Oftalmòleg infantil
Oftalmòleg infantil
Hola!
Per edat em toca portar al meu fill a la primera revisio d ulls. El vull portar a l institut català de la retina que em toca per la mútua Adeslas.
No sé si n hi ha un o més d un. Algu em podria recomanar algun i dir me si esta bé, si tractan bé als nens... Agraeixo qualsevol informació.
Gràcies!
Per edat em toca portar al meu fill a la primera revisio d ulls. El vull portar a l institut català de la retina que em toca per la mútua Adeslas.
No sé si n hi ha un o més d un. Algu em podria recomanar algun i dir me si esta bé, si tractan bé als nens... Agraeixo qualsevol informació.
Gràcies!
Re: Oftalmòleg infantil
Aixó és a Barcelona? Jo sóc de Girona i vaig portar a principis d'any el meu petit a una oftalmóloga al centre i no em va agradar gens pel nen, el va portar el seu pare i va sortir super descontent, molt poc
tacte amb nens. No és el mateix ser bon oftalmóleg que bon oftalmóleg amb nens, la próxima vegada
demanaré ajuda també, perqué no en conec cap.
tacte amb nens. No és el mateix ser bon oftalmóleg que bon oftalmóleg amb nens, la próxima vegada
demanaré ajuda també, perqué no en conec cap.
Bon dia,
Jo vaig portar-lo a ICOftalmologia, i súper be. Ens van tractar molt be. Ara no recordo el nom de la doctora .hi vaig anar per Axa pero diria que Adeslas tb hi entra .
Jo vaig portar-lo a ICOftalmologia, i súper be. Ens van tractar molt be. Ara no recordo el nom de la doctora .hi vaig anar per Axa pero diria que Adeslas tb hi entra .
Dra Gamboa, a ICO, sens dubte! Un tracte perfecte pels nens i una gran professional.
Nosaltres tenim hora a l'institut català de la retina de Terrassa la setmana vinent per la primera revisió de la meva filla. Com a mi també hem toca revisió he demanat hora per les dues alhora amb l'oftalmòleg pediatric, així si ella veu com m'ho fan a mi primera estarà més tranquila. Soc una mica gran per anar al pediàtric, però que hi farem...
L'ICR té varies consultes, conec la de BCN i Terrassa, però en tenen alguna més. Jo ja fa anys que hi vaig.
L'ICR té varies consultes, conec la de BCN i Terrassa, però en tenen alguna més. Jo ja fa anys que hi vaig.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |