Estrògens i lactancia
Estrògens i lactancia
Hola mares,
Tinc una filla de 16 mesos que encara pren pit i la veritar és que a aquestes alçades encara en pren força i poc de AC.
El gran dubte que se'm planteja és que "necessitaria" pendre'm les anticonceptives tradicionals, per un tema personal que me'l sol·luciona, però tinc entès que afectaria a la lactància, fins a quin punt és cert això? quins efectes negatius/nocius tindria sobre la meva filla a nivell de salud?
Gràcies!
Tinc una filla de 16 mesos que encara pren pit i la veritar és que a aquestes alçades encara en pren força i poc de AC.
El gran dubte que se'm planteja és que "necessitaria" pendre'm les anticonceptives tradicionals, per un tema personal que me'l sol·luciona, però tinc entès que afectaria a la lactància, fins a quin punt és cert això? quins efectes negatius/nocius tindria sobre la meva filla a nivell de salud?
Gràcies!

- Rossinyola
- :: pantera

- Entrades: 806
- Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am
Re: Estrògens i lactancia
A mi em va dir la ginecòloga que no era bò prendre cap tipus d'anticonceptius durant la lactància, ni tan sols el Cezaret, sobretot si alletem a nenes, ja que són hormones q influeixen directament en elles perquè ja tenen ovaris... No sé si és la seva opinió o està demostrat aquest efecte, però jo per si de cas no n'he près.
Per cert, edito per dir que el que sí he llegit algun cop és que l'excés d'estrògens en nenes pot provocar una pubertat temprana.
Per cert, edito per dir que el que sí he llegit algun cop és que l'excés d'estrògens en nenes pot provocar una pubertat temprana.
- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
Re: Estrògens i lactancia
Hola, si mires la web e-lactancia.org veuras q en general tenen risc 1, pero si llegeixes tot el q posa, crec q parlen mes quan la criatura ed petita, ja q el risc ve per la davallada de la produccio de llet i no pel q li puguis passar. De totes formes consulta el profucte a la web i valora-ho.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






