Quan són molt menuts
Quan són molt menuts
Una pregunta. La meu amiga acaba de tenir un nen que va pesar menys de 3 kg en néixer (es va avançar 10 dies).
S'ha enganxat bé al pit i mama.
Però mama 10 minuts i al cap d'una hora torna a tenir gana. A la mare no li fa res però té els pits molt durs i amb bonys.
Jo li he dit que això tira a pits congestionats i que miri d'enxufar el nen tant com pugui. Que es posi manoples d'aigua calenta i que si un moment els nota com una pedra i hiper durs que se'n tregui una micona amb el tira-llets.
I que vagi al metge, clar.
Suposem que és pq és petitó i es cansa de seguida i que ha d'agafar força. De fet diu que ak nit ha anat millor.
Bruna, a tu com et va anar amb la Cloe? Ja sé que al principi te'n treies però quan va començar a mamar ella sola, va trigar molt a espaiar les tomes? No dic 3 ni 4 hores, eh, però més d'una horeta.
Creieu que és el que diem?
S'ha enganxat bé al pit i mama.
Però mama 10 minuts i al cap d'una hora torna a tenir gana. A la mare no li fa res però té els pits molt durs i amb bonys.
Jo li he dit que això tira a pits congestionats i que miri d'enxufar el nen tant com pugui. Que es posi manoples d'aigua calenta i que si un moment els nota com una pedra i hiper durs que se'n tregui una micona amb el tira-llets.
I que vagi al metge, clar.
Suposem que és pq és petitó i es cansa de seguida i que ha d'agafar força. De fet diu que ak nit ha anat millor.
Bruna, a tu com et va anar amb la Cloe? Ja sé que al principi te'n treies però quan va començar a mamar ella sola, va trigar molt a espaiar les tomes? No dic 3 ni 4 hores, eh, però més d'una horeta.
Creieu que és el que diem?
-
VisitantVi
t'he contestat al privi tb.
si que va trigar. Ella mamava durant una hora o més. amb descansos. i no espaiava gens les tomes.
Ara pot aguantar dos horetes. I a la nit 6. de vegades 6+6.
les primeres nits van ser durissimes.
Feia el mateix mamar durant hora i mitja.
Paciència. D'aqui poc segur que es regula.
I Felicitats!
si que va trigar. Ella mamava durant una hora o més. amb descansos. i no espaiava gens les tomes.
Ara pot aguantar dos horetes. I a la nit 6. de vegades 6+6.
les primeres nits van ser durissimes.
Feia el mateix mamar durant hora i mitja.
Paciència. D'aqui poc segur que es regula.
I Felicitats!
HOLA
l'Amalia va pesar al neixer 2510 (1 setmana mes tard!)
Jo em passava el dia fent-li pessigolles a veure si mamava mes
i sobretot estava amb ella al llit i li anava donant cada cop que volia
Els pits em feien mal pero quan va pujar la llet em passava el dia del llit a la dutxa i intentava fer-me massatges pero em feien massa mal
beure molt i molt diuen que tambe ajuda
Paciencia cada dia anira un xic millor... ara em sembla impossible haver tingut problemes!!
l'Amalia va pesar al neixer 2510 (1 setmana mes tard!)
Jo em passava el dia fent-li pessigolles a veure si mamava mes
i sobretot estava amb ella al llit i li anava donant cada cop que volia
Els pits em feien mal pero quan va pujar la llet em passava el dia del llit a la dutxa i intentava fer-me massatges pero em feien massa mal
beure molt i molt diuen que tambe ajuda
Paciencia cada dia anira un xic millor... ara em sembla impossible haver tingut problemes!!
Maia peso mas 2.765 pero al principio me pasaba eso,yo me tube que sacar la leche con el sacaleches,me mojaba el pecho con agua fria y me hacia un masaje,Maia se podia tirarf una hora y media mamando claro esta parando y al cabo de media hora volver a pedir,que vigile mucho los pezones a mi me los destroozo que use el purelan y luego me dijo la pediatra que le diera 10 minutos de cada pecho y luego la aguantara dos horas,claro que Maia cuando hice esto ya tenia dos semanitas
-
VisitantVi
A mi también me pasaba, al final tuve que darle suplemento... Tenia el pecho super vacío, durante el dia cada vez pedía mas a menudo y llegaba un momento que no tenía nada... DJ, a mi tambien me decian lo de aguantarlo dos horas... como lo conseguiste? yo no podía, se chupaba los brazos, lloraba y lloraba si lo cojía me chupaba la cara o lo que tuviera cerca... yo no pude aguantar verlo así de desesperado y despues del pecho le doy suplemento... Me dió rabia tener que hacerlo, pero llegó un punto que si el niño estaba desesperado, yo más!
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |