valoracions de les milllors i pitjors escoles de l´eixample
valoracions de les milllors i pitjors escoles de l´eixample
Què n´opineu de la següent relació?
-Públiques: La Concepció, Fructuós Gelabert, Fort Pienc, el Carlit, els Encants, Ramón Llull
-Privades: Maristes, Sagrat Cor, Dominiques de l´Ensenyament, Stonac
Moltes gràcies!
-Públiques: La Concepció, Fructuós Gelabert, Fort Pienc, el Carlit, els Encants, Ramón Llull
-Privades: Maristes, Sagrat Cor, Dominiques de l´Ensenyament, Stonac
Moltes gràcies!
Re: valoracions de les milllors i pitjors escoles de l´eixample
saju ha escrit:Què n´opineu de la següent relació?
-Concertades: Maristes, Sagrat Cor, Dominiques de l´Ensenyament, Stonac
Moltes gràcies!
Jo vaig estudiar al sagrat cor del carrer ribes i la veritat és que molt bé!!!
EMAMI ha escrit:Jo vaig estudiar al sagrat cor del carrer ribes i la veritat és que molt bé!!!
Et refereixes al Sagrat Cor de diputació?
jo sóc mestra i a educació infantil prefereixo de lluny la pública que té molt més recursos i els mestres estàn molt més vigilats per inspectors. jo he treballat tan a la privada com a la pública i a educació infantil ho tinc molt clar, després ja no tant.
jo per la meva filla que comença aquest setembre el cole he escollit aquest ordre:
- encants
-fort pienc
- carlit
jo al carlit hi he treballat i et puc dir que hi ha bon rotllo entre mestres, es tracten bé els nens i el nivell està bé però pel que he sentit per companyes fort pienc està molt molt bé. i jo em decanto per encants perquè és una escola viva i ara mateix és el que buscaba.
jo per la meva filla que comença aquest setembre el cole he escollit aquest ordre:
- encants
-fort pienc
- carlit
jo al carlit hi he treballat i et puc dir que hi ha bon rotllo entre mestres, es tracten bé els nens i el nivell està bé però pel que he sentit per companyes fort pienc està molt molt bé. i jo em decanto per encants perquè és una escola viva i ara mateix és el que buscaba.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |