Escola bressol a Castellar del Vallès
Escola bressol a Castellar del Vallès
Hola,
He obert un nou post a la part de bebés, però com veig que no hi ha ningú que em pugui ajudar he decidit preguntar en aquest.
Estic a la recta final de l'embaràs i tothom m'ha recomenat que busqui ja l'escola bressol, sinó em puc quedar sense plaça on jo vulgui.
Visc a Castellar del Vallès i estem mirant totes les escoles bressols que hi ha, tant públiques com privades. Tot i que per horaris segurament haurem d'acabar anant a una privada.
El problema és que no tenim referència de cap d'elles. Els amics encara no tenen fills i no ens poden ajudar.
M'agradaria que em recomenèssiu alguna d'elles o em donèssiu opinions. I així poder acabar de decidir-nos. Moltes gràcies.
He obert un nou post a la part de bebés, però com veig que no hi ha ningú que em pugui ajudar he decidit preguntar en aquest.
Estic a la recta final de l'embaràs i tothom m'ha recomenat que busqui ja l'escola bressol, sinó em puc quedar sense plaça on jo vulgui.
Visc a Castellar del Vallès i estem mirant totes les escoles bressols que hi ha, tant públiques com privades. Tot i que per horaris segurament haurem d'acabar anant a una privada.
El problema és que no tenim referència de cap d'elles. Els amics encara no tenen fills i no ens poden ajudar.
M'agradaria que em recomenèssiu alguna d'elles o em donèssiu opinions. I així poder acabar de decidir-nos. Moltes gràcies.
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Escola bressol a Castellar del Vallès
Hola Sol!
Acabo de veure el teu post, remenant una mica per aqui el socpetit...
Jo he portat al meu fill a la llar del cuaqui i n'estic molt contenta, les mestres q ha tingut son genials.
A mes a mes, per deixar i recollir les criatures pots entrar a les classes i parlar amb les mestres tot el que convingui.
Tambe m'han parlat be del picarol i del niu. Pero de la baldufa no gaire...
No se si ja hauras tingut al teu fill/filla i si ja has triat llar... Pero pel que he sentit a cap privada hi ha problemes per entrar. A les publiques es diferent, perque van per sorteig i tenen les dates definides... Ignoro si a mig curs t'hi pots incorporar...
Si vols mes info, sobre qualsevol cosa, no dubtis a contactar-me!
Acabo de veure el teu post, remenant una mica per aqui el socpetit...
Jo he portat al meu fill a la llar del cuaqui i n'estic molt contenta, les mestres q ha tingut son genials.
A mes a mes, per deixar i recollir les criatures pots entrar a les classes i parlar amb les mestres tot el que convingui.
Tambe m'han parlat be del picarol i del niu. Pero de la baldufa no gaire...
No se si ja hauras tingut al teu fill/filla i si ja has triat llar... Pero pel que he sentit a cap privada hi ha problemes per entrar. A les publiques es diferent, perque van per sorteig i tenen les dates definides... Ignoro si a mig curs t'hi pots incorporar...
Si vols mes info, sobre qualsevol cosa, no dubtis a contactar-me!
Re: Escola bressol a Castellar del Vallès
Hola noies!! Yo no tinc cap fill encara pero tinc amics q si. I els porten a l' escola bresol casamada. Els pots apuntar a meitad de curs i no pasa res. La meva amiga esta encantada, es un negoci familiae on treballa la mare i la filla i la cuina es casolana. No tenen catering.La meva nevoda va al picarol i tb estan contents. Pero no tinc tanta informació. Bueno espero q trobis alguna q t' agradi. Per sort n' hi han unes cuantes.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |