JOGUINES: Que tal les pistoles laser?

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
laiaf3
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

JOGUINES: Que tal les pistoles laser?

EntradaAutor: laiaf3 » dj. nov. 21, 2013 12:58 pm

Hola,

Algu té pels seus fills aquelles pistoles làser que venen de dos en dos amb dos cuirases que es posen al pit? tinc 2 nens de 3 i 5 anys. Que tal l'experiència vostra? Gràcies!
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: JOGUINES: Que tal les pistoles laser?

EntradaAutor: catalanna » dj. nov. 21, 2013 8:49 pm

què tal???? què tal unes pistoles per uns nens de 3 i 5 anys???!!!!!
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dj. nov. 21, 2013 10:05 pm

A mi no m'agrada gaire la idea, és com fomentar massa la violencia no? Mira de que interactuin amb unes altres coses.. Ja tenen edat per fer memory per exemple, algún tipus de manualitat..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
laiaf3

EntradaAutor: laiaf3 » dj. nov. 21, 2013 11:36 pm

Hola a tots, inicialment perdoneu si us puc semblar impertinent amb aquest missatge, no es ni molt menys la meva intencio. Pero he demanat opinio per si algu te una joguina d'aquestes, amb aquestes edats o mes grans. A mi no em sembla incitar a la violencia, sempre s'ha d'educar als nens que es un joc i prou, o es que els adults que fan, per exemple, pinball, ho fan amb violencia o per divertir-se? Els meus fills es disfrassen de cavallers, pistolers, superherois,.... sense espases i pistoles o amb elles (sempre d plastic o algunes d'aquelles tan toves), i igualment es disfrassen dels 3 porquets, la caputxeta, la castanyera, d'astronautes o de una simple familia que esta cuinant, celebrant un aniversari o anant d camping.... Res em sembla que inciti a violencia, pero si a vegades es barallen sense res!!! Imagineu-vos com els he educat que sempre que juguen a disparar, les seves pistoles no disparen res mes que aigua IMAGINATIVA! I aquestes disparen una llum..... un laser.
Jo ho veig com un joc per jugar junts, dins d casa o a l'aire lliure, dins dels seus jocs imaginatius, pero em fa por el laser, no se si pot ser perjudicial per ells, sobretot si els hi toca als ulls, per aixo basicament volia demanar l'experiencia d'algu que ho tingui.
Gracies de totes maneres.
catalanna
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dv. nov. 22, 2013 5:59 am

Per molt que als nens els hi surti de natural, trobo que no cal animar-los a jugar a jocs violents. A l'edat d'aprendre amb el joc simbòlic, cal donar-los eines per reproduir una guerra? No és millor explicar-los que hi ha altres jocs més divertits i més sans que poden fer junts? Amb tots els respectes, només és la meva opinió.
laiaf3

EntradaAutor: laiaf3 » dv. nov. 22, 2013 11:06 am

Reproduir una guerra? Pero de veritat les vostres fills (sobretot si són nens...) no tenen cap joguina de superherois? una joguina de superheroi, sigui una disfressa o un ninot, reprodueix una lluita cap a un dolent? (imaginari, perquè quan juguen a l'escola ningú vol ser el dolent :-) ). La veritat és que quan el meu fill gran va començar l'escola i a jugar amb els nens a "lluita" (a l'escola bressol era més aviat tranquil, la seva millor amiga era (i és) una nena) em vaig sorprendre molt, però no ho vaig prohibir, sino vaig investigar preguntant-li cosetes i observant.
Per exemple, a vegades juguen a les famoses "tortugues ninja" i no les ha vist mai a la tele! bé, és que casi no miren res de res de tele a casa, no la poso mai en marxa la tele jo. El joc de tortugues ninja, segons et poden explicar els nens (ara hi juga tant el petit com el gran), juguen a lluitar amb els dolents per salvar la terra, aquesta és la seva versió. Però jo que he tingut la opció de veure'ls jugar (i també per investigacions que he fet) només juguen a corre amunt i avall, ara a la dreta, ara a l'esquerra, diuen: "el dolent és allà!" i cap allà van corrents, per tant, juguen una bona estona a correr i saltar i ja està.
I si comencem a analitzar tot plegat, quan juguen amb cotxes? He vist nens jugant amb cotxes (a l'escola....) que només fan que xocar i tirar-los. Doncs quan tiren el cotxe poden fer molt mal i aixó vol dir que els estem educant perquè quan portin cotxes xoquin amb tothom i no respectin als conductors i peatons? no crec, estan jugant només, després els hem d'educar, o no els hi comprem cotxes? I els vostres fills miren els dibuixos de Tom i Jerry? s'estan barrallant i picant (o explotant...) sempre! estan en guerra sempre! i en Doraemon? el protagonista no vol fer mai els deures, el minim esforç per tot, un de grassonet que pica a tothom i els té acovardits, fan trampes,.... els que miren aquests dibuixos, acabaran sent corruptes? potser si, potser no....
Aquestes pistoles són un joc, un joc de correr, amagar-se, buscar el teu company i dispara una llum, a l'estiu es dispara aigua, o tampoc juguen els vostres fills a "guerres" d'aigua amb pistoles o globus? o a casa a "guerra" de coixins? (nosaltres tenim la versió de "guerra" de draps)

Un gran debat aquest que hem obert junts, sempre hi ha molt a analitzar sobre aquest tema.
Si els hi agrada una joguina d'aquestes, jo, com a mínim, m'ho plantejo, i per aixó pregunto que en penseu, potser prefereixo comprar-ho i educar ensenyant que les guerres no serveixen per res, cosa que amb l'edat que tenen ja ho hem treballat, basicament amb el gran. I de veritat, ells no veuen la guerra enlloc, som nosaltres. És com quan veuen les calcetes a una nena, no hi veuen res ells!!! Són alguns pares i mares que ho veuen malament, però tot depén de com els eduquis, no?

Perdoneu aquest missatge tan llarg, però m'agrada debatre aquests temes i que m'expliqueu els vostres punts de vista perquè sempre podem aprendre coses noves de les altres families. Gràcies.

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::