CLINICA CIMA

Salut, dubtes i preparatius.
Mele1980
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

CLINICA CIMA

EntradaAutor: Mele1980 » dv. maig 23, 2014 12:22 pm

Bon dia a totes!

Obro aquest tema perque no he sapigut veure res al forum.

Us explico el meu cas, jo vinc de RA i ara ja m'han donat l'alta al centre, els hi vaig demanar que em recomanesin un centre per seguir l'embras i em van dir que anes a la CIMA, tinc hora el divendres que ve ara estic de 8+5. Algu te referencies? He vist que ara faran la planta de Ginecologia nova.

Moltes Gracies per la informacio.
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: CLINICA CIMA

EntradaAutor: feeling » dv. maig 23, 2014 10:36 pm

Bones!!
Jo em visito a la Corachan però Sanitas ha decidit q els parts s'han d fer a la CIMA a partit d juliol. Així q jo seré de les q inauguri les sales d p art!!
Ja em diras q et sembla la visita pq jo no he conec la clinica!!!
DENÍS
Helen77
:: peixet
Entrades: 271
Membre des de: dl. des. 03, 2012 9:17 am

EntradaAutor: Helen77 » dv. maig 23, 2014 10:42 pm

Hola noies. Jo tb vaig fer RA al Marques i igual k tu vaig demanar consell i em van remetre a la CIMA. A mi no m'ha agradat gens. Les noies de recepcio seques, sempre s'equivoquen... La dra k vaig triar no m'ha fet el pes, no te empatia. Quan et fan ecografies ni et parlen. I sempre sempre sempre et fan esperar minim 3/4 d'hora. Jo ja no hi vaig mes. Ara vaig a la Quiron (que es el k havia d'haver fet desdel principi) i molt mes professionals. Ah i a la CIMA tampoc em va agradar ni les de recepcio ni les enfermeres de la zona dels analisis de sang. Tot absolutment
ImatgeImatge
Helen77
Entrades: 271
Membre des de: dl. des. 03, 2012 9:17 am

EntradaAutor: Helen77 » dv. maig 23, 2014 10:43 pm

Tot absolutament el contrari de l'Institut Marques que despres d'un any i mig tractant-nos-hi ni una queixa: tots super atents, amables, professionals...
ImatgeImatge
NYITUS
:: lleona
:: lleona
Entrades: 958
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: NYITUS » ds. maig 24, 2014 7:38 am

Hla
Jo sóc de sanitas i vaig a la teknon,la meva nena neixer l,1 d,agost i tenim previst q a la tekon ningu m,ha dit res q a partir d juliol el part a d ser a cima.ara em quedo preocupada
ImatgeImatgeImatge
lovekyn
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. des. 18, 2013 9:46 pm

EntradaAutor: lovekyn » ds. maig 24, 2014 8:55 am

Nyitus lo de la Corachan ha sigut xq han trencat l'acord amb sanitas, de fet tampoc es podra anar a urgencies... Si et quedes mes tranquila truca a la Teknon xo ja veuras que no hi haura problema
[b]Lovekyn
TE+ 02/02/14
TE+ 25/02/17 (marxes el 18/03, adeu bb)

Imatge

Imatge
bambalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dt. nov. 20, 2012 8:51 am

EntradaAutor: bambalina » dv. maig 30, 2014 4:08 pm

Hola noies!
Jo tambe venia de RA pero de IVI, i van fer el seguiment a CIMA dra Alejandra Azkaegorta!
Amable,propera, mooolt profesional! Encantada!!
Vaig parir el 27 de maig a la coratxan! Ella em va fer la cesarea i perfecte tot i que es moolt dolorosa!
Aixo si negligencia greu les infermeres de la coratxan k em van donar desde el dia 0 una mugronrra 2 takles mes petita del k em calia!Un desastre als mugrons i no vaig poder dinar pit!
Espero que hagi ajudat a algu!
Mele1980
Entrades: 34
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 4:30 pm

EntradaAutor: Mele1980 » dl. juny 02, 2014 10:11 am

Bon dia!

Donsc ja vaig anar a la doctora, ens va agradar molt, molt atenta es va resoldre dubtes abans de preguntar-li i ens va explicar tot el que aniriem fent.
Aixi donsc que de moment a nosaltres ens va agradar molt i crec que si no hi ha res de nou seguirem a la CIMA.

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::