Comprar l'habitacio del bebe a ikea?

Salut, dubtes i preparatius.
marami
:: papallona
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

Comprar l'habitacio del bebe a ikea?

EntradaAutor: marami » dc. maig 21, 2014 2:26 pm

Hola!ens estem mirant de comprar el llit de baranes, canviador i una comoda a ikea. Algu l ha comprat alla? La veritat es que tenim un llit de 90, tauleta de nit per estrenar i no ens interesa un convertible, perque a mew volem una comoda gran. Gracies per avançat
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Comprar l'habitacio del bebe a ikea?

EntradaAutor: soleilua » dc. maig 21, 2014 2:47 pm

Noslatres vam comprar bressol (Gulliver), un armari (dels pax normals) i dues calaixeres (Malm), que hem fet servir com a canviador posant un matalasset a sobre.

Tot ens ha sortit molt bé i bé de preu. Estem molt contents.
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. maig 21, 2014 2:57 pm

Jo et diria que sí, sí i sí. Tota l'habitació del peque ( i mig pis) és Ikea i genial!! I hem fet 3 trasllats muntant i desmuntant mobles i estan perfectes!!!!!
Nuty
:: peixet
:: peixet
Entrades: 266
Membre des de: dt. des. 07, 2010 2:33 pm

EntradaAutor: Nuty » dc. maig 21, 2014 3:02 pm

Bones,

A mi em van deixar el llit de baranes i no et puc dir què tal son els d'Ikea. Però com tu no volia gastar-me molt perquè l'intenció era passar-lo a una altre habitació amb un llit de 90.
Doncs vàrem comprar una calaixera model Malma de tres calaixos Imatge
I vaig acoplar-hi un canviador d'aquets que van sobre del llit de baranes, pero sense els "topes".
La mida era perfecte per nosaltres que no som gaire alts. I vaig tenir canviador i lloc per guardar la roba per 60 euros.
Ara té 2 anys i 3 mesos i encara li continuem canviant, amb lo bo que quan li tregui el canviador tindrà una calaixera que passarem a l'habitació gran.
A més, vaig agafar també d'Ikea uns separadors negres per el primer calaix on hi tinc els bolqueres, cremetes i demes...

A mi m'ha anat genial!
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
puski
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dc. juny 19, 2013 6:01 pm

EntradaAutor: puski » dc. maig 21, 2014 4:12 pm

Hola!
nosaltres tenim el canviador d'ikea i fantàstic!

http://mueblesueco.com/ikea-ninos/comod ... cambiador/

nosaltres tenim el moble Hemnes més l'adaptador a cambiador. Tot uns 130, hi ha molt lloc i al primer calais té un subcalaix que em va de conya pels medicament i coses més delicades...

La veritat que ara que és més gran anirem allà a mirar moble per guardar juguets...
També tenim una comoda Hemnes enorme blava que ens van donar, i no cal armari ni res...

Ara que hi penso, menys la cuna tot és ikea jajajaaj >.-<:
Imatge
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dc. maig 21, 2014 4:46 pm

jo com la resta et dic que si!!!
nosaltres vam compra la cuna que es treu la barana d'un costat quan creix i ara als 5 anys la nena ha decidit que vol canviar a llit, mira si ha donat de si!!!
més la calaixera-canviador que ja té un trote de 8 anys i està com el 1er dia!
com et diuen, complementant amb caixetes, penjadors, etc etc queda genial!!!!

i al nen que és el gran quan va sortir de la cuna li vam comprar el llit més petitonet fins ara que n'ha fet 8 i li ha pres la germana i ell ha passat al de 90! :love:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

EntradaAutor: Clara13 » dc. maig 21, 2014 6:48 pm

Nosaltres també vem comprar un llit normal amb barana i la còmoda Malm a Ikea (la barana la vem comprar a Toysarus). El llit el voliem de talla d'adult (90 cm x 1.40 cm) per que quan passem al petit a la seva habitació ens poguem tombar amb ell si és necessari, fet que amb una cuna o un llit massa petit no ens és possible.

En relació a la còmoda va genial. Vem comprar un cambiador normal que anirà damunt de la còmoda i a part vem comprar també tires de velcro especial a la merceria del costat de casa meva que enganxa per dues bandes, així m'asseguro que el cambiador no es desplaça. A part, vem comprar tiradors a Leroy Merlin i els vem col·locar a cada calaix de la còmoda, ja que donen un aire més infantil a aquesta. I tot per poc menys de 50 euros (còmoda) i 130e (llit). L'armari ve empotrat a l'habitació, de manera que no ha estat necessari comprar-ne cap de nou.

:content:
AnnaGP
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 99
Membre des de: dt. gen. 15, 2013 9:43 pm

EntradaAutor: AnnaGP » dc. maig 21, 2014 8:30 pm

Jo tambe tinc la calaixera blanca, pero de tres calaixos. A sobré un matalaset que ja venen, i encantats. La cuna de baranes perque es la dels meus nevots, i l'armari ja el tenía.
Aixi que per mi si a tot!!!
Nusol
Entrades: 161
Membre des de: dj. set. 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Nusol » dj. maig 22, 2014 9:27 am

Una altra que et diu que si!
Nosaltres vam comprar el bressol i la calaixera Malm, que la fem servir de canviador. Perfecte i bé de preu!
Imatge Imatge
nb_30
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dj. feb. 02, 2012 5:14 pm

EntradaAutor: nb_30 » dj. maig 22, 2014 9:51 am

La calaixera malm es un classic! Sino mira la web de la fashion blogger Macarena Gea, q esta embarassada i tambe ha comprat aquesta calaixera per l'habitacio del seu nen.

Nosaltres pero vam comprar el canviador sniglar per posar-lo al lavabo i aixi tenir sempre a ma aigua.

Anima't amb Ikea!
marami
Entrades: 123
Membre des de: dj. ago. 22, 2013 5:51 pm

EntradaAutor: marami » dj. maig 22, 2014 1:34 pm

Gracies a totes!!!! Doncs la famosa malm ja la tinc! Es el meu sabater i va genial per tenir les sabates i les botes estirades. L habitacio havia pensat que fos de color blanc ja que es petitona. De moment el que he vist per internet que m agrada es el canviador i cuina gulliver, ja que veig que el canviador despres tmb pot servir per guardar joguines. La comoda que m agrada es la hemnes. El que nose es que tal quedara la comoda amb les altres dos peçes ja que segurament seran tons de blanc diferents. I decorar ho amb estanteries i cosetes pot quedar una habitacio ben mona! Ara ho he de veure en persona, pero veient preus i la vida que tenen aquets mobles segur acabarem amb ikea. Que us sembla la meva combinacio? Gracies!!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::