Es desperta 4 vegades cada nit!

Rabietes, gelos, egoisme..

Abril :)
:: gosset
:: gosset
Entrades: 427
Membre des de: dc. març 10, 2010 3:29 pm

Es desperta 4 vegades cada nit!

EntradaAutor: Abril :) » dv. set. 21, 2012 3:30 pm

Hola! No sabia ben bé on posar aquest post...com que no n'hi ha cap del tema de les nits...

La cosa és que tinc un nen de 20 mesos que es desperta cada nit una mitja de 4 vegades (algun dia 3 algun dia 5...). Em crida "MAMAAAA"; hi vaig i algunes vegades fem pit, altres només agafant-lo i cantant-li una mica es queda adormit de nou, i altres vegades només tapant-lo i fent-li caricietes ja es torna a dormir. (no m'hi estic gaire, uns 5 o 10 min)
No sé si és "normal", o no. Algunes nits no em costen gaire, però hi ha vegades que no puc més i desitjo que tornin aquells temps en què només es despertava 1 vegada, o 2!
Dorm al seu llitet, a la seva habitació. Normalment l'última de les vegades que es desperta (cap a les 6h del matí, me'l porto al nostre llit i seguim dormint junts).

Els vostres nens es desperten tan?

Gràcies noies!!
Imatge
Imatge
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Es desperta 4 vegades cada nit!

EntradaAutor: pucpuc » dv. set. 21, 2012 3:39 pm

i mes cops que es despertava el meu!!!!

si que hi ha un apartat que parla de la nit passat i veuras molts testimonis que et poden ajudar

viewforum.php?f=17
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. set. 21, 2012 9:09 pm

A nosaltres ens passava el mateix. Amb la diferència que la primera vegada que es despertava ja el portàvem amb nosaltres al llit. Però sempre s'havia despertat mínim 3 vegades (tot i que la "pesada" només era primera perquè ens havíem d'aixecar, els altres despertars gairebé ni me n'adonava).

Sobre els 18 mesos, sense canviar res en la rutina ni res, va començar a dormir les nits senceres (fins quarts de set que deduim que ja ha acabat bastant la son, el portem al nostre llit i aconseguim que ""dormi"" una mica més).

Així que no li donaria més voltes. Cada nen segueix la seva evolució del son. Hi ha nens que dormen la nit sencera des de nadons i n'hi ha que no (la majoria diria jo)

Ànims! Que dormir malament és fotut! Nosaltres per això el portàvem a la mínima al nostre llit (la majoria de vegades el seu primer despertar coincidia amb quan nosaltres anavem a dormir i ja dormíem tota la nit juntets :love: ). Ara el trobo a faltar al meu costadet, però descanso millor, tot s'ha de dir!
Laia80
:: tigre
:: tigre
Entrades: 755
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 6:20 pm

EntradaAutor: Laia80 » dv. maig 24, 2013 1:40 pm

Hola noies!!
Pujo aquest post per a veure si algú li passa lo mateix...
El meu peque té quasi 21 mesos i desde els 9 mesos més o menys ha dormit tota la nit d'una tirada, però ara fa una setmana que es desperta cada nit cridant Mama. Quan hi vaig ràpidament està dret al bressol amb ulls com taronges i totalment desvetllat....total!! que tardo una hora o hora i mitja per fer-lo tornar a dormir!!! I a vegades es torna a despertar!!!
Què pot ser??? A algú li ha passat...no està malaltó ni res! Està perfectament...pot ser una fase??
Gràcies noies!!! I ànims a totes les mamis que no dormen a les nits!!!
Petonarrus!
Imatge

Imatge

PANXUPACTE CERCADORES TARDOR:petitanuria :-()) ,Magar :-()) , Kith20 :-()), sergem, irem :-()) , perla24 :-()) ,
laurita6 :-()) , Laia80 :-()) , Bellamar, peixicu :-()) , stela :-()) , petita83, copina :-()) , xity :-()), melicanyella :-()), marga_2, jpg1980 :-()) , lula1 :-()) , ximhy :-()), dolceta85, mym, lalama :-()) , pruneta30

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::