Pediatres a Girona
Pediatres a Girona
Hola, soc la Maria, una nova incorporació al SOCPETIT.
D'aqui tres setmanes naixerà el meu fill i estem buscant un pediatre a Girona, però no tenim gaire referències... alguna recomanació?
Ens interessaria algun pediatre de la SS, concretament del CAP Montilivi o del CAP Santa Clara, però estem oberts a altres opscions!
Moltes Gracies!!
D'aqui tres setmanes naixerà el meu fill i estem buscant un pediatre a Girona, però no tenim gaire referències... alguna recomanació?
Ens interessaria algun pediatre de la SS, concretament del CAP Montilivi o del CAP Santa Clara, però estem oberts a altres opscions!
Moltes Gracies!!
Re: Pediatres a Girona
Hola Ciurins! Nosaltres portem al xic amb l'Agnès Palou, al CAP Santa Clara. Està especialitzada en homeopatia, i tot i que jo no hi crec massa, si que agraeixo que no li "enxufi" medicaments al nen així com així.
Hola i enhorabona!! Nosaltres el portem amb la Mireia Creuet del Cap Montilivi. Molt atenta i carinyosa, hi estem encantats!
Nosaltres anem al cap montilivi amb el valentí, i ens encanta!! la infermera pediàtrica és la yeyes, i també ens agrada molt. són força tranquil·lots tots dos, no gaire amants de donar medicació i respecten molt tot el que tu vulguis fer.
Moltes gracies per la info! Provarem a veure què tal!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |