TÉ MOLTA GANA...

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
Marieta vola vola
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

TÉ MOLTA GANA...

EntradaAutor: Marieta vola vola » dj. abr. 04, 2013 10:26 am

Bones noia,

Us explico el meu cas. Tenim una nena preciosa que dissabte ja farà 10 mesos (uff, com passa ràpid!). Sempre ha sigut una nena amb gana. Vam fer LME només fins els 2 mesos, per un problema meu. Ja anem introduïnt alimentació complementària i li agrada molt. El problema és que té MOLTa gana. Cada vegada que s'acaba el plat (i no li'n poso poc, em sembla a mi) crida com una deseperada. Ahir va menjar per sopar una rodanxa de lluç amb un tall de pa amb tomàquet i quan es va acabar es va posar a cridar com si no hagués menjat res. Em preocupa una mica ja que, si li'n dono més tinc por que s'acostumi a menjar massa. Jo crec que no es queda amb gana perquè després s'adorm fins cap a les 3 del matí, que li hem de donar un biberó. Algú més li passa? Com ho solucioneu? A vegades, amb una mica d'aigua, que li donem amb got, es tranquilitza i es posa contenta...
jpc
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: ds. gen. 12, 2013 11:08 am

Re: TÉ MOLTA GANA...

EntradaAutor: jpc » dj. abr. 04, 2013 10:42 am

Bon dia,

a mi sempre m'ha passat el mateix. El meu fill de 18 mesos i sempre ha menjat molt, més que els nens de la seva edat però és una cosa que mai m'ha preocupat. Vull dir que intento respectar al màxim el que vol i necessita, per tant, si ell vols menjar més perquè té gana s'ho menja i prou encara que sigui més quantitat de la que "li toca" per la seva edat. Els nens no són màquines i uns mengen més que d'altres (igual que els adults) i penso que els hem de deixar fer. Si et demana menjar, dona-li menjar i no pas aigua, pensa si t'agradaria tenir gana i que et donèssin aigua.
No crec que hagis de patir per si s'acostuma a menjar massa, en tot cas s'acostumarà a menjar el que el seu cos li demana. Penso que el perill està en que es passi el dia menjar o menjar fora d'hores, però si menja a les seves hores no crec que hi hagi problema amb les quantitats.
No sé, és la meva opinió...
Imatge
Nenufar
Entrades: 230
Membre des de: dt. jul. 19, 2011 8:46 am

EntradaAutor: Nenufar » dj. abr. 04, 2013 11:22 am

ARa necessiten molt d'aliment, ja veuras que entre els 2 i 3 anyets frenen. Almenys amb el nen m'ha passat, menjava molt i encara menja però no el que menjava abans.
Imatge
Imatge
Virreina
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dc. gen. 30, 2013 2:19 pm

EntradaAutor: Virreina » dj. abr. 04, 2013 11:29 am

Ui, amb el meu hi havia dies que sopava molt més que jo... Amb 10 mesos el meu es menjava el lluç, el pà, una crema de verdures i de postre un iogurt... i vés que no demanés repetir d'algo! Si veia que la cosa es desmadrava el frenava una mica, però si no... q mengi!
montsecm
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 11:17 am

EntradaAutor: montsecm » dj. abr. 04, 2013 12:33 pm

Estic completament d'acord, si té més gana, que mengi, sempre li pots donar un iogurt de postres o començar amb una sopa.
El meu fins fa ben poc (ara té 2 i mig) es passava tota la tarda demanant-me coses per picar, q si galetes, actimel, fruita... i dsp sopava tan bé... evidentment menjava molt mes que jo! I ara tot aixo de la tarda per exemple ja s'ha frenat i ho ha fet per si mateix, sense obligar-lo a res.
Fiat de la teva intuició de mare, ningú millor que tu coneix el teu bebé :ok:
Marieta vola vola
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dj. abr. 04, 2013 1:08 pm

Moltíssimes gràcies noies!!

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants