Plora a la teta!!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Plora a la teta!!!
Tinc una petita amb 2 mesos i mig que està a LME. Hem estat amb les crisis de creixement (1 mes seguit gairebé! Molt influit segurament perque jo tenia restes de placenta).
Des de fa 10 dies o així ha començat a plorar moltíssim, com si tingués dolor, i sobretot li passa quan fa una estona que mama. Si paro per canviar-la de postura plora perque ella té gana, però està molesta. A vegades he acabat la presa estirada panxa enlaire i ella panxa avall sobre meu amb les cames penjant d'un costat... Últimament, a més, té més regurgitacions que abans.
Té gasos de fa temps i ara pren reuteri.
Alguna s'ho ha trobat?
Des de fa 10 dies o així ha començat a plorar moltíssim, com si tingués dolor, i sobretot li passa quan fa una estona que mama. Si paro per canviar-la de postura plora perque ella té gana, però està molesta. A vegades he acabat la presa estirada panxa enlaire i ella panxa avall sobre meu amb les cames penjant d'un costat... Últimament, a més, té més regurgitacions que abans.
Té gasos de fa temps i ara pren reuteri.
Alguna s'ho ha trobat?
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Re: Plora a la teta!!!
Bon dia!!!!
I si és alguna cosa que menges que no tolera bé? Parla-ho amb el pediatre!!
A veure què et diuen,..!
Un petó!
A veure què et diuen,..!
Un petó!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
garota ha escrit:Bon dia!!!!
A veure què et diuen,..!
Un petó!
Ho havia pensat però hi ha preses que no m'ho fa, com les nocturnes...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
Jo també penso que pot ser alguna cosa que mengis tu que no li vagi bé.
Prens llet tu?
Jo li diria al pediatre, però mentrestant deixaria de prendre llet i em fixaria en què menges i si plora després....
Ànims i petonets!
Prens llet tu?
Jo li diria al pediatre, però mentrestant deixaria de prendre llet i em fixaria en què menges i si plora després....
Ànims i petonets!
- cacahuet333
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dj. feb. 14, 2013 9:59 am
Petitprincep mentre estava llegint la teva entrada semblava que hagués estat jo qui l'escrivia, perque em trobo exactament en la mateixa situació, tinc un petito 1 mes i mig que tambe em plora a la teta (no sempre, a vegades) i a les nits mai.
intento canviar-lo de posició pero continua plorant, primer pensava que era perque havia de fer un rotet, pero ara ja nose que pensar, el final acabo per treure'l de la teta perquè quan plora tan tampoc la vol i intento calmar-lo com puc, tot i saber que encara te gana.
A més a més, desde fa una setmana fa moltes glopades quan abans mai n' havia fet, ... I això sumat a què nomes tarda 4 min a mamar i mama cada hora i mitja...doncs fa que estigui un xic preocupada.
I a vegades tambe penso que no tinc prou llet, perquè comença amb un pit i després de 3-4 min mamant intensament de sobte deixa anar el mugró, jo el torno a acostar a la teta, fa quatre xuclets i torna a desfer-se'n, i aixi repetides vegades, llavors li Ofereixo l'altre pit i després de mamar un rato fa el mateix, i després comença a plorar perque encara te gana, pero què puc fer jo si ell es qui es desenganxa de les tetes?
Algú mes si ha trobat? algun consell?
GRACIES
intento canviar-lo de posició pero continua plorant, primer pensava que era perque havia de fer un rotet, pero ara ja nose que pensar, el final acabo per treure'l de la teta perquè quan plora tan tampoc la vol i intento calmar-lo com puc, tot i saber que encara te gana.
A més a més, desde fa una setmana fa moltes glopades quan abans mai n' havia fet, ... I això sumat a què nomes tarda 4 min a mamar i mama cada hora i mitja...doncs fa que estigui un xic preocupada.
I a vegades tambe penso que no tinc prou llet, perquè comença amb un pit i després de 3-4 min mamant intensament de sobte deixa anar el mugró, jo el torno a acostar a la teta, fa quatre xuclets i torna a desfer-se'n, i aixi repetides vegades, llavors li Ofereixo l'altre pit i després de mamar un rato fa el mateix, i després comença a plorar perque encara te gana, pero què puc fer jo si ell es qui es desenganxa de les tetes?
Algú mes si ha trobat? algun consell?
GRACIES
Hola mamis! Pujo el post perquè em trobo exactament igual i volia veure si ho vau solucionar o si algú es troba ara en la mateixa situació!
Hola mamis! Pujo el post perquè em trobo exactament igual i volia veure si ho vau solucionar o si algú es troba ara en la mateixa situació!
sona a crisi de lactancia..
Es esgotador pero acaba passant..paciencia..
Perdo per les faltes
Es esgotador pero acaba passant..paciencia..
Perdo per les faltes
A mi tb em passava en algunes tomes. Ara te 9 mesos i ja no ho fa pero vam estar aixi fins gairebe els cinc mesos. Les preses de nit les feia perfectes pero de dia i sobretot quan tenia son era molt dificil..vaig deixar els lactics i qualsevol cosa q portes plv i seguia igual.. En el meu cas he arribat a la conclusio q eren gasos pq el meu nen tenia un frenet quan va neixer q no li van tallar prou be i aixo fa q empassi aire al mamar. Encara ara per les nits te molts gasos i es desperta molt sovint.. Jo vaig anar a un digestoleg q em va dir q el nen o tenia res i a la consulta del carlos gonzalez q em va dir aixo del frenet mal tallat.. En el meu cas la unica manera q el nen menges sense queixar.se era donar.li el pit quan estava mig adormit.. De moment tampoc hem tallat mes el frenet pq s hairia de fer amb anestesia i tampoc es segur del tot q fos aixo.. Anims q es durillo pero passa.
Moltes gracies noies!
El frenet li han mirar avui i en principi esta be...jo tb crec q es un problema de gasos...en te moltissims i es retorça inclus dormint pobret...enca carregarem de paciencia i viam si va passant...
El frenet li han mirar avui i en principi esta be...jo tb crec q es un problema de gasos...en te moltissims i es retorça inclus dormint pobret...enca carregarem de paciencia i viam si va passant...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |