suplements alimentaris?

Alèrgies, otitis, problemes..

annajana
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

suplements alimentaris?

EntradaAutor: annajana » ds. gen. 19, 2013 10:11 am

bon dissabtee!!!
tinc una consulta... a veure què en penseu! la jana ara té 16 mesos i està passant un gripasu. m'imagino que com mooooolts dels vostres petits! i ella deixa de menjar quan no es troba be. amb aquesta setmaneta la noto més primeta i vaig sentir que hi havia mares que donaven als seus nens suplements estil meritene o coses aixi. la veritat és que no sóc massa partidaria de suplements i coses d'aquestes.. però ara al notar perdua de pes m'ha vingut al cap.
val a dir que li donc el pit i que amb això ja deu anar bastant cobertabi jo estic molt més tranquila.
NutriMoviMent
Entrades: 1
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 11:04 pm

Re: suplements alimentaris?

EntradaAutor: NutriMoviMent » ds. gen. 19, 2013 11:30 am

Bon dissabte annajana!

T'escric en nom de NutriMoviMent, una organització constituida per dues dietistes-nutricionistes, i volem contestar la teva consulta amb la nostra opinió professional.

Comentes que la teva filla porta una setmana malalta i no menja com ho fa habitualment. Però, no és això el que fem tots/es quan ens trobem malament? Només tenim ganes de descansar i estem inapetents, tot i que fem l'esforç de menjar una mica perquè som conscients que el nostre cos necessita benzina per recuperar-se. Aquest raonament, però, és obvi que els nens no el poden fer... Així que no s'esforcen en fer allò que no els hi ve de gust... Amb això et volem dir que no cal que et preocupis si la teva filla menja menys i ha perdut una mica de pes: és una situació puntual i quan se li passi la grip recuperarà la gana i els quilets perduts!

Per cert! Que li donis el pit és una opció fantàstica! La lactància materna és un dels millors regals que li podràs fer mai a la teva filla... Recorda que les recomanacions actuals són d'allargar al màxim el pit, preferentment fins als 2 anys.

Espero que la nostra resposta et sigui d'ajut! Si mai necessites una consulta més individualitzada, sempre pots contactar amb nosaltres! Pots consultar qui som i tots els nostres serveis a http://www.facebook.com/Nutrimoviment

NutriMoviMent
annajana
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

Re: suplements alimentaris?

EntradaAutor: annajana » ds. gen. 19, 2013 12:12 pm

ei! moltíssimes gràcies per la resposta! teniu molta raó! he mirat la vostra web a facebook per sobre i és molt interessant! moltes gràcies!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::