TRIAR ESCOLA ZONA SANTS
TRIAR ESCOLA ZONA SANTS
Hola a tothom!
De cara a aquest any hauré de començar a buscar escola per al meu fill. El tema és que estic una mica perduda ja que no tinc referències d'escoles i per això m'agradaria saber si seria possible que em donèssiu referències , bones o dolentes de les escoles d'aquesta zona (a nivell de projecte educatiu, laïcs o religiós...) i tot allò que cregueu li pot interessar a una "novatilla".
Moltes gracies
De cara a aquest any hauré de començar a buscar escola per al meu fill. El tema és que estic una mica perduda ja que no tinc referències d'escoles i per això m'agradaria saber si seria possible que em donèssiu referències , bones o dolentes de les escoles d'aquesta zona (a nivell de projecte educatiu, laïcs o religiós...) i tot allò que cregueu li pot interessar a una "novatilla".
Moltes gracies
Re: TRIAR ESCOLA ZONA SANTS
Aquí tens un post que en parla i també hi ha l'enllaç a un altre
: viewtopic.php?f=73&t=28390
Gràcies Takita, l'anava a enllaçar ara!!
Psicoloca, jo porto el nen al Joan Pelegrí i n'estic molt contenta. Si vols saber alguna cosa sóc tota orelles!!
Psicoloca, jo porto el nen al Joan Pelegrí i n'estic molt contenta. Si vols saber alguna cosa sóc tota orelles!!
Hola!!!
Nosaltres hem començat P3 al setembre al Barrufet. I molt contents.
Dir-te que va ser la nostra 1era. Opció i varem entrar per sorteig. Ens varem arriscar!!
Bona entrada d'any!!!
Nosaltres hem començat P3 al setembre al Barrufet. I molt contents.
Dir-te que va ser la nostra 1era. Opció i varem entrar per sorteig. Ens varem arriscar!!
Bona entrada d'any!!!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |