COM POSAR LA FIRMA, SOC NOVA

Avatars, firmes, tickers..
Avatar de l’usuari
Aries26
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 2:46 pm
Ubicació: Girona

COM POSAR LA FIRMA, SOC NOVA

EntradaAutor: Aries26 » dj. oct. 18, 2007 11:26 am

Bones,

Soc nova al forum i m'agradaria posar la firma del compte enrera que teniu totes.
Alguna em pot ajudar?

Moltes gràcies.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. oct. 18, 2007 12:12 pm

aries, en aquesta mateixa secció hi ha uns quants posts que parlen del tema...
;-)

una opció és lilypie.com, i enganxar el codi un cop creat el teu ticker! :ok:
Avatar de l’usuari
Aries26
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 2:46 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Aries26 » dj. oct. 18, 2007 1:24 pm

Gràcies creueta.
A veure si surt.
Avatar de l’usuari
Aries26
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 2:46 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Aries26 » dj. oct. 18, 2007 1:25 pm

veig que si.
Es que he estat mirant, pero no hi havia cap adreça.

Gràcies una altra vegada!
Avatar de l’usuari
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dc. feb. 20, 2008 3:45 pm

Hola a tothom!
Sóc nova o estic provant el ticker. A veure si ho he fet bé?
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
lereika76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1434
Membre des de: dl. feb. 18, 2008 9:03 am

EntradaAutor: lereika76 » dj. feb. 21, 2008 8:32 am

PPSPSP
Imatge
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dg. març 09, 2008 2:17 pm

jo també faig proves
Imatge
Avatar de l’usuari
Ixena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dg. març 09, 2008 2:18 pm

hi torno
Imatge
gemmabril
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dt. març 11, 2008 10:50 am

EntradaAutor: gemmabril » dt. març 11, 2008 8:59 pm

PROVA
Imatge
Avatar de l’usuari
martaBCN
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 9:32 pm

EntradaAutor: martaBCN » dt. març 25, 2008 8:20 pm

Vaig a provar jo també lo del ticker
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
alexandra
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1634
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 7:11 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: alexandra » dt. març 25, 2008 9:40 pm

hsujDHAJD
TEST
Imatge
Avatar de l’usuari
petitonica
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: ds. oct. 25, 2008 9:31 am

EntradaAutor: petitonica » ds. nov. 08, 2008 3:20 pm

faig proves
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
keyech
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

Re: COM POSAR LA FIRMA, SOC NOVA

EntradaAutor: keyech » dg. maig 10, 2009 10:49 pm

faig proves
Imatge

Torna a “Ajuda”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::