Llibre "Las voces olvidadas"

Problemes durant l'embaràs.
petita83
:: conillet
Entrades: 390
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 10:38 pm

Llibre "Las voces olvidadas"

EntradaAutor: petita83 » dg. juny 02, 2013 11:30 pm

Hola,
Després de llegir el llibre "La cuna vacía" he trobat per interner que les mateixes autores també han publicat de manera més recent (2012) el llibre "Las voces olvidadas".
Al llegir la sinopsi sembla molt semblant al primer però després veus que se centra molt més en les pèrdues més primerenques (màxim fins al final de la primera meitat de l'embaràs).
Alguna de vosaltres té alguna referència més o l'ha llegit?
Moltes gràcies per avançat.
Imatge

S'han apagat 4 estrelles però brillaran sempre al nostre cor.

http://www.todoporunbebe.blogspot.com.es/
gresca
:: papallona
:: papallona
Entrades: 143
Membre des de: dv. març 14, 2008 9:57 am

Re: Llibre "Las voces olvidadas"

EntradaAutor: gresca » dl. juny 03, 2013 9:28 am

A mi em va agradar molt el llibre, diferencies amb l'altre doncs no m'en recordo perquè el de "voces olvidadas" m'ho vaig comprar i l'he llegit força vegades i l'altre nomes una perquè era de la biblioteca. quan em va passar amb Marta . Jo el recomano sempre aquest llibre a mi em va ajudar molt, el vaig llegir amb Marta, quan vaig torna a quedar-me l'apartat de nou embaràs, i quan vaig tornar a perdre l'embaràs vaig fer-li una altre ullada.
Imatge

Marta(5/1/12 a las 17 sem), Ona y Abril ( 23/06/12 a las 15 semanas)siempre en mi corazon
petita83

EntradaAutor: petita83 » dl. juny 03, 2013 2:22 pm

gresca ha escrit:A mi em va agradar molt el llibre, diferencies amb l'altre doncs no m'en recordo perquè el de "voces olvidadas" m'ho vaig comprar i l'he llegit força vegades i l'altre nomes una perquè era de la biblioteca. quan em va passar amb Marta . Jo el recomano sempre aquest llibre a mi em va ajudar molt, el vaig llegir amb Marta, quan vaig torna a quedar-me l'apartat de nou embaràs, i quan vaig tornar a perdre l'embaràs vaig fer-li una altre ullada.

Moltes gràcies Gresca!
Amb el q em dius ja és suficient, pq no només em serà útil ara sinó q arribat el punt que em pugui tornar a quedar també podré trobar quelcom d consol en ell i orientació emocional.
Un petonàs!
Imatge

copina
:: rateta
Entrades: 185
Membre des de: dc. maig 15, 2013 5:02 pm

EntradaAutor: copina » dj. juny 06, 2013 7:30 am

Hola noies,

Ahir em vaig comprar el "Voces olvidadas" per internet, m'arriba demà. Ja us en diré el què. Té bona pinta.

Petons
Imatge

Imatge
petita83

EntradaAutor: petita83 » dj. juny 06, 2013 2:42 pm

Copina jo ahir em vaig acostar al Fnac de Las Arenas perquè per internet donava opció a comprar-lo i em van dir que no el tenien en cap, així que fer per fer me'l van demanar i diuen que quan el tinguin m'avisaran. De fet fa poc que vaig acabar de llegir "La cuna vacía".
Ja ens diràs què tal està.
Un petonàs
Imatge

copina
Entrades: 185
Membre des de: dc. maig 15, 2013 5:02 pm

EntradaAutor: copina » dv. juny 07, 2013 1:43 pm

Noies, avui, efectivament, m'ha arribat el llibre. De moment només he llegit les primeres pàgines, i ja m'ha caigut alguna llagrimeta, en part perquè em fa recordar els sentiments que vaig tenir en el moment de l'avortament (ara ja fa un mes que em va passar i, tot i que encara tinc moments de baixada, estic més tranquil·la), i en part també per l'emoció de sentir que algú, per fi, plasmava i treia a la llum el que patim totes les que hem tingut un avortament i la majoria de la gent no entén.

Una abraça a totes
Imatge

Imatge
petita83

EntradaAutor: petita83 » ds. juny 08, 2013 8:21 pm

copina ha escrit:Noies, avui, efectivament, m'ha arribat el llibre. De moment només he llegit les primeres pàgines, i ja m'ha caigut alguna llagrimeta, en part perquè em fa recordar els sentiments que vaig tenir en el moment de l'avortament (ara ja fa un mes que em va passar i, tot i que encara tinc moments de baixada, estic més tranquil·la), i en part també per l'emoció de sentir que algú, per fi, plasmava i treia a la llum el que patim totes les que hem tingut un avortament i la majoria de la gent no entén.

Una abraça a totes

Copina això ja em va passar quan llegia "La cuna vacía", així que suposo que amb aquest que encara s'ajusta més a la situació que ens hem trobat amb el meu marit, avortaments abans de X setmanes per a què la gent els consideri quelcom...
A veure si em diuen alguna cosa els del FNAC sinó el compraré online directament a l'editorial.
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::