Canvi d'hora
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
Canvi d'hora
Hola marones!
Com ho feu vosaltres pq el
s'adapti al nou horari?
La meva petita es desperta a la mateixa hora el matí i segueix la mateixa rutina que abans, la migdiada la fa 1h o 1:30min més tard i per tant dorm fins passades les 6, i clar, llavors al vespre li costa molt anar a dormir.
Vosaltres la despertaríeu de la migdiada?
Gràcies
Com ho feu vosaltres pq el
s'adapti al nou horari?La meva petita es desperta a la mateixa hora el matí i segueix la mateixa rutina que abans, la migdiada la fa 1h o 1:30min més tard i per tant dorm fins passades les 6, i clar, llavors al vespre li costa molt anar a dormir.
Vosaltres la despertaríeu de la migdiada?
Gràcies
Re: Canvi d'hora
Buf, això del canvi d'hora és una me... quan tens petits, explica'ls-hi que les 7 són ara les 8...
Jo estic intentant sincronitzar-lo amb el rellotge despertant-lo si veig que es passa mitja hora dormir. Poc a poc, sense forçar-lo gaire
Jo estic intentant sincronitzar-lo amb el rellotge despertant-lo si veig que es passa mitja hora dormir. Poc a poc, sense forçar-lo gaire
La meva nena s'ha desincronitzat del tot i sembla que està més dormilega desde el dia del canvi d'hora... intento que prengi els bibis com abans però de moment no hi ha manera a veure si tornem agafar el ritme...
Ostres, jo pensava que en bebes no afectaria tant però sí, el dormir ha canviat l'horari. Jo segueixo el seu ritme, a veure si es va adaptant. Paciència noies
Sumsi l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 04, 2014 8:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- PepitaGrilla
- :: puça

- Entrades: 27
- Membre des de: dv. març 15, 2013 3:31 pm
- Ubicació: Barcelona
Per a mi aquest canvi d'hora a anat rodat, em preocupa més l'altre, que han d'estar una hora més en marxa.
Aquí va anar fent al seu ritme (una hora enrederida), i a l'hora de la siesta al mitgdia enlloc de dormir 2 hores fins les 4, la vaig despertar a les 3 i ja va estar a la nit va anar a dormir a les 20h hora real com cada dia.

Aquí va anar fent al seu ritme (una hora enrederida), i a l'hora de la siesta al mitgdia enlloc de dormir 2 hores fins les 4, la vaig despertar a les 3 i ja va estar a la nit va anar a dormir a les 20h hora real com cada dia.

"Dame un silvidito" - Pepito Grillo
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |