Llar d'infants a prop de Sagrada familia

Canvia el seu entorn: professores i amics.

SaraC
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. maig 18, 2010 4:29 pm

Llar d'infants a prop de Sagrada familia

EntradaAutor: SaraC » dc. gen. 08, 2014 2:43 pm

Bon dia mamis!

Tinc una nena de 10 mesos i estem mirant escoles on portar-la. Ara mateix estem entre:

Pandy: es la que ens agrada mes, esta a prop de casa i tenim molt bones referencies. Pero de moment no tenen places i el preu crec que es altet.

Marillar: encara no sabem si tenen plaça o no i tampoc se preu ni res. Pero te bona pinta...

Granota: si que tindria plaça. Es molt barata, pero no se... he sentit comentaris de tota mena! El meu marit ho veu be pel preu pero a mi em falta algo mes per convece'm...

Algú em pot donar referencies d'alguna d'elles?????

GRACIES!
Imatge
Imatge
Libèl.lula
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:03 pm

Re: Llar d'infants a prop de Sagrada familia

EntradaAutor: Libèl.lula » dc. gen. 08, 2014 7:32 pm

La meva neboda va anar a aquesta llar d'infants i els seus pares n'estaven molt contents. Crec que allarguen l'escolarització fins els 5 anys, oi? Ella als 3 anys ja va començar en una altra escola.
Aquitania
:: conillet
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

Re: Llar d'infants a prop de Sagrada familia

EntradaAutor: Aquitania » dj. gen. 09, 2014 11:57 am

hola!

tipus pandy, tens al carrer independència (entre provença i Rosselló) l'escola bressol "El llimoner" que arriba fins que comencen 1er de primària. És privada i no de les barates....pero si men vaig a una altra més barata no tenen l'horari que m'interessa i si he d'agafar a algú al final ho acabo pagant més car o les hores extres es paguen també....
El meu fill començara al setembre ja que m'agrada molt la idea educativa q tenen.
Imatge

Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::