Només vol un pit

Tria el pit o el biberó.

clod
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

Només vol un pit

EntradaAutor: clod » dj. gen. 09, 2014 2:20 pm

Hola hola, marones! Resulta que el meu patufet, que té 10 mesos, ara només vol un pit. fa dies que l'altre només el llepa i el deixa, en canvi el pit esquerre el xuma la mar de bé! no estic preocupada, penso que amb un pit ja fem, perquè menja molt sòlid i només fa pit un o dos cops al dia i a la nit (i dies que ni això!). però tinc curiositat per saber si a alguna de vosaltres li ha passat el mateix, si entra dins la normalitat i si us ha portat algun problema... de moment no em fa mal el pit ni res ni he fet cap mastitis... creuem els dits!! potser vol dir que s'està destetant sol??
Imatge
Imatge
Libèl.lula
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:03 pm

Re: Només vol un pit

EntradaAutor: Libèl.lula » dj. gen. 09, 2014 2:29 pm

El meu fill al voltant de l'any també mamava només d'un pit. Ell encara mamava bastant, i no es va destetar fins els dos anys i mig! A mi no em va portar cap complicació, se'm veia un pit més gran que l'altre ( una miqueta) però quan es va destetar, al cap de poc, tornaven a ser iguals.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dj. gen. 09, 2014 2:40 pm

El meu fill gran (3 anys) també ha passat temporades de voler només un pit. I ara amb el tàndem ell té un pit preferit, no s'equivoca pas en triar, sap perfectament quin és! Però si li ofereixo l'altre tampoc diu que no...
clod

EntradaAutor: clod » dj. gen. 09, 2014 2:50 pm

Perfecte, moltes gràcies noies! Ja em quedo tranquil·la del tot!!
Imatge
Imatge
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dj. gen. 09, 2014 3:01 pm

El meu tot i que mamava dels dos tenia preferencia per un, si estava més estona i tot, algunes temporades l'altre poc cas li feia. Tampoc em va portar cap problema però tenia curiositat pq passava. Ell ara té 4 anys i de tant en tant encara fa teta, segueix preferint la de sempre així que li vaig preguntar i la seva resposta: a aquesta surt més llet i és més bona, l'altre tb és bona però aquesta és molt millor.
tb coincideix que és la primera que va xumar...
No sé, aquesta és la meva aportació, l'opinió d'"un consumidor".
Marieta vola vola
:: rateta
:: rateta
Entrades: 184
Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am

EntradaAutor: Marieta vola vola » dj. gen. 09, 2014 3:36 pm

Bones noies,

La meva petita, des del naixement, rebutjava sempre el pit esquerre... I no era per preferència, al cap de 7 mesos em van diagnosticar un tumor. No vull ser aixafaguitarres, i segurament és normal la preferència d'un dels pits, però a nosaltres això va coincidir.
Aitona
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 2:54 pm

EntradaAutor: Aitona » dj. gen. 09, 2014 5:57 pm

Per si et serveix d'ajuda jo fa uns mesos vaig obrir el mateix tema al fórum:

viewtopic.php?t=35767
clod

EntradaAutor: clod » dv. gen. 10, 2014 9:58 am

Aitona, he llegit tot el teu post anterior i m'ha anat de perles, merci!! aniré a fer-me una revisió per si les mosques, però estic molt tranquil·la perquè jo noto que el dret sempre ha rajat menys i el mugró no és tan "ergonòmic", per això vol només l'esquerre. deu ser això que deia una companya del teu post, que per ser dretanes ens va millor donar el pit esquerre des del principi i els nens ho noten ;-)
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::