cançons gestuals
cançons gestuals
Hola mamis! La meva filla té quasi 6 mesos i m'agradaria cantar-li cançons amb gestos i anar-les repeti fins que fos capaç de repetir-me!
En sabeu alguna?
Em podrieu recomanar jocs o activitats que els hi agradin als bebes d'aquesta edat?
Moltes gràcies!
En sabeu alguna?
Em podrieu recomanar jocs o activitats que els hi agradin als bebes d'aquesta edat?
Moltes gràcies!
Re: cançons gestuals
Bones,
hi ha una cançó que es diu: Mireu tinc dues mans, que és molt bonica i té gestos.
Espero que et serveixi!
hi ha una cançó que es diu: Mireu tinc dues mans, que és molt bonica i té gestos.
Espero que et serveixi!
A mi ara mateix se m'acut "En Joan petit quan balla", en què es van assenyalant les diferents parts del cos. A veure què més surt...
Jo a aquesta edat et recomano molt els jocs de falda, tipus "arri arri tatanet" o d'altres cantarelles que es fan amb les mans "aquest és el pare", "pon titeta pon", "ralet, ralet", cançons molt repetitives i fàcils, més endavant ja pots introduir d'altres com "els titelles", "un ruquet valent", de reportari n´hi ha un munt! Seria bo trobar alguna pàgina interessant on les puguis escoltar, a veure si algú en sap alguna.
Moltes gràcies a totes!
De cançons de falda només em se l'arri arri tatanet així que la pàgina web em va genial.
Gràcies
De cançons de falda només em se l'arri arri tatanet així que la pàgina web em va genial.
Gràcies
Als meus fills també els cantava la de l'arenyeta xica, la de la barca puja i baixa, mireu allà dalt sota els estels, la de les mans que ja t'han dit es molt maca, pero potser per nens i nenes un xic mes grans.
Ara no me'n surt cap mes
Ara no me'n surt cap mes
M'acabo d'enrecordar que, ja fa un temps, algú al socpetit va recomenar aquest enllaç, que està molt bé perquè es poden escoltar les cançons:
http://www.iesronda.org/professor/mtarr ... nconer.htm
http://www.iesronda.org/professor/mtarr ... nconer.htm
Jo li canto els titelles i l'elefant (mireu allà dalt, sota els estels què hi ha...), fa molta gràcia perque ara fa poc comença a repetir-me i els titelles ja fa gairebé tots els gestos!
Hi ha dos llibres molt xulos de moixaines i jocs de falda:
- Jocs de falda (porta un CD que està gravat molt bé perquè el puguis escoltar amb el nen/a, a mi m'agrada molt)
- TAT! Recull de moixaines, jocs i cançons per a infants. (és un recull molt més complet. Porta CD perquè puguis aprendre el to de les cançons que no coneixis però no està pensat per escoltar-lo amb el petit tot seguit i el cançoner va amb partitura, m'encanta!)
I ara també hi ha el DVD del Mic de cançons, jocs i endevinalles, nosaltres el tenim i al nostre fill li fa moltíssima gràcia que el Mic i el Cinc Segons sàpiguen les mateixes cançons que cantem a casa, ara ha començat a cantar ell també!
És aquest: http://botiga.tv3.cat/programes/infanti ... 397403b459
- Jocs de falda (porta un CD que està gravat molt bé perquè el puguis escoltar amb el nen/a, a mi m'agrada molt)
- TAT! Recull de moixaines, jocs i cançons per a infants. (és un recull molt més complet. Porta CD perquè puguis aprendre el to de les cançons que no coneixis però no està pensat per escoltar-lo amb el petit tot seguit i el cançoner va amb partitura, m'encanta!)
I ara també hi ha el DVD del Mic de cançons, jocs i endevinalles, nosaltres el tenim i al nostre fill li fa moltíssima gràcia que el Mic i el Cinc Segons sàpiguen les mateixes cançons que cantem a casa, ara ha començat a cantar ell també!
És aquest: http://botiga.tv3.cat/programes/infanti ... 397403b459
Lalona, on has trobat aquests cd's i DVD?
Jo us recomano el "ning nong" que el podeu trobar al Abacus, que són les cançons amb manoples de feltre.
Jo us recomano el "ning nong" que el podeu trobar al Abacus, que són les cançons amb manoples de feltre.
Jo tambe tinc la ning nong i al nen li encanten,
Albercoca ha escrit:Lalona, on has trobat aquests cd's i DVD?
Els dos primers són llibres, a mi el primer me'l van deixar però el segon el vaig trobar a la meva llibreria habitual sense dificultat. Segur que a l'Abacus el trobes o el pots encarregar. Ara he posat "llibre tat" al google i m'ha sortit més d'un punt de venda online. I el DVD també a l'Abacus, i sinó a la botiga de tv3 del link que vaig posar el pots comprar online.
Va a veure si el trobes i podem xerrar de quines cançons prefereixen els nostres petits!
Moltes gràcies a totes!!
Lalona buscaré el que em dius que té pinta d'estar molt bé!
Lalona buscaré el que em dius que té pinta d'estar molt bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |