vol la teta tot el dia
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
vol la teta tot el dia
Hola marones,
Començo a estar una mica agobiada amb el pit i la meva petita de 18 mesos. Des de fa unes setmanes que no para de demanar teta a tothora, poden passar 20min entre una presa i l'altra, en demana abans i després de dinar, la majoria de vegades fa xumet, però també mama força. Estem gairebé tot el dia les dues juntes, ja que jo no tinc feina i ella no va a la llar, per la qual cosa estic sempre al seu abast. He provat de distreure-la, sortint, jugant, ballant, anant a comprar, oferint-li altres coses, però sempre sempre demana "teti!". Per la nit també és constant, i jo porto un esgotament que no puc més. Fem collit i no para de demanar teta tota adormida. He mirat de treure-li quan està ben adormida però es desperta feta una fúria. Ja no parlo del mal que em fan els mugrons, perquè a aquest ritme és massa... gairebé demana més que quan tenia 2 mesos! La veritat no sé què està passant, perquè fa uns mesos no era així, fins i tot la podia deixar adormida al llit soleta, ara gairebé no em puc moure del seu costat que es desperta! i ha de tenir la teta a la boca.. Potser és una fase més? ja li passarà? què podem fer? Amb el meu home ens estem plantejant fer el pla pare per les nits, però no sabem com enfocar-ho, tampoc volem que sigui traumàtic per ella.
Gràcies!
Començo a estar una mica agobiada amb el pit i la meva petita de 18 mesos. Des de fa unes setmanes que no para de demanar teta a tothora, poden passar 20min entre una presa i l'altra, en demana abans i després de dinar, la majoria de vegades fa xumet, però també mama força. Estem gairebé tot el dia les dues juntes, ja que jo no tinc feina i ella no va a la llar, per la qual cosa estic sempre al seu abast. He provat de distreure-la, sortint, jugant, ballant, anant a comprar, oferint-li altres coses, però sempre sempre demana "teti!". Per la nit també és constant, i jo porto un esgotament que no puc més. Fem collit i no para de demanar teta tota adormida. He mirat de treure-li quan està ben adormida però es desperta feta una fúria. Ja no parlo del mal que em fan els mugrons, perquè a aquest ritme és massa... gairebé demana més que quan tenia 2 mesos! La veritat no sé què està passant, perquè fa uns mesos no era així, fins i tot la podia deixar adormida al llit soleta, ara gairebé no em puc moure del seu costat que es desperta! i ha de tenir la teta a la boca.. Potser és una fase més? ja li passarà? què podem fer? Amb el meu home ens estem plantejant fer el pla pare per les nits, però no sabem com enfocar-ho, tampoc volem que sigui traumàtic per ella.
Gràcies!
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Re: vol la teta tot el dia
Hola!
Primer de tot vull dir-te que ànims : el meu té 21 mesos i tornem a estar en aquest plan, també! Ha anat passant èpoques de més o menys demanda del pit. Les èpoques que ha estat més demandant ha coincidit que li sortien dents, o dies que tenia gasos i li feia mal la panxa, però també sé que el fet de caminar i descobrir el món els provoca inseguretat i que el pit es el millor lloc per a sentir-se segur, ben enganxat a la mama.
La situació actual es que de dia ja només demaana quatre o cinc vegades, però de nit ha tornat a estar super demandant i jo torno a estar feta un quatre. A sobre pesa quinze quilos i no para de rodolar-me pel damunt, del seu llit al nostre, pel meu damunt, aixecant-me el pijama per buscar la teta i, com no li ofereixi de seguida ja comença a enrabiar-se (estant dormit i tot, eh?).
Com que ja he passat per tres o quatre períodes d'aquests m'ho agafo amb filosofia visualitzant el dia que torni a fer cicles de son més llargs...
Aviam què més comenten les altres mames!
Primer de tot vull dir-te que ànims : el meu té 21 mesos i tornem a estar en aquest plan, també! Ha anat passant èpoques de més o menys demanda del pit. Les èpoques que ha estat més demandant ha coincidit que li sortien dents, o dies que tenia gasos i li feia mal la panxa, però també sé que el fet de caminar i descobrir el món els provoca inseguretat i que el pit es el millor lloc per a sentir-se segur, ben enganxat a la mama.
La situació actual es que de dia ja només demaana quatre o cinc vegades, però de nit ha tornat a estar super demandant i jo torno a estar feta un quatre. A sobre pesa quinze quilos i no para de rodolar-me pel damunt, del seu llit al nostre, pel meu damunt, aixecant-me el pijama per buscar la teta i, com no li ofereixi de seguida ja comença a enrabiar-se (estant dormit i tot, eh?).
Com que ja he passat per tres o quatre períodes d'aquests m'ho agafo amb filosofia visualitzant el dia que torni a fer cicles de son més llargs...
Aviam què més comenten les altres mames!
Re: vol la teta tot el dia
A la meva li va passar el mateix, jo ho vaig atribuir al fet ja sabia demanar el que volia amb totes les lletres, i a més quan ho vol, ho vol ja. Llavors vaig començar a negociar. Si érem al parc, li deia que teta al parc no, que ja en faríem a casa després de dinar. També li oferia aigua o menjar. De vegades distreure-la amb alguna altra cosa també funcionava. Després ja es va normalitzar la cosa i s'ha estabilitzat en un màixm de tres preses (no falla la de quan s'aixeca, ni la de la migdiada, suposant que l'adormi jo, ni la d'abans de dormir, també suposant que hi sigui jo). Paciència!
Re: vol la teta tot el dia
Hola
Jo crec q shauria de començar a treure.... i ha desacostumar-se pq cada vegada q passi i se faci m gran costarà m. No se...
Q hi haigi sort
Jo crec q shauria de començar a treure.... i ha desacostumar-se pq cada vegada q passi i se faci m gran costarà m. No se...
Q hi haigi sort
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Re: vol la teta tot el dia
gràcies noies! aquest cap de setmana el meu home s'hi ha posat de valent i cada cop que demanava, ell la distreia, però sense dir-li no, i la majoria de vegades ha funcionat, amb la qual cosa ja hem guanyat una miqueta! ara bé, ja veurem demà, perquè jo mira que intento distreure-la, però si estem soles, no aconsegueixo distreure-la tan fàcilment. Segurament començarem a aplicar el pla pare per les nits, aprofitant les vacances, a veure si mica en mica es regula 

- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: vol la teta tot el dia
hola rossinyola! jo crec q son etapes i potser esta mes angoixada pel q sigui (propi del seu creixement) i necessita mes seguretat i qui millor q el pit? si a tu t'agobia es un altre tema i l'important q tu tb estiguis be. pots provar d'endevinar per quin motiu vo, pit en aquell moment, ja sigui gana, son, set, mimos, seguretat, etc i provar de substituir-ho. a mi a vegades em passa en cap de setmana que l'aina de cop vol pit i miro el rellotge i es hora de dinar, o coses similars.
anims!
anims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Re: vol la teta tot el dia
ostres noies, ahir vaig saber que estic embarassada! no sé ni de quan, demà vaig al metge, però el test del clearblue donava el màxim... aix, a part del xoc inicial pq no ho esperàvem, potser aquest afany pel pit li vé d'això? podria ser que la meva filla ho percebés abans que nosaltres? bufff, estic entre feliç i espantada, encara no m'ho crec!!!!
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: vol la teta tot el dia
rossinyola! moltes felicitats!! jo no hi entenc gaire, pero podria ser q si, ja q hormonalment hi ha molts canvis i en algun moment la produccio baixa. ja ens explicaras!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Re: vol la teta tot el dia
Hola noies!
Moltes felicitats Rossinyola!!!!
Quan vaig llegir el teu missatge em vaig sentir molt identificada ja que la meva filla de 15 mesos està en una situació similar a la que comentes… Fa molt pit de dia i de nit (també fem collit).
El problema en el meu cas és que estem intentant buscar un nou embaràs i a aquest ritme la cosa serà "misión imposible"… De fet, encara no m'ha vingut la regla pel tema del pit… No sé què fer… També ens plantegem fer el "pla pare" per festes a veure si tenim èxit i reduïm una mica el pit i així aconseguim que em vingui la regla per posar-nos a la cerca… Quan us va venir la regla a les que fèieu LM???
A veure si tenim la mateixa sort que tu Rossinyola! Amb el que ens va costar el primer embaràs, una panxeta així de sorpresa seria increïble!!!
Moltes felicitats Rossinyola!!!!
Quan vaig llegir el teu missatge em vaig sentir molt identificada ja que la meva filla de 15 mesos està en una situació similar a la que comentes… Fa molt pit de dia i de nit (també fem collit).
El problema en el meu cas és que estem intentant buscar un nou embaràs i a aquest ritme la cosa serà "misión imposible"… De fet, encara no m'ha vingut la regla pel tema del pit… No sé què fer… També ens plantegem fer el "pla pare" per festes a veure si tenim èxit i reduïm una mica el pit i així aconseguim que em vingui la regla per posar-nos a la cerca… Quan us va venir la regla a les que fèieu LM???
A veure si tenim la mateixa sort que tu Rossinyola! Amb el que ens va costar el primer embaràs, una panxeta així de sorpresa seria increïble!!!
- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Re: vol la teta tot el dia
Pinypon, la meva primera i única regla em va venir a l'octubre, quan la meva filla tenia 17 mesos. A nosaltres el primer embaràs també ens va costar molt, un any ben bé. Per això ara estem tan al.lucinats!
Re: vol la teta tot el dia
La meva farà 21 mesos i també vaig passar una temporada dura. Jo ho vaig a tribuir a que li creixien els ullals o els queixals (i si, li surtien els ullals) i només la podia consolar amb el pit. Després d'unes sestmanes, el temps que va passar els ullals en trecar les genives, li va passar i tot i que continua demanant no era allò tant exagerat.
Això si, jo, actualment, a fora de casa no li dono el pit, a no ser que sortim a passar el dia fora llavors si. Però de normal ella ja sap que el pit li dono a casa.
Això si, jo, actualment, a fora de casa no li dono el pit, a no ser que sortim a passar el dia fora llavors si. Però de normal ella ja sap que el pit li dono a casa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
















