012 9:09 am

Hola Nius!

A mi també m'interessa molt el tema, ja que estic amb el mateix problema que tu!!

El pediatre de la mutua em va dir que cap problema, pero la de la SS em va dir que no, aixi que segueixo amb el dubte... a mi em fa també molta cosa, pero hi ha moments que si no es així no dormim...
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

ImatgeImatge
ImatgeImatge
El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
laura_28
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dg. set. 16, 2012 4:47 pm

hola!

el meu petit va dormir de panxa a terra quasi des del principi, no podia dormir de cap més manera de panxa enlaire feia uns espants que es despertava plorant....hi un dia el vaig posar de panxa a terra i va dormir la mar de bé....sabia aixecar el cap bé....
ja se que no es el mateix que tot són estudis, però quan vaig sortir de l'hospital em van dir de costat i al cap d'una setmana em van dir panxa amunt....res que jo no m'ho crec....els meus germans i jo vam dormir de panxa a terra...també diuen que panxa amunt si vomiten s'ofeguen...

penso que fem el que fem si ha de passar passarà i sinó no....
Cabana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
Ubicació: Al país de la Tramuntana

EntradaAutor: Cabana » dg. set. 16, 2012 9:09 pm

Hola!

A casa el nostre petitó va començar a girar-se de cantó per si mateix entre els 3 i quatre mesos i, pel que es veu, quan ells ja saben girar-se es igual que dormin panxa amunt o panxa avall. El meu, de fet, fa una marató de giragonses cada nit dins del bressol i, gràcies al cel, no es desperta. I dorm en unes posicions que si jo les provés m'aixecaria encarcarada i necessitant una visita al fisioterapeuta!

Jo crec que hi ha nens i nens. El meu tembé es despertava amb aquests espasmes (com si sentis que queia), però això va canviant a poc a poc i al cap de dos o tres mesos ja no li passarà. A vegades som molt inflexibles amb les directrius dels metges i crec que en fem un gra massa, quan jo era un bebè les recomanacions eren que es dormís panxa avall i aquí estem! No ho sé, jo també havia provat de posar-li un coixinet rodó a l'esquena perquè dormís de cantó i a vegades funcionava i a vegades no...

I es que les mares patim per tot, patidores incansables som!
Nefer76
:: rateta
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dc. set. 07, 2011 11:23 am

EntradaAutor: Nefer76 » dj. set. 20, 2012 11:18 am

A la nostra petita Ema tb. dorm molt millor panxa avall, és l'única manera de que dormi més hores. Ara que ja té 5 mesos la posem en aquesta posició ja que pot moure el cap i aixecar-se. Quan tenia menys mesos la posàvem boca amb amunt però amb un xurret fet amb una tovallola que i així es sentia més protegida i no feia aquests moviments de braços i cames.
Penso que si dorm amb vosaltres a la mateixa habitació i fa les migdiades a prop la podeu deixar boca terrossa, encra que augmenti el risc de mort sobtada
Imatge
Ninamuxa
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:09 pm

EntradaAutor: Ninamuxa » ds. set. 29, 2012 11:15 am

Hola mamis, veig que som unes quantes que em passat per aquest dubte; amunt, avall, de costat,....
Al sortir del hospital em van recomenar que dormís sempre de costat fins que ell es pogues moure, en poc temps ell ja dormia panxa enlaire i semblava que anava be pero va començar a fer un seguit de canvis i dormia molt inquiet, nomes dormia tranquil sobre dels papes (boca terrosa). Ho vaig comentar al pediatre
Imatge
Imatge
Ninamuxa
Entrades: 138
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 2:09 pm

EntradaAutor: Ninamuxa » ds. set. 29, 2012 11:28 am

Perdoneu se m'ha enviat abans d'acabar

El pediatre em va donar la idea de que durant el dia el poses boca terrosa a fer les migdiades, que el son es mes lleuger i sempre esta mes vigilat, pero que de nit no ho fes fins que el peque fos capas de donar-se la volta. Als 3 mesos ja es donava la volta i dormia 8 hores seguides i boca terrosa, realment es la seva posicio.
Ara te 5 mesos i mig i continua dormint boca terrosa
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

EntradaAutor: EMAMI » dl. oct. 01, 2012 5:38 am

Hola!
Tema interessant. La meva filla té quasi 3 mesos i dorm boca terrosa. Aguanta el cap i ella mateixa canvia de costat quan li sembla i dorm molt bé. Si la poso de costat es desperta perquè intenta col·locar-se boca terrossa i no té prou força i s'enfada.
Jo l'he anat controlant i ella és capaç de moure el cap, per tant, si s'ofegués ja es mouria però no treu que de tant en tant em desperti i la controli...
Ja fa mínim quinze dies que dorm així i al pediatra encara no li he dit res perquè cadascú et diu una cosa diferent...

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::