mocs fermentats
mocs fermentats
Hola mares!!!
Estic desesperada!!! Amb tres mesos q fa q anem a escola ja ho hem agafat tot!!
El meu petit té 19 mesos i fa 2 dies q està molt costipat i amb febre de 39, i 39,5.....
Avui hem anat al pediatre i m'ha dit q té mocs fermentats....dalsy i a córrer!!!
A part d'això fa el pipi molt fosc i pudent (com el de persona gran després de moooooltés hores de no fer-ne). I la caca d'avui (que només n'ha fet una) molt desfeta i com quitra...
Sort q seguim fent pit xq no menja res de res!!!!
Us hi heu trobat???
Gràcies per adalantat
Estic desesperada!!! Amb tres mesos q fa q anem a escola ja ho hem agafat tot!!
El meu petit té 19 mesos i fa 2 dies q està molt costipat i amb febre de 39, i 39,5.....
Avui hem anat al pediatre i m'ha dit q té mocs fermentats....dalsy i a córrer!!!
A part d'això fa el pipi molt fosc i pudent (com el de persona gran després de moooooltés hores de no fer-ne). I la caca d'avui (que només n'ha fet una) molt desfeta i com quitra...
Sort q seguim fent pit xq no menja res de res!!!!
Us hi heu trobat???
Gràcies per adalantat
Re: mocs fermentats
La veritat es que no..
Jo quan el meu fill te molts mocs, li dono un xarop que venen al herbolari que es diu Osito sanito Mocosete. La veritat es que el meu fill s'ho pren super be. el demana fins i tot quan no en té... i va super bé. Es com si trenques el moc.
Si ho vols provar...
sino beure molta aigua també va b per expulsar.
Molta sort i esperem que no duri gaire!
Jo quan el meu fill te molts mocs, li dono un xarop que venen al herbolari que es diu Osito sanito Mocosete. La veritat es que el meu fill s'ho pren super be. el demana fins i tot quan no en té... i va super bé. Es com si trenques el moc.
Si ho vols provar...
sino beure molta aigua també va b per expulsar.
Molta sort i esperem que no duri gaire!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
La caca molt desfeta és "normal" pq està tota barrejada de mocs.
Pensa q ell els mocs, no sap expulsar-los i se'ls va tragant.
Molta aigua, més de la q et demani, i molta companyia.
Pensa q ell els mocs, no sap expulsar-los i se'ls va tragant.
Molta aigua, més de la q et demani, i molta companyia.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Hola,
aquests mocs fermentats on els té? Lo del pipí ja pot ser per la febre, que els transforma. Me mare una vegada la va liar i me li va fer les proves de l'acetona i va trucar a la seva endocrino i a varies amigues seves mentre feia de cangur del meu fill i sense avisar-me. Sort que l'endocrino me la va frenar dient-li que lo del pipí era una conseqüència, no un símptoma.
D'altra banda, la caca líquida i rara pot ser dels mocs, però el color no em sona que ens hagi passat.
El meu fill fins fa uns mesos era un professional de fer mocs i acumular-los als carnots. I als tres anys va fer el famós canvi (no ens crèiem que existís!!!), quina diferència, ja té el sistema immunològic bé, i s'ha posat malaltó dos cops en tot el curs. I no sé si se li fermentaven els mocs, sí que se li infectaven i feia unes febrades tremendes, i acabàvem amb antibiòtic per què ell sol no se'n sortia. Quants dies porta així? No t'ha donat cap xarop per ajudar a fer-los líquids?
aquests mocs fermentats on els té? Lo del pipí ja pot ser per la febre, que els transforma. Me mare una vegada la va liar i me li va fer les proves de l'acetona i va trucar a la seva endocrino i a varies amigues seves mentre feia de cangur del meu fill i sense avisar-me. Sort que l'endocrino me la va frenar dient-li que lo del pipí era una conseqüència, no un símptoma.
D'altra banda, la caca líquida i rara pot ser dels mocs, però el color no em sona que ens hagi passat.
El meu fill fins fa uns mesos era un professional de fer mocs i acumular-los als carnots. I als tres anys va fer el famós canvi (no ens crèiem que existís!!!), quina diferència, ja té el sistema immunològic bé, i s'ha posat malaltó dos cops en tot el curs. I no sé si se li fermentaven els mocs, sí que se li infectaven i feia unes febrades tremendes, i acabàvem amb antibiòtic per què ell sol no se'n sortia. Quants dies porta així? No t'ha donat cap xarop per ajudar a fer-los líquids?
Gràcies per lés respostes! Doncs sembla ser q els té al pit!
Avui és el quart dia q està així! I per sort (ja q els està traient) avui sembla una cafetera...!!!
El q em té més mosca era el desconeixer aquest tipus de mocs...per internét tampoc trobo rés i q no li hagin donat cap xarop per ajudar!!
Avui provare aquest q em dieu d'herbolari!!!
Gràcies super mamis!!
Avui és el quart dia q està així! I per sort (ja q els està traient) avui sembla una cafetera...!!!
El q em té més mosca era el desconeixer aquest tipus de mocs...per internét tampoc trobo rés i q no li hagin donat cap xarop per ajudar!!
Avui provare aquest q em dieu d'herbolari!!!
Gràcies super mamis!!
Doncs avui seguim igual.... Demà ja farà una setmana!! I tenim hora amb el pediatre aviam que!
Té estones molt bones....i altres fatal!!!!
Ja us explicarè!!! Però estic xof del tot! :(
Té estones molt bones....i altres fatal!!!!
Ja us explicarè!!! Però estic xof del tot! :(
A sobre el papa poc ajuda....tot i q no te a Veure amb l'estatt del petit però necessitava dir-ho!!! ImGineu....estic dels nervisssss
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |