18 mesos i es desperta sempre plorant

Rabietes, gelos, egoisme..

arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

18 mesos i es desperta sempre plorant

EntradaAutor: arfo » dl. gen. 20, 2014 3:03 pm

Hola!

La meva petita aviat farà 18 mesos d'aquí 15 dies, i des de que en té 5 que sempre que es desperta a la nit ho fa plorant (bramant). De seguida l'anem a buscar, des de sempre que ho fem així. El tema és que ni quan són les 8 del matí o en acabar la migdiada no es desperta relaxadament o avisant sempre ho fa plorant. Encara té molts despertars, de 2 a 5 o 6 a la nit i a tots plora desconsoladament. Durant el dia és molt riallera i no plora gaire bé mai.
Hem fet la prova de saber si es desperta plorant o només si triguem a sentir-la i us he de dir que gairebé sempre és plorant i ens assenyala que vol sortir de l'habitació.

A algú també li passa?

Gràcies
Imatge
Imatge
Imatge
xirimoia
:: granota
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Re: 18 mesos i es desperta sempre plorant

EntradaAutor: xirimoia » dt. gen. 21, 2014 10:46 am

Hola!

La meva es desperta sempre així de la migdiada, durant la nit només plora una mica, però no desconsoladament, i al matí se sol despertar de bon humor. Però jo també em pregunto per què deu ser, si és perquè es desperta i veu que està sola (la migdiada la fa sola, però les nits les passem junts) o perquè té gana... A veure si algú ens pot ajudar perquè jo estic igual!
marteta75
:: gosset
:: gosset
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

EntradaAutor: marteta75 » dj. feb. 27, 2014 10:36 pm

Arfo, el meu nen que just fa una setmana va fer els 18 mesos també es desperta així sempre. I des de ben petit. No se perquè...
Nosaltres quan fem migdiades les fem amb ell perquè busca el contacte i quan no troba a ningú es desperta. Al menys, si algú està amb ell aguanta més, però tot i així mai te un despertar massa relaxat. Amb la migdiada passa d'estar perfectament dormit a aixecar-se de cop, sentarse i plorar com un desesperat. A la nit, el deixem a la cuna i també es desperta plorant. Aleshores ja el passem al nostre llit i encara es desperta bastant, eh. De fet, crec que només 4 o 5 dies ha dormit del tiron fins a les 4h.
Al matí com està amb nosaltres no es desperta taaan malament.
No se que deuen pensar o somniar... pq a més nosaltres mai l'hem deixat plorar, vull dir que hauria de saber que l'anem a buscar ràpid...
Imatge
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. feb. 28, 2014 1:54 am

Jo tinc bessons de gairebé 14 mesos i el nen fa això; la nena no. De fet, el nen plora quan anem a dormir (i fem collit!), plora si es desperta de nit, i gairebé sempre es desperta plorant (de vegades li dura uns segons, però ha de plorar). Molt poques vegades no plora gens i directament està de bon humor. Jo sempre sóc amb ell quan es desperta, perquè com que ara des de fa uns mesos es comença a despertar a les set però es torna a adormir molt ràpidament fins a les 9 aprox, he hagut de canviar els meus hàbits i deixar de llevar-me d'hora per treballar (tot eren anades i vingudes), per posar-me a treballar de nit (voilà, per això sóc aquí a aquestes hores!) i allargar de matí. Per tant, sempre sempre sempre es desperta amb mi al costat, i plora igualment. La veritat és que em fa una pena, començar el dia així no és gaire agradable (i jo no us explico en quines condicions em desperto, hahahaha!).
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::