Portar-lo a la piscina amb 3 mesos

Més qüestions.
Laia29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 494
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
Ubicació: Barcelona - Les Corts

Portar-lo a la piscina amb 3 mesos

EntradaAutor: Laia29 » dc. feb. 06, 2013 11:54 am

Hola! doncs això, que estic pensant en inscriure'm amb el nen a fer un curset d'iniciació al medi aquàtic. El meu fill té 3 mesos, és massa peque per dur-lo a la piscina?

He trobat un centre on ho fan, es diu CEM Claror està al carrer Sardenya de Bcn. Algú en té referències o hi ha anat amb nadons? Estan preparades les instal·lacions (canviadors, lloc on deixar el cotxet...)?

Quin tipus de bolquer se'ls hi possa als nadons tan petits? i el gorro on el compro? ha de dur banyador ell?

Gràcies!!
Imatge

Imatge
almon
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: Portar-lo a la piscina amb 3 mesos

EntradaAutor: almon » dc. feb. 06, 2013 12:12 pm

Nosaltres vam començar amb 6 mesets. Portava un bolquer de piscina, i si vols a sobre li fiques un banyador i un gorret del decathlon.
No hi anavem al Claror sino a un altre municipal que està a la ciutadella.
L'experiència molt bona tot i que al començament has de tenir paciència perque almenys en el nostre cas hi havia algun dia que no li venia de gust i plorava força. Al següent dia quan pensaves ufff si segueix així pleguem...estava encantat de la vida d'estar a l'aigua.
Nosaltres vam seguir dos anys i ara també hi va però ja tota solet ja que hi ha té 2 anys.
pardaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

EntradaAutor: pardaleta » dc. feb. 06, 2013 12:23 pm

Ho fan a mes llocs:
Can Caralleu
Lenoarmi
I un centre esportiu del Putget

Jo tambe la vull portar pero al abril, ja tindra 10 mesos i no fara tanta fred...aixi m estalvio refredats i otitis tot i que no es cap garantia...pero em sembla q tindra menys numeros....
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. feb. 06, 2013 12:31 pm

Laia29, jo vaig anar amb el meu fill al Sagrada Família, que és de la mateixa empresa que el Claror. A partir dels 3 mesos justos. I perfecte.
Al Sagrada Família es fa en una piscina especial d'aigua calenta i que no té clor i teníem un vestidor especial, amb canviadors.

Ell no ha de dur gorro, tu sí. I has de comprar bolquers de piscina. En tenen als supermercats. Compra la talla petitat. Ta,bé existeixen uns banyadors/bolquer de roba que són reutilitzables però ara no sé dir on en tenen...

Al meu fill sempre li va agradar. Quan era més petitet flipava. I mica en mica va començar a interaccionar amb l'aigua. El segon any, que ja tenia més d'un any, cridava, saltava a l'aigua, reia... li encantava!! Aquest any ja no hi anem perquè ja era sense pares i vaig pensar que era massa petit per anar sol.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
voltamons
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dl. des. 17, 2012 2:06 pm

EntradaAutor: voltamons » dc. feb. 06, 2013 3:29 pm

Nosaltres també anem a la piscina, vem començar quan tenia 7 mesos més o menys, tot i que comencen amb 4 mesos és el més petit de la classe.

Ell s'ho passa molt bé, tot i que no se qui disfruta més si nosaltres o ell!
El primera dia es va espantar una mica, suposo que mai havia vist tanta aigua junta sota seu!! però ara riu molt i no vegis com mou les cametes com si volgués nedar!!

Espero que disfruteu tant com nosaltres!
Imatge
cuski
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

EntradaAutor: cuski » dc. feb. 06, 2013 3:47 pm

Nosaltres vam començar anar-hi amb 7 mesos, personalment penso que amb 3 es un xic petita però si et fa gràcia endavant. Jo ho dic perquè el lloc on anavem feien grups de 3 mesos 3-6, 6-9, 9-12... nosaltres vam entrar al de 3-6 quan el peke en tenia 7, pq kedaven places i hi anava una companya, en fi t´ho explico pq al ser el gran vaig observar la diferència, sempre n´hi havia algun que plorava, ell mai ho va fedr, ho disfruten més penso. Però és una opinió molt personal, no et vull tirar enrere , ves-hi i disffruta-ho és una experiència única!
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dc. feb. 06, 2013 7:41 pm

El meu va començar piscina amb 3 mesos i li agradava molt. Cap a l'any va tenir uns dies que li va agafar una mica de por, però de seguida se li va passar i ara amb 2 s'ho passa molt bé.

I no tinguis por de començar tan aviat, al meu grup tots eren d'aquesta edat, fins i tot hi havia una nena que només tenia un mes.
eva_molle
Entrades: 12
Membre des de: dg. feb. 03, 2013 8:48 pm

EntradaAutor: eva_molle » dc. feb. 06, 2013 9:28 pm

Hola,

Jo el porto a la piscina desde els 6 mesos, abans no te'ls agafem i s'ho passen molt bé pero cal tenir en compte que de vegades l'aigua es massa freda i cal tenir la precaució de portar una samarreta termica que va molt bé les venen al decathlon.
Ara te 3 anys i cada Dimarts i Dijous ja espera per anar a la piscina,
Es un bon estimul pel nen i per estar amb ell tranquilament i fent una activiat diferent
foseta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

EntradaAutor: foseta » dc. feb. 06, 2013 11:25 pm

Jo la porto des de els tres mesos. Tot just fa un mes. I encara estem en procés adaptació...
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dj. feb. 07, 2013 8:39 am

blanca va a piscina desde els 6 mesos perque abans no l'agafen, al menys en badalona. l'hi encanta, s'ho passant molt bé i yo tb jeje
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::