Angioma al braç i dents
Angioma al braç i dents
Hola marones! Un dels meus nens té un angioma molt gran al braç. Fins ara no ens han dit de treure-li perquè no li molestava i perquè ell encara era molt petit, però ara ja sap que el té i no para de tocar i estirar (s'em posen els pèls de punta cada cop que el veig estirant).
Estem pensant demanar hora a un dermatòleg perquè ens expliqui les opcions que tenim.
No és només una marca, és molt semblant a una pilota de golf just a sobre del braç quasi on hi ha el dobleg del colze. He intentat posar una foto però és massa gran de mb i des del mòvil no sé fer-la petita.
Alguna de vosaltres ha viscut una situació semblant amb angiomes?
Aprofito també per comentar-vos el que li passa amb les dents.
Té les 4 del mig de dalt i a baix només 3. Li falta una dent (la que queda entre una pala i el queixal.
Lo fort és que ja té els dos queixals d'abaix i ni rastre de la dent que falta. No té ni la geniva inflada ni cap psíntoma de que hagi de sortir la dent. Em sembla raro que amb quasi 17 mesos encara li falti una dent de les primeres en sortir.
Què en penseu de tot plegat?
Estem pensant demanar hora a un dermatòleg perquè ens expliqui les opcions que tenim.
No és només una marca, és molt semblant a una pilota de golf just a sobre del braç quasi on hi ha el dobleg del colze. He intentat posar una foto però és massa gran de mb i des del mòvil no sé fer-la petita.
Alguna de vosaltres ha viscut una situació semblant amb angiomes?
Aprofito també per comentar-vos el que li passa amb les dents.
Té les 4 del mig de dalt i a baix només 3. Li falta una dent (la que queda entre una pala i el queixal.
Lo fort és que ja té els dos queixals d'abaix i ni rastre de la dent que falta. No té ni la geniva inflada ni cap psíntoma de que hagi de sortir la dent. Em sembla raro que amb quasi 17 mesos encara li falti una dent de les primeres en sortir.
Què en penseu de tot plegat?
26/11/2012 Ingrés per amenaça de part prematur.
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
Pau 2,185kg Adrià 2,200kg
21/12/2012 Després de 13 dies a la incubadora, per fi estem tots junts a casa!
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
09/12/2012 Encara ingressada, em torno a posar de part. 6 hores de part i patiment fetal, Cessàrea urgent.
*CANGREPACTE DE PANXULINES: Brisi, Kuchi, Piru-leta, Kukilus, Adg, Eni, Bruixeta85*
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Angioma al braç
A nosaltres el pediatra ens va derivar a: http://www.dermik.es per una petita lesió que tenia el Teo al pit, són súper professionals, tenen un munt de metges i treballen molt bé amb nens
Re: Angioma al braç i dents
Gràcies Nime, hi faré una ullada!
Ell a la panxa també en té un altre però aquest és super petit, com dues llentíes. Un petonàs per en Teo!!
Ell a la panxa també en té un altre però aquest és super petit, com dues llentíes. Un petonàs per en Teo!!
El meu nen també ha tret queixal i no la segona pala. La nena sí que ha anat fent força per ordre.
Amb l'angioma no et puc ajudar però jo també ho faria mirar si s'ho remena.
Amb l'angioma no et puc ajudar però jo també ho faria mirar si s'ho remena.
Mara i això de la pala ho has preguntat al pediatre? Jo fins ara no li havia donat importància...sóc així de xula...jajaja
Al meu fill petit (té quasi 4 anys) li falta una dent de baix, de les 4 que comentes en té 3. El vam dur al dentista i ens van dir que a vegades ja passa, i que pot ser que falti només la dent de llet o la definitiva també. Es podria veure amb una radiografia, però no li van fer perquè era petit i tampoc en farem res de saber-ho, ja ho veurem quan surtin les definitives d'aquí 2 o 3 anys.
kukilus ha escrit:Mara i això de la pala ho has preguntat al pediatre? Jo fins ara no li havia donat importància...sóc així de xula...jajaja
Jo tampoc. Aquí la menda la primera dent que va treure de totes va ser un queixal!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |