COMENCEM AMB EL GLUTEN
COMENCEM AMB EL GLUTEN
Hola noies demà el leu petit fa 8 mesos i ja començarem amb el gluten. Si ho tolera bè se li pot donar galetes, pa,...
Vosaltres quines galtes els hi doneu ? de pa se li donen aquelles barretes perque les xupin, oi ?
Vosaltres quines galtes els hi doneu ? de pa se li donen aquelles barretes perque les xupin, oi ?
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: COMENCEM AMB EL GLUTEN
Hola!
Nosaltres als 6 mesos vam començar amb una cullerada de gluten al dia afegida als cereals normals, i li hem anat donant, de tant en tant, bastons de pa sec i galetes integrals però amb glúten, i no té cap problema! Em sembla que se'n fa un gra massa d'això del glúten. Crec que es més una qüestió genètica que no d'alimentació, perquè el nombre de celíacs ha anat augmentant en les últimes dècades quan abans els nens menjaven directament amb glúten i no hi havia tants nens amb aquest transtorn!
Nosaltres als 6 mesos vam començar amb una cullerada de gluten al dia afegida als cereals normals, i li hem anat donant, de tant en tant, bastons de pa sec i galetes integrals però amb glúten, i no té cap problema! Em sembla que se'n fa un gra massa d'això del glúten. Crec que es més una qüestió genètica que no d'alimentació, perquè el nombre de celíacs ha anat augmentant en les últimes dècades quan abans els nens menjaven directament amb glúten i no hi havia tants nens amb aquest transtorn!
Hola Tutty29, nosaltres, com la Cabana, també vem començar a introduir el gluten als 6 mesos. Ara bé, no et pensis que li dono pa a dojo. Un crostonet perquè rosegui i avall. Jo li dono del pa mateix que compro cada dia...
Gracies noies!!Li anire afegint una cullerada de cerelas amb gluten cada dia. Les galetes que n'hi doneu una cada dia per exemple per berenar despres del iogurt o la ffruita o li poseu triturada?
Jo vaig fer cereals amb gluten desde el principi i genial. Pa li dono les puntes de la barra que comprem per a casa, o palitos grisines, o pal d'aquell gruixut que tenen a la fleca... Galetes li dono les tipiques Maria, tan triturades amb la fruita, com perque se la mengi mossegant-la, o si a mig mati té gusa... no li dono mai més de 2 al dia. Cereals també en pren quan menja arrós, o si li fas una sopa amb sémola de blat, o fideus, o li tritures un grapadet de macarrons bullits amb les verdures... Tot son cereals!
Nosaltres també cereals amb gluten des del principi.
Bé, no fem la farineta típica de cereals, però li dono pa, bastonets, galetes maria o núria i pasta. Sense gluten li dono arròs i quinoa.
Li agrada tot a la meva boleta!
Bé, no fem la farineta típica de cereals, però li dono pa, bastonets, galetes maria o núria i pasta. Sense gluten li dono arròs i quinoa.
Li agrada tot a la meva boleta!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 42 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |