Canviem el bressol per un llit?

Els bolquers, el xumet..

edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Canviem el bressol per un llit?

EntradaAutor: edae » dl. feb. 18, 2013 8:57 am

En un blog d'un pediatre, explicava que quan arriba aquest moment (sigui més gran o mes petit) és el moment que l'has de canviar de llit!

Nosaltres ho vam fer, amb una barana d'aquestes que dius (pq es mou moltíssim i de moment no pot dormir sense barana) i dorm molt millor, la mar d'ample i té un espai per baixar del llit ell sol, sense que s'intentés tirar per sobre la barana!
Imatge
Imatge
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dl. feb. 18, 2013 10:20 am

aquesta cap de setmana hem comprat un llitet petit dels del ikea i l'hi ha fet molta ilu i estas mes segura.
Imatge
Imatge
Nenufar
:: granota
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dl. feb. 18, 2013 10:59 am

Nosaltres el vam canviar als 22 mesos, 3 mesos abans que arribés la seva germana. També amb un llit d'ikea.
Ara que la germana té 15 mesos, a vegades fan les migdiades junts al bressol, i el gran em demana una llitera per dormir plegats.
Imatge
Imatge
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dl. feb. 18, 2013 1:33 pm

Hola! Com amb tot, depèn de cada criatura, però amb els senyals que expliques que fa el vostre nen, no tardaria gaire a fer-li fer el salt ;-)))
El nostre nen va passar del llit de baranes al de 90, amb barana, just el dia que va fer l'any i mig. Era ja molt llarg i a les nits li sentíem donar uns cops bestials als costats del llit, malgrat tindre-hi protectors. I des del primer dia es va acostumar al llit normal. Al començament s'hi movia molt, però de mica en mica va trobar el gust al coixí i a dormir 'normal'. En canvi la nena té ja dos anys i mig llargs, ella és més menudeta, i no vol saber res d'anar al llit de 90, segueix al llitet de baranes. S'hi mou força però veus que s'hi sent molt protegida i no té cap ganes de passar al llit gran.
jpc
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dt. feb. 19, 2013 11:54 am

El meu fill maaaaai ha volgut bressol, s'emblava que li donava algo quan estaba allà dins. Ens el ficàvem al llit però amb un any ja no descansàvem cap dels tres. Així que amb un anyet li vam comprar un llit de 90 amb una barana i ell està super content.
Vam dubtar molt entre comprar un llit normal e 90 o un d'aquests petits del l'Ikea i finalment ens vam decantar pel de 90 per la senzilla raó que s'hi pot ficar un adult també en cas de que ell estigui malalt o et vulguis estirar amb ell. Aixó amb un de ikea és difícil. A més els petits d'Ikea fan 70 cm d'ample, només 10 cm més que el bressol.
Estem encantats del canvi al llit. Tots tres!!
Imatge
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dv. març 08, 2013 5:22 pm

Jo tambe estic pensant canviar les nenes a un llit, ara tenen 19 mesos. El que em fa por es que mouen moltissim, tan per adormir-se com una vegada adormides, i em fa por que caiguin en un llit sense baranes.

Fins i tot una d'elles, algun dia que ha dormit amb nosaltres, l'hem hagut de tornar al bressol perque ens escalava adormida i ens feia por que caigues!

Els vostres es mouen tant? Hauria d'esperar que tinguin un dormir mes tranquil?
jpc
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

EntradaAutor: jpc » dv. març 08, 2013 5:30 pm

Hi pots posar una barana especial per a nens, són abatibles i t'assegures de que no cauran del llit.
El meu es mou moltísim però estic segura de que no cau perquè topa amb la barana. Però ojo! També es posa de peu i camina pel llit i amb això has de vigilar!! La barana el protegeix mentres dormen per si es mouen no cauen però desperts.... és una altra història :-)
Imatge
gloria*
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1177
Membre des de: dl. des. 07, 2009 3:14 pm

EntradaAutor: gloria* » dl. març 25, 2013 1:49 pm

Cris, sembla que parles del meu nen! Ell té 23 mesos i fa cosa d'1 mes el vem enganxar que estava a punt de fer-ho(no ho va arribar a saltar pq estavem allà i encara penso si no hi haguessim estat). Van sonar les "alarmes" i va començar la operació canvi al llit ì mentre ho hem fet s'ha relaxat molt, no ho ha intentat més i amb el pijama de peus (aquell dia no el duia) juraria que encara que volgués no podria. Total, en resum jejejjee, li hem comprat una baraneta d'aquestes que es posa al llit i en breu el canviarem però ja sense la pressa que tenia al principi. I segurament li agafarem al ikea que n'hi ha de xulos i bé de preu!
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » ds. abr. 13, 2013 7:27 am

El meu fill dorm en un llitet d'aquests d'Ikea i molt bé, no ha caigut mai i pot pujar i baixar solet, nosaltres estem molt contents. A més, al ser més petit, no vam haver de canviar l'habitació, ja li canviarem quan sigui més gran. Fa més d'un any que el té i si li hem de canviar d'aquí a 3 o 4 anys, ja estarà amortitzat.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::