ESSURE
ESSURE
Hola noies!!
Algú ha sentit a parlar del mètode anticonceptiu permanent ESSURE? He trobat informació per internet i em podria interessar ja que és un mètode permanent que no requereix anestèsia. Amb la meva situació no em podria permetre un quart fill!! Hauriem de canviar els cotxes, a casa no sé com ens ho fariem, seria un trasbals per la feina... bé, i per mi mateixa que tinc claríssim que no vull tenir més fills.
Per cert, estic a MUFACE/Adeslas. Sabeu si entra per MUFACE i on ho fan??
Alguna experiència? Algú té alguna germana, etc. que s'ho hagi fet? és que jo he preguntat i ningú n'ha sentit a parlar...
Moltes gràcies a totes!!
Algú ha sentit a parlar del mètode anticonceptiu permanent ESSURE? He trobat informació per internet i em podria interessar ja que és un mètode permanent que no requereix anestèsia. Amb la meva situació no em podria permetre un quart fill!! Hauriem de canviar els cotxes, a casa no sé com ens ho fariem, seria un trasbals per la feina... bé, i per mi mateixa que tinc claríssim que no vull tenir més fills.
Per cert, estic a MUFACE/Adeslas. Sabeu si entra per MUFACE i on ho fan??
Alguna experiència? Algú té alguna germana, etc. que s'ho hagi fet? és que jo he preguntat i ningú n'ha sentit a parlar...
Moltes gràcies a totes!!
Re: ESSURE
Enhorabona, primer de tot. Jo fa 5 mesos que he parit al segon, i el fisio diu que no podem corre fins després del 4rt mes. Fer marxa sí però corre no.
Potser, per això et fa mal.
Pregunta al teu ginecòleg o a un fisio.
Sort!!
Potser, per això et fa mal.
Pregunta al teu ginecòleg o a un fisio.
Sort!!
leather jackets http://leather-jacket.co
realtests realtests
642-467 practice test 642-467 practice test
cbap cbap
realtests realtests
642-467 practice test 642-467 practice test