xumet i dents

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
atreya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1182
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 4:35 pm

xumet i dents

EntradaAutor: atreya » dv. set. 13, 2013 8:57 am

Bon dia
La meva filla farà tres anys al desembre i ha estat molt enganxada al xumet a partir que va deixar el pit als deu mesos. Ara haviem arribat a un acord i el xumet nomès a casa i al cotxe.
Ahir la vam portar al metge perquè tenia molta tos i vam sortir amb la cua entre cames...ens va dir que te lea dents de dalt fatal per culpa del xumet que som uns irresponsables i com no ho hem vist. Una bronca impressionant total que quan vam arribar a casa li vam dir a l'Aina que el xumet nomes per dormir que el metge rns ho havia dit. Ella no ho va entendre perquè fa poc haviem pactat a casa si. Ens va donar una tarda.....al final amb jocs,anant a passejar i tal va aguantar sense xumet.
I ara venen les preguntes....en breu li hem de treure a la nit però sincerament tinc por....es una nena que li costa nolt adormir-se i sense xumet ho veig impossible succiona com una boja. Avui mateix sha despertat a les quatre cridant mama el tete he anat li he donat i ha seguit dormint sense problema però sense xumet no m'imagino que pugui dormir.
Apart hi ha alguna mami o papi dentista?les dents que te malament sòn de llet quan li caiguin les noves també li sortiran malament?gracies per tot
"http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/FrdKp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers"


ImatgeImatgeImatgeImatge
Dayla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:57 pm

Re: xumet i dents

EntradaAutor: Dayla » dg. set. 15, 2013 9:54 am

Hola Atreya,

Jo estic igual que tu, jo vaig preguntar al metge i em va dir que l'edat màxima es 3 anys i que després es van posant a lloc.. El dentista també li vaig preguntar vam anar per un altre tema i vem aprofitar, i va dir que si que li hem de treure però que a vegades no tot es el xumet...

Be nosaltres li estem explicant lo del ocellet que vindrà un dia i el xumet marxarà. Suposo que passarem uns dies malament, intentaré que sigui un cap de setmana llarg. Però s'haurà de passar...

A veure si ha algú que ens digui "truquis" i experiències...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: xumet i dents

EntradaAutor: leta » dg. set. 15, 2013 3:22 pm

Holaaaaaa
Ja saps que la Clara no ha sigut mai de xumet i ha preferit el dit... doncs d'últim cop que vam anar al pediatra de la mútua, a l'abril, ens va dir que tenia la boca/paladar amb una forma rareta, però també ens va dir que podía ser genètic i no tenir res a veure amb el dit, conclusió: que no feia falta que li creéssim un trauma a la nena per fer que no se'l xuclés i que més endavant ja ho veuriem (segurament em va mirar a mi les dents i va entendre moltes coses).
El cas és que al juliol vam anar al CAP i ens va preguntar la infermera si haviem anat al dentista perquè no li cabrien les dents :-o00m A mi també em van dir que no em cabrien i tinc els 4 queixals del seny al seu lloc...
Aixi que, com sempre, s'ha de fer un cas relatiu al que et diuen... i si cal posar correctors, ja els posarem quan toqui!
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: xumet i dents

EntradaAutor: ragi » dl. set. 16, 2013 3:04 pm

Estic una mica com vosaltres!!! La Paula d'aqui un mes farà 3 anys! sol porta el xumet al cotxe i per dormir, i bueno alguna altra estoneta..pero vec que te el paladar tirat bastant endavant (el pare també li te) pero clar li haurem de treure el xumet!!!!!
I no se com fer-ho i si ens en sortirem!!!!!!!
La vaig mentalitzant pero nose si serà possible aquest any!
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
Avatar de l’usuari
atreya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1182
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 4:35 pm

Re: xumet i dents

EntradaAutor: atreya » dj. set. 19, 2013 10:50 pm

gracies guapes!de moment em aconseguit que exclusivament el porti x dormir oeeeee es un gran avenç ja que el portava moltes estones per casa. lo de treure li per dormir ja em fa mes por.....no se com agafara el son la veritat.
"http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/FrdKp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers"


ImatgeImatgeImatgeImatge
pomaipera
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 10:06 pm

Re: xumet i dents

EntradaAutor: pomaipera » dv. gen. 03, 2014 10:09 pm

Hola noies! Com us va anar? En Lluís te 3 anys i està enganxat al xumet una barbaritat!!! intento que només sigui per dormir, però si en veu un... </;-) ja em direu com ho vau fer!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
ragi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1665
Membre des de: dg. oct. 11, 2009 5:56 pm

Re: xumet i dents

EntradaAutor: ragi » dc. gen. 08, 2014 10:18 am

Vaig escriure el missatge el 16 de setembre, i el 31 d'octubre va sortir de l'escola i em va dir...mama ja no vull més la pipa...li donare a la cosineta que es petita i jo ja sóc gran!!!!!! aixi ho vam fer, vam arribar a casa i vam ficar totes les pipes amb una bossa...i els hi vam donar (les tinc jo) a la cosineta!!!! Es va acabar la pipa!!!!!!

Com ho hem fet????? Jo li deia molt que ja era gran per la pipa, que se li farien les dents molt lletjes que la mama i el papa les tenien guapes i que ella les tindria lletjes....a vegades me la trobava al mirall mirant-se les dents....o me les mirava a mi...també li deia que ja era gran i que els nens si la veien amb la pipa sen reurien....pero el que més va fer cas va ser a la srta....el dia 31 al mati van fer una fitxa i els nens que dormien amb pipa la srta els va dir que l'habien de donar que ja eren grans i bueno.....suposo que entre una cosa i una altra va deixar per sempre més la pipa...i no va plorar ni un sol moment!!!!

ànims amb la pipa....
Imatge
21/03/14 - Un estel brilla al cel.
Imatge
pomaipera
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 10:06 pm

Re: xumet i dents

EntradaAutor: pomaipera » dj. gen. 09, 2014 7:42 pm

ok, merci!!! a veure si anant insistint...
ImatgeImatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::