Classes pre-part a l'Hospital de Santa Caterina
Classes pre-part a l'Hospital de Santa Caterina
Bones a totes!
Finalment ens van acceptar molt ràpidament la derivació a l'Hospital de Santa Caterina i començarem el seguiment a partir de la setmana 35.
El que us volia preguntar són dues coses:
- A partir de quan es comencen les classes pre-part?
- A Santa Caterina en fan? Perquè suposo que sempre serà millor fer-les on pariràs, oi?
Moltíssimes gràcies!!!!

Finalment ens van acceptar molt ràpidament la derivació a l'Hospital de Santa Caterina i començarem el seguiment a partir de la setmana 35.
El que us volia preguntar són dues coses:
- A partir de quan es comencen les classes pre-part?
- A Santa Caterina en fan? Perquè suposo que sempre serà millor fer-les on pariràs, oi?
Moltíssimes gràcies!!!!

Re: Classes pre-part a l'Hospital de Santa Caterina
Hola Moflis!
Jo crec que sempre es millor fer les classes al lloc on vols parir, perqué suposo que aixi et familiaritzes amb el personal i les instal.lacions, jo per exemple no les he fet on vull tenir el nen, més que res per comoditat per que al dispensari del poble on visc ha donat la casualitat de que es feien i vaig aprofitar i aixi no m'havia de desplaçar, peró no se si al Sta. Caterina en fan, el que si que es fan (no se si t'interessará) són xerrades i em penso que ensenyen les sales de dilatació i el pariotri, crec que la xerrada d'aquest mes la fan aquesta setmana, algunes noies de les classes pre-part hi van aquesta setmana, i després ja fins el mes seguent.
Espero que vagi molt bé!!

Jo crec que sempre es millor fer les classes al lloc on vols parir, perqué suposo que aixi et familiaritzes amb el personal i les instal.lacions, jo per exemple no les he fet on vull tenir el nen, més que res per comoditat per que al dispensari del poble on visc ha donat la casualitat de que es feien i vaig aprofitar i aixi no m'havia de desplaçar, peró no se si al Sta. Caterina en fan, el que si que es fan (no se si t'interessará) són xerrades i em penso que ensenyen les sales de dilatació i el pariotri, crec que la xerrada d'aquest mes la fan aquesta setmana, algunes noies de les classes pre-part hi van aquesta setmana, i després ja fins el mes seguent.
Espero que vagi molt bé!!

1IA- Desembre 2012- Negatiu 2IA- Febrer 2013- Abort bioquimic
3IA- Abril 2013- Negatiu 4IA- Juliol 2013- Abort amb 5 setmanes de gestació
5IA Setembre 2013- Agafa't fort i queda't amb mi, ets el que més desitgem
3IA- Abril 2013- Negatiu 4IA- Juliol 2013- Abort amb 5 setmanes de gestació
5IA Setembre 2013- Agafa't fort i queda't amb mi, ets el que més desitgem
- readytopop
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 11:45 am
Re: Classes pre-part a l'Hospital de Santa Caterina
Moflis, si que fan classes prepart al Sta Caterina, es comencen cap a la setmana 32 aprox (un parell de setmanes amunt o avall), la llevadora et diu quin dia les has de començar ja que fan grups en funcio les DPP. No se de quantes setmanes estas, podries intentar que et visites la llevadora abans de les 30 pq t'informi i t'inclogui en un grup
No t'ensenyen la sala de parts, el que es fa es una xerrada informativa (diria que es el primer dijous de mes) que parlen de l'anestessia i del circuit un cop arribes a l'hospital, pot ser que ensenyin alguna imatge pero visita guiada, no.
No t'ensenyen la sala de parts, el que es fa es una xerrada informativa (diria que es el primer dijous de mes) que parlen de l'anestessia i del circuit un cop arribes a l'hospital, pot ser que ensenyin alguna imatge pero visita guiada, no.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |