Necessitem cangur Barcelona
Necessitem cangur Barcelona
Bon dia,
La noia que ens havia de cuidar al nostre nen, ha trobat feina i ja no es pot fer càrreg del nostre petit.
Si us plau, si coneixeu algú de moltissima confiança, que tingui experiència, i que sigui responsable que m'enviï un privat.
Es per Barcelona, zona Sants-Badal.
Moltes gràcies!!!!!!!
La noia que ens havia de cuidar al nostre nen, ha trobat feina i ja no es pot fer càrreg del nostre petit.
Si us plau, si coneixeu algú de moltissima confiança, que tingui experiència, i que sigui responsable que m'enviï un privat.
Es per Barcelona, zona Sants-Badal.
Moltes gràcies!!!!!!!
Re: Necessitem cangur Barcelona
Anna la meva neboda fa cangurs però no sé quins horaris té disponibles. Per quins dies a la setmana (i horaris) necessitaries?
A mi em passa igual, cangur que trobo, cangur que troba feina... i em costa molt trobar una persona fixa, aquest curs he canviat tres cops de cangur.
Et desitjo sort!
Et desitjo sort!
Hola!
Només escric per saber si ja has trobat cangur. La meva mare podria estar interessada en funció de les hores que sigui. Ella té experiència, ha treballat a llar d'infants i com a cangur particular durant molts anys! Bueno i s'ha ocupat de la meva filla! jejeje
Doncs res, que si encara et fa falta, li puc comentar.

Només escric per saber si ja has trobat cangur. La meva mare podria estar interessada en funció de les hores que sigui. Ella té experiència, ha treballat a llar d'infants i com a cangur particular durant molts anys! Bueno i s'ha ocupat de la meva filla! jejeje
Doncs res, que si encara et fa falta, li puc comentar.
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
a la universitat blanquerna tenen una borsa de treball destudiants
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |