Buscar embaràs i exercici
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
Buscar embaràs i exercici
Hola noies! A veure si alguna de vosaltres em pot ajudar pq tinc algun dubte.
El mes que ve volem posar-nos a buscar un embaràs, els meus dubtes venen en relacio a l'esport i quedar-se embarassada. He sentit de tot, i ja no se si fer exercici cada dia te a veure en quear-se embarassada o no...anem al gimnas cada dia i a vegades el cap de setmana tambe. La meva parella es mes de correr i jo faig de tot...spinning, bodypump, bodycombat...alguna de vosaltres tb li agradava fer molt d'esport abans de quedar-se embarassada? I que vau fer?
Gracies!
El mes que ve volem posar-nos a buscar un embaràs, els meus dubtes venen en relacio a l'esport i quedar-se embarassada. He sentit de tot, i ja no se si fer exercici cada dia te a veure en quear-se embarassada o no...anem al gimnas cada dia i a vegades el cap de setmana tambe. La meva parella es mes de correr i jo faig de tot...spinning, bodypump, bodycombat...alguna de vosaltres tb li agradava fer molt d'esport abans de quedar-se embarassada? I que vau fer?
Gracies!
Re: Buscar embaràs i exercici
Jo sempre he fet musculacio i molt cardio. El meu gine em va dir que fer esport es l.ho millor que hi ha i que ajuda molt a l.hora de parir. Que mentres busqui el bebe....vida normal!!!! I despres que apliqui el sentit comu. Obviament res de puenting o esports de rics......jo vaig contiuar fent un cardio suau i aixecava pes controlat.molts estiraments i sobretot si jo no em sentia comoda fent un tipus de exercici no el feia i llestos.no soportaba les abdominals doncs no les feia......lo important es que tu et trobis be i el metge et doni llum verda per fer exercici. El meu embaraç va ser de lujo i el part tambe........molta sort!!!!!
readytopop, jo estic buscant desde l'1 de gener i vaig al gimnàs 2 cops a la setmana a fer body combat. Ja que el meu treball és d'estar asseguda tot el dia, que menys que moure'm una mica. Jo no he sentit res dolent sobre compaginar la cerca amb l'esport. Això si, el dia que vegi el positiu, haurè de fer un esport una mica més relaxat, com ioga, pilates, anar a caminar o bé comunicar-li a la monitora què em pot recomanar...
- readytopop

Aixo son bones noticies!
Gracies noies!
Es que realment per mi, fer esport es un TOT! Les que en feu m'enteneu, va be per desconnectar de la feina, desestressar-se, cuidar-se, per estar agil... En fi per tot!

Gracies noies!
Es que realment per mi, fer esport es un TOT! Les que en feu m'enteneu, va be per desconnectar de la feina, desestressar-se, cuidar-se, per estar agil... En fi per tot!
Hola noies!
jo estic buscant des del mes de juliol. El metge em va dir que fes vida normal. Jo vaig dos cops per setmana a Aquasalus, és salut per l'esquena. Fem gimnàstica correctiva però dins l'aigua. Amb el meu grup venen noies que estan embarassades.
També he fet pilates, però a mi m'agrada més l'aigua.
jo estic buscant des del mes de juliol. El metge em va dir que fes vida normal. Jo vaig dos cops per setmana a Aquasalus, és salut per l'esquena. Fem gimnàstica correctiva però dins l'aigua. Amb el meu grup venen noies que estan embarassades.
També he fet pilates, però a mi m'agrada més l'aigua.
Jo tb estic neguitosa amb el tema esport... Vaig deixar-ho fa uns mesos i ara q estic buscant l'embaràs no se a q apuntar-m'hi... Pilates o Ioga suposo, pero no he fet mai i no se... Soc mes d'spining...
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Buscar embaràs i exercici
Araneta, a mi també em passa això, quan em plantejo de fer pilates o ioga buuuff
Jo també sóc més d'spinning, tonificació, córrer i coses més mogudetes!
Això sí, quan hi hagi panxu, suposo que m'hauré de passar a la piscina
Jo també sóc més d'spinning, tonificació, córrer i coses més mogudetes!
Això sí, quan hi hagi panxu, suposo que m'hauré de passar a la piscina

Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Mireu la Gemma Mengual, esportista d'èlit i es va quedar embarassada; i una noia, que no recordo de quin país era, va guanyar les olimpiades de voleibol platja estant embarassada sense saber-ho
El millor és fer vida normal en absolutament tooooots els sentits, i un cop aconsegueixes la panxu, doncs ja et relaxes més
El millor és fer vida normal en absolutament tooooots els sentits, i un cop aconsegueixes la panxu, doncs ja et relaxes més
- gemmarosellc

- Entrades: 117
- Membre des de: dc. gen. 16, 2013 9:50 am
Hola!! Jo tinc 4 fills i aa estic buscant el cinque!! Soc esportista, com a hobbye, pero fa cuatre mesos vaig fer un ironman.. Aixi que faig bastant esport.. Jeje.. En tota els embaraços he fet esport (correr, spinning, pilates, power, btt) sempre controlant les pulsacions, que no pasin del teu 60 per cent.. I sempre m'ho han recomanat els gines.. Tambe es veritat es que com aquest m'esta costant mes (aquest es el quart cicle) doncs ja em rallo una mica i no faig tant esport, els 15 dies abans d'ovular si, pero els 15 despres faig bastant descans.. Sort a totes!!!
Gemma, recomenes algun en particular?? Ja q tens molta experiència m'agradaria un consellet de compi cercadora! ;)
L'Aran es fa gran

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Buscar embaràs i exercici
Bones! El cas de ma cunyada és que el dia abans de parir encara anava al gimnàs. Durant tot l'embaràs va anar a córrer i feia vida normal. El ginecòleg lideia que si a una persona esportista deixava de fer esport durant l'embaràs que no era bo. El millor fer cida normal però controlant pulsacions.
A finals no podia anar a la piscina per no agafar infeccipns.
A finals no podia anar a la piscina per no agafar infeccipns.
- gemmarosellc

- Entrades: 117
- Membre des de: dc. gen. 16, 2013 9:50 am
Araneta!! Jeje.. Depen del que facis normalment... Si ara corres, doncs correr... Jo ho combinaba amb correr i la natacio va molt be tambe.. Quan estaba de mes el tema correr em feia tenir contraccions indolores i vaig cambiar de esport.. Es questio d'escoltar el cos.. La bici tambe es menys agressiva.. Pero hi ha mes perill de caure.. Petons!!
- readytopop

Gemma! He quedat parada, ets tota una campeona! I veient la teva experiencia em quedo ben tranquil.la, a seguir fent esport i amb mes cura i escoltant el cos mes endavant
merciiiii!
- readytopop

Per cert, per les que dubteu de ioga i pilates jo us ho recomano el 100%! Bueno, pilates, ioga no n'he fet mai.
Em va costar molt provar-ho, pensava que era aburrit i nenes res de res! Jo faig bodybalance un cop a la setmana o cada quinze dies ( vaig molt en funcio dels horaris de la feina) i creieu-me que va de conya, i si vols sues i tens agulletes i tot! Us ho recomano!
Em va costar molt provar-ho, pensava que era aburrit i nenes res de res! Jo faig bodybalance un cop a la setmana o cada quinze dies ( vaig molt en funcio dels horaris de la feina) i creieu-me que va de conya, i si vols sues i tens agulletes i tot! Us ho recomano!
- roxer
- :: rateta

- Entrades: 153
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 11:35 pm
- Ubicació: baix llobregat
- Contacta:
jo soc molt molt vaga, i abans de quedarme feia una mica de patinatge (nivel super amateur.. feia uns 20 anys que no em possaba uns patins!!) m'he donat cops al cul fins dir basta, i quan em vaig quedar ho vaig deixar, pero el gine em va dir que no pasaba res perque está a dins el embrió i que si el em donessi un cop a la panxa el embrió ni ho notaría...
suposso que molt bo no deu ser, pero ... gent d'alt nivel de competició no crec que deixin de practicar esport el dia que s'adonen que estan embarassades, sino que continuan feient exercici, potser una mica mes fluix...
suposso que molt bo no deu ser, pero ... gent d'alt nivel de competició no crec que deixin de practicar esport el dia que s'adonen que estan embarassades, sino que continuan feient exercici, potser una mica mes fluix...
readytopop ha escrit:Per cert, per les que dubteu de ioga i pilates jo us ho recomano el 100%! Bueno, pilates, ioga no n'he fet mai.
Jo vaig estar fent Pilates durant la cerca del baby i cap problema! Pero un cop embarassada ho vaig haver de deixar Pq no es gaire bo pel fetus el treball abdominal. Pero ara q la nena ja te 5 mesos ho he tornat!
Jo he sentit meravelles del ioga al embaràs... Però hi han exercicis especials per embarassades, no pots fer el mateix ioga q sense panxu... Estic mirant on apuntar-me, quan tingui més info us explico!!
Bon dissabte!!
Bon dissabte!!
L'Aran es fa gran

i Araneta

i Araneta
Hola noies!
jo tb sóc esportista de cardio,spinning 1 cop x setmana i pilates de tant en tant. docns ahir en parlava amb el meu profe de pilates si em quedava quan podria tornar-hi i em va dir que el primer trimestre res d eres que el bitxitu s'està agafant, aixi que a partir del segon trimestre altre cop sense problemes i segons quins exercicis, clar, pq qui ha fet pilate sho sap, hi ha cada exercici abdominal brutal!!!
si estàs acostumada a fer esport genial, eprò si no n'has fet mai de pilates tampoc és bo posar-s'hi ara que estàs embarassada!
piscina el més recomanable i exercicis especials per embarassades de piscina tb!
jo tb sóc esportista de cardio,spinning 1 cop x setmana i pilates de tant en tant. docns ahir en parlava amb el meu profe de pilates si em quedava quan podria tornar-hi i em va dir que el primer trimestre res d eres que el bitxitu s'està agafant, aixi que a partir del segon trimestre altre cop sense problemes i segons quins exercicis, clar, pq qui ha fet pilate sho sap, hi ha cada exercici abdominal brutal!!!
si estàs acostumada a fer esport genial, eprò si no n'has fet mai de pilates tampoc és bo posar-s'hi ara que estàs embarassada!
piscina el més recomanable i exercicis especials per embarassades de piscina tb!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Ostres! gràcies Laia! Estava a punt d'anar a fer pilates... el tiu del gim em va dir que podia fer els exercicis més suaus... no me'n refio!! Millor probaré amb el ioga, que diuen que és molt recomanable... piscina també ho he sentit molt que va bé! 
L'Aran es fa gran

i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta - Triquiñuelas
- :: peixet

- Entrades: 273
- Membre des de: dc. maig 16, 2012 12:36 pm
Hola noies, jo soc cercadora. Amb el Triquiñuelo anem a classe de ball, de Lindy Hop. Es un ball que fas bastant moviment. Res molt exagerat, però si et mous bastant, hi ha vots. No hauria d¡haver problema, no?
Us poso un video per si no sabeu quin ball és:
Us poso un video per si no sabeu quin ball és:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |