Pediatra CAP Numància (Sant Joan de Déu), recomanacions?
Pediatra CAP Numància (Sant Joan de Déu), recomanacions?
Hola noies,
m'agradaria tenir opinions de les que tingueu pediatre al CAP de Numància, al barri de Sants de Barcelona, el que just farà un més es va traslladar al nou edifici de Sant Joan de Déu (la mar de bonic i lluminós, per cert).
M'estic plantejant canviar de doctor i voldria fer-ho tenint algun punt de vista o una mica més d'informació.
Gràcies!
m'agradaria tenir opinions de les que tingueu pediatre al CAP de Numància, al barri de Sants de Barcelona, el que just farà un més es va traslladar al nou edifici de Sant Joan de Déu (la mar de bonic i lluminós, per cert).
M'estic plantejant canviar de doctor i voldria fer-ho tenint algun punt de vista o una mica més d'informació.
Gràcies!
- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
Re: Pediatra CAP Numància (Sant Joan de Déu), recomanacions?
Nosaltres estem molt contents amb la nostra, és la mateixa que teníem al CAP Sants. Sí que és bonic el nou CAP, però l'altre m'agradava més, perque el temps d'espera era practicament inexistent i el tenia més a prop de casa.
Nosaltres tb ens plantegem un canvi i anar-hi, pq ens toca tb x zona... Alguna recomanació de pediatra?? gràcies!!!
Me interesa !!!
Si algú té información.
Gràcies.
Si algú té información.
Gràcies.
A mi tb. em toca! Per sort el tinc a prop, peró aixó d'ajuntar-ho no es gens práctic pels usuaris
A més hi ha molta espera! Tot i tenir hora!!!!
ja que les urgéncies passen abans que tu (entenem-nos, les urgències reals s'atenen a baix i ni les veus), les que passen abans que tu són la gent que hi va pq. el nen li passo algo, i no té hora concertada pq. no era previsible, del tipus té molts mocs.
No us puc recomanar cap pediatre, ja que vaig per mútua, en tinc una assignada peró no l'he vist mai. Només conec una infermera que es diu Teresa i és molt maca.
Per cert molt lluminós, però poques cadires i els dracs verds fan molt soroll i si t'hi has d'està una hora, com jo l'últim cop, és agobiant
, ja els hi podrien posar unes tapetes o algo
A més hi ha molta espera! Tot i tenir hora!!!!
ja que les urgéncies passen abans que tu (entenem-nos, les urgències reals s'atenen a baix i ni les veus), les que passen abans que tu són la gent que hi va pq. el nen li passo algo, i no té hora concertada pq. no era previsible, del tipus té molts mocs.No us puc recomanar cap pediatre, ja que vaig per mútua, en tinc una assignada peró no l'he vist mai. Només conec una infermera que es diu Teresa i és molt maca.

Per cert molt lluminós, però poques cadires i els dracs verds fan molt soroll i si t'hi has d'està una hora, com jo l'últim cop, és agobiant
, ja els hi podrien posar unes tapetes o algoRe: Pediatra CAP Numància (Sant Joan de Déu), recomanacions?
Hola! Veig que el fil no és recent, però l'he trobat fent una cerca perquè anem al CAPI Numància de Sants i volem canviar de pediatra. Per si li puc estalviar un mal tràngol a algú, intenteu evitar la doctora Cristina Defoin. La infermera que treballa amb ella és prou maca i per això ens sabia greu canviar, però ahir en vam tenir prou. Sempre ha fet servir amb nosaltres un to paternalista, des del primer mes de la nena esperava que dormís nosequantes hores del tiron (pretenent que tots els bebes són iguals, i amb la frustració que això pot generar en alguna mama que s'ho cregui), els seus consells no estan gens en línia amb la criança respectuosa ni ajuden a mantenir la lactància materna.

Buf.. quanta raó tens amb això q comentes de la Cristina Defoin!!! Nosaltres ens hem canviat pel mateix... A mi em va demanar si la nena sempre es portava "igual de malament i no em feia cas" perquè a la revisió dels dos anys ella volia q caminés endavant i la nena tenia ganes de jugar, va girar-se i va córrer en direcció contrària a la q ella indicava, es va posar sota la taula... en fi!!! i te'n podia explicar unes quantes!! De la meva "la preocupava" q mengés poc i Déu n'hi do les q deixava caure... El comentes: una doctora que altera molt els pares, i innecessàriament.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |