percentils i estancament de pes
percentils i estancament de pes
hola noies!!!
tinc una pregunta sobretot per les que teniu nenes jejeje
resulta que la meva nena de 4 mesos s'ha estancat en el percentil de creixement
entre el 3r i 4t mes s'ha destetat i he passat als LA i jo em creía que com menjaria més doncs s'engreixaria més i dormiría més...
doncs no
en 1 mes s'ha engreixat 400gr i tot i que esta en percentil 50 de pes ha baixat la seva tendencia.en canvi d'alçada va per sobre de la mitja ( el seu pare fa 2m i deu ser la genètica
)
la pediatre m'ha dit que res d'introduir aliments fins minim els 5 mesos però jo crec que els cereals li podrien donar un toc calòric no??
com funciona doncs això dels percentils? es que em fa por que comenci a anar x sota pq els bibis haurien de ser de 150ml i molts cops no arriba ni als 120ml i si s'engreixés doncs no m'amoïnaria però clar que en 1 mes només posi 400gr...
algú li ha passat això que els pe`rcentil s'estanqui o vagi per sota quan en un prinicpi anava tot bé????
tinc una pregunta sobretot per les que teniu nenes jejeje
resulta que la meva nena de 4 mesos s'ha estancat en el percentil de creixement
entre el 3r i 4t mes s'ha destetat i he passat als LA i jo em creía que com menjaria més doncs s'engreixaria més i dormiría més...
en 1 mes s'ha engreixat 400gr i tot i que esta en percentil 50 de pes ha baixat la seva tendencia.en canvi d'alçada va per sobre de la mitja ( el seu pare fa 2m i deu ser la genètica
)la pediatre m'ha dit que res d'introduir aliments fins minim els 5 mesos però jo crec que els cereals li podrien donar un toc calòric no??
com funciona doncs això dels percentils? es que em fa por que comenci a anar x sota pq els bibis haurien de ser de 150ml i molts cops no arriba ni als 120ml i si s'engreixés doncs no m'amoïnaria però clar que en 1 mes només posi 400gr...
algú li ha passat això que els pe`rcentil s'estanqui o vagi per sota quan en un prinicpi anava tot bé????
Re: percentils i estancament de pes
Martina, no t'angoixis! Es normal que vagin reduint el ritme d'augment de pes. Jo rinc una nena de 5m que fa LME i també ha frenat l'augment de pes. De totes maneres pensa que això dels percentils es pura estadistica. Segurament s'estigui recolocant per a situar-se al percentil que li correspon per pes. Si ha anat creixent en longitud em quedaria tranquila. Jo no iniciaria cereals nomes per engreixar-la. Espera't a veure com va en els propers controls.
per cert, la meva filla va augmentar 1300gr el primer mes i 1300gr mes el segon mes. I dels 4 als 5 mesos nomes 300gr. Fa LME i la continuarem exclusiva fins als 6m. Soc metge de familia (no soc pediatre) però ja veus q no em preocupa en absolut!
per cert, la meva filla va augmentar 1300gr el primer mes i 1300gr mes el segon mes. I dels 4 als 5 mesos nomes 300gr. Fa LME i la continuarem exclusiva fins als 6m. Soc metge de familia (no soc pediatre) però ja veus q no em preocupa en absolut!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
gracies eternitat!!!
la veritat es k aixo del pes sempre preocupa i es el k dius si la nena creix i a mes esta contenta doncs ja esta
pq tu creus k el fet k dijous passat li posessin la vacuna dels 4mesos li pot estar afectant encara? pq es just desde dijous k no arriba als 150ml k li toquen o si k protesta mes...pot ser k passats 4-5 dies encara estigui "sota els efectes" de la vacuna??
la veritat es k aixo del pes sempre preocupa i es el k dius si la nena creix i a mes esta contenta doncs ja esta
pq tu creus k el fet k dijous passat li posessin la vacuna dels 4mesos li pot estar afectant encara? pq es just desde dijous k no arriba als 150ml k li toquen o si k protesta mes...pot ser k passats 4-5 dies encara estigui "sota els efectes" de la vacuna??
Jo crec que tants dies no. Normalment si els dona efectes secundaris son els primers dos dies. Passen epoques i també detecten la nostre angoixa. Relaxa't i no esperis que se'n prengui 150ml, si tu et relaxes, ella ho notarà i potser menjarà més. I si no en vol més, potser es que es de menjar poc.
gràcies eternitat!!!!
martina13 ha escrit:gràcies eternitat!!!!
De res bonica!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |