I dilluns...a treballar...

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
MILEIDY13
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: MILEIDY13 » dv. gen. 18, 2013 9:26 am

Ostres noies..desprès d'un munt de mesos amb el meu fill, disfrutant , patint, i compartint amb ell totes les hores del dia..doncs a arribat el que havia d'arribar..dilluns torno a treballar.. ja de per si es un trauma tenint en compte que no es una feina massa agradable per la crisis que ens envolta però a això li sumo el fet de no veure el meu petitó en un munt d'hores i ja hem ve una ansietat, una angoixa a la panxa...suposo que la gran majoria us hi heu trobat o us hi trobareu..i que es inevitable..però en fi...quina putada!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: laurita6 » dv. gen. 18, 2013 9:47 am

yo vaig fer 6 setmanes de baixa total i les altres 10 les vaig transformar en 20 a mitga jornada aixi que vaig separarme de la meva petita cuan tenia un mes i mig i tot per fer un favor a la feina, ho vaig passar molt malament perque la trobava a faltar, i stinc un segon no ho tornare a fer pasaré tot el temps que pugui amb ell/a.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MILEIDY13
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: MILEIDY13 » dv. gen. 18, 2013 10:49 am

Laurita6 això si que es una me.....tant petit...jo que ja te casi 6 mesos i s'em fa un món....
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mama2012
Entrades: 3
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 3:28 pm

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: mama2012 » dv. gen. 18, 2013 3:40 pm

Has tingut sort amb el bebè de 6 mesos! Jo vaig començar a treballar quan el meu fill tot just va fer els 5 mesos.
No t'enganyaré, el primer dia és raro. Jo vaig sortir de casa plorant, i no m'avergonyeixo de dir-ho.
De fet, en l'anetrior empresa on vaig treballar havia vist una noia plorant al lavabo al seu retorn de la feina.
És normal, però hem de ser positives, jo faig reducció de jornada per maternitat i plego a les 14h i estic encantada: durant el matí faig feina, em sento productiva i em "relaciono" amb el món adult, i per la tarda comencen els jocs, les cançons, berenar i entreteniment amb el meu petit tresor.
Molt ànims pel dilluns!!
Avatar de l’usuari
MILEIDY13
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: MILEIDY13 » dv. gen. 18, 2013 3:58 pm

Mama2012 hem sembla que jo també ploraré!! lo de relacionar-me amb adults..pues depent dels adults,jajajajajaj
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: Hadda » dv. gen. 18, 2013 4:06 pm

Myleidi13,
molts i molts ànims i disfruta molt aquet cap de setmana. Jo vaig tornar fà 4 mesos!!! La nit avanç em feia molta llàstima i la primera setmana va er durilla. Ademès els sogres pretenien q anèsim a passar el día avanç, diumenge, amb ells, a lo q amb vaig negar... La nena era tota meva aquell dia :-D.
En fi, ara ja es un rutina el anar a treballar i el cert es q no em costa gaire, com ja ham comentat s'agraeix estar unes hores fora del teu entorn mama/casa/familia... I tant q es troba a faltar, però en el meu cas la recullo a la llar d'infants i es un moment que m'encanta!!!!
Avatar de l’usuari
papallona84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. set. 09, 2011 6:12 pm

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: papallona84 » dv. gen. 18, 2013 4:12 pm

Buf Com t'entenc!Jo ara fa cosa de mes i mig q vaig tornar a la feina (el meu petit tenia tot just 5 mesos i poca dies).El día abans ja mel vais passar plorant jeje i el primers dies x mi van ser molt durs...xo tot passa i amb les dies ho portes millor!Jo personalment n pensava q s'hem faria tan dur pero ara ja ho porto molt be,quin remei!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: carbasseta » dv. gen. 18, 2013 4:36 pm

Jo tambe t'entenc perfectament! Els primers dies son molt estranys. M'alegrava de veure els meus companys, però em sentia fora de lloc. Una es va acostumant, pero per mi sempre es dur. Fa poc vaig escriure aquesta entrada al meu bloc: http://instintmaternal.blogspot.com.es/ ... e.html?m=1

Molts anims bonica!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
MILEIDY13
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dc. set. 12, 2012 5:16 pm

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: MILEIDY13 » dv. gen. 18, 2013 5:33 pm

Gràcies noies pels vostres ànims i per compartir experiències!
Carbasseta, he llegit el bloc..a mi ja hem falta l'aire només de pensar-ho..però com dieu tot es adaptar-se! Suposo que jo també trucaré cada dos per tres a casa!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
EMAMI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 508
Membre des de: dt. nov. 22, 2011 5:56 pm

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: EMAMI » dv. gen. 18, 2013 5:54 pm

Mileidy13 jo fa dues setmanes que m'he incorporat i tot i que em pensava que no ploraria no ho vaig fer... La vaig deixar amb 6 mesos justos i tot i que no ploro marxo amb ganes de tornar...i se' m fa dur...però penso que és el que toca.
Per sort al setembre vindrà al cole on treballo jo que amb un any la puc portar. I tot i que tenia clar que el curs que ve no faria reducció ara ja no ho tinc tant clar!!!
Molts ànims quee tornar a treballar va bé per desconnectar una mica!
Avatar de l’usuari
foseta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: foseta » dg. gen. 20, 2013 12:08 am

Jo torno a treballar el dia 11. I la meva petita tot just tindra 4 mesos i poc...
Només pensar-ho ja em ploren els ulls.
Per sort tinc força bon horari i excepte un dia a la setmana la resta a les 16h ja la tindré als meus braços.
No pensava que se'm faria tan dur... A veure.
Mari1978
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dg. set. 07, 2008 9:51 pm

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: Mari1978 » dg. gen. 20, 2013 11:51 am

Com t'entenc!! Jo vaig començar a treballar quan el meu petit encara no tenia 5 mesos. Va ser durillo! Quan tornava en el tren cap a casa ja tenia una ansietat per veure al petit!
Tens raó, potser és més suportable si hi ha bon ambient a la feina, però a mí em passa com a tu, l'ambient no és cap meravella i encara va ser més dur.
Jo ara torno a estar embarassada i hauré de tornar a passar pel mateix.
És injust que la baixa de maternitat sigui tan curta!!
Ànims guapa!
<a><img src="http://bd.lilypie.com/8oIop1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
martabv
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dv. juny 11, 2010 9:12 am

Re: I dilluns...a treballar...

EntradaAutor: martabv » dl. gen. 21, 2013 9:40 am

MILEIDY13 ha escrit:Ostres noies..desprès d'un munt de mesos amb el meu fill, disfrutant , patint, i compartint amb ell totes les hores del dia..doncs a arribat el que havia d'arribar..dilluns torno a treballar.. ja de per si es un trauma tenint en compte que no es una feina massa agradable per la crisis que ens envolta però a això li sumo el fet de no veure el meu petitó en un munt d'hores i ja hem ve una ansietat, una angoixa a la panxa...suposo que la gran majoria us hi heu trobat o us hi trobareu..i que es inevitable..però en fi...quina putada!!!


Jo també torno a treballar d'aquí a pocs dies i ja li tinc pànic!!!! tot i que aquesta és la meva segona baixa per maternitat se'm farà moooolt durillo, i més ara que he pogut estar amb la meva filla casi fins els 7 mesos.

Ànims guapa i ja ens expliques com ha anat.
Imatge

Imatge

Fotopacte de panxulina: campanilla, naiff, tonamar, nuit, maneta, xuxe, aRaSaL, Mof, nacristai, soleilua, hawi, Laida, Ninetaa, peke25, ada82, Ania, martabv

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::