Alguna experta en polls??

Alèrgies, otitis, problemes..

sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Alguna experta en polls??

EntradaAutor: sunset1980 » dt. ago. 12, 2014 9:34 pm

Hola!!Us explico el cas. Fa una setmana li vaig veure a la meva filla de 4 anys polls. Primer només els ous i després li vaig trobar 3 polls. D'ous no en tenia gaires.
Vam fer un tractament de la farmàcia i aquesta setmana l'hem tornat a repetir.
Jo ho he rentat tot i cada dia passem la pinta i traiem ous. I és això el que em preocupa que després d'una setmana continui treint-li ous. Potser només són 4 o 5 contats però ja no sé si me'n deixo algun o son ous nous.
Quė en penseu? Pot ser que hagi quedat algun bitxet que continui ponent ous?
A veure ai algú em pot ajudar.
Gràcies!!!
Imatge
saludoalaluna
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dl. ago. 16, 2010 10:42 am

Re: Alguna experta en polls??

EntradaAutor: saludoalaluna » dt. ago. 12, 2014 10:25 pm

Aixxx... no se que dir-te... a veure si algu ena ilumina.Nosaltres estem igual que tu desde el juny!!!! Li repeteixo el tractament de tant en tant i no trobo polls pero cap de dos o tres setmanes si li miro el cap veig alguna liendre. Tot i que he provat arbol del te, repelent de polls d farmacia...

Per treure les liendres a mi el que millor m ha anat es remei de vella: vinagre al cap una bona estona i treure li amb les mans... es quan mes li veig i li trec pero ja et dic que no acabem de fer net.

A veure si algu ens dona alguna altra solucio
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dt. ago. 12, 2014 10:29 pm

Des del juny???bufff.... Aisss quin rotllo. No ho entenc. Aixó es que deu quedar algun poll que pon els ous no?
Perquè el que s'empega d'un cap a un altre son els polls o els ous?
Jo també faig lo del vinagre i el árbol de te...
Quin tractament utilitzeu? Nosaltres un de pranarom.
Imatge
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

EntradaAutor: mariami » dt. ago. 12, 2014 10:56 pm

Nosaltres vam fer servir una vegada un que es diu Paranix i ens va anar molt bé. A part vinagre i com et diuen anar traient cada dia els ous. Si quan li treus un ou i l'esclafes entre les teves ungles fa un sorollet com d'explotar és que a dins hi ha un poll a punt de sortir, una ninfa. Per el contrari si no fa res és que es tracta d'un ou sec, ja mort.
Nosaltres ara tenim arbre de té dins el xampú i al matí ens en posem una goteta darrera les orelles i al clatell.
Ara bé, pinta per les llémenes i molta paciència!
Imatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dc. ago. 13, 2014 7:10 am

l'arbre del té només serveix si no tens polls per evitar que vagin al cap, però hi ha persones que són molt propenses i s veu que n'agafen igual, si ja hi ha polls no fa pas que marxin corrents... jo els en poso a tot el cabell un cop al semana amb una mascarilla que no s'ha d'esbandir, i també el faig servir de repelent pels mosquits i els en poso a tota al pell barrejat en una crema que els poso a la tarda. A mi no em desagrada la olor i només porten unes gotetes a la barreja així que tampoc fa tanta olor, és només le primer moment. Mai han agafat polls cap dels dos però no sé si és perque no són propensos.
Si feu servir vinagre el millor crec que es el de poma, i si en trobeu del que és transparent que está refinat o no sé com ho diuen, millor, i s'ha de posar calent, llavors fa més efecte. Desenganxa els ous i es retiren millor, però tampoc els mata, si se'n queda algún doncs pot tornar a sortir un poll i reinfectar.
I jo el que els posso als nens com a preventiu quan hi ha passa es oli de coco per tot el cavell i després rentar i pasar al pinta, aixó mata els polls vius... crec que hi ha altres coses que també els ofeguen i els maten. Un cop el gran en va agafar quan era molt petit i no li posava res, però no va tenir liendres pq em debía carregar els polls amb l'oli de coco abans que en posséssin.
Les meves nevodes en van agafar un cop i tot i el tractament de farmacia i la pinta seguien teninit ous enganxats al cabells, però no era a l'arrel i estaven morts.
roseta1977
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: roseta1977 » dc. ago. 13, 2014 11:24 am

Aqui explica molt bé com acabar amb els polls:

http://www.dermapixel.com/2013/10/piojo ... n.html?m=1
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dc. ago. 13, 2014 2:14 pm

mel2010
Entrades: 113
Membre des de: dl. juny 07, 2010 8:28 pm

EntradaAutor: mel2010 » dc. ago. 13, 2014 7:16 pm

A l'escola ens van recomanar el documental maleÏts polls del programa Què,qui com.Ho pots veure al 3 a la carta a mi em va anar molt bé.
jo li vaig posar Stop piojos una loció i xampú de la farmàcia i bastant bé però va estar dies amb ous que no sé d ' on sortien. Vam estar uns mesos així fins fe-los desaparèixer del tot.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. ago. 13, 2014 11:19 pm

Et recomano que vegis el programa del quequicom que ja et comenten sobre els polls, allà t'ho expliquen tot, i molt especialment pren atenció al cicle vital dels polls. El que segurament treus a aquestes alçades del tractament és o be les pells mortes dels polls (mentre es fan adults muden la pell com les serps) o be els ous buits (és a dir, els ous que hi va nèixer el poll i en queden les restes). Aquests ous, quan ja han fet la seva funció, es van desprenent del cabell i aleshores els pots treure fàcilment amb la pinta liendrera, sino seria impossible fer-ho.
Tu ves passant la pinta fins que ja no treguis res de res. Jo vaig passar la pinta unes tres setmanes cada dia.
I l'essència d'arbre de té és un preventiu, no un tractament per exterminar-los.
ada_bcn
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dj. ago. 14, 2014 12:13 pm

l'únic també que si feu servir productes naturals no serveix qualsevol cosa, que hi ha coses que posa que té esencia o o oli i després porta un munt de coses que no són... l'oli d'arbre del té que sigui pur, si es posa oli de coco per asfixiar els polls ha de ser pur, etc... Jo ara ho estic comprant a aquesta web que em surt molt millor i de més qualitat que a la botiga on ho comprava fins ara: www.talaku.es (no sé si he escrit bé l'adreça potser es htpp://talaku.es )
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » ds. ago. 16, 2014 9:31 pm

Gracies per les respostes i els enllaços!!
Imatge
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dg. ago. 17, 2014 1:30 pm

Jo he hagut de lidiar amb polls varies vegades i independentment del tractament que feu servir (vinagre, mascarilles, locions...) s'ha de passar cada dia la liendrera pels cabells passant pel clatell i al costat de les orrelles. És molt pesat, sobretot quan són varis caps a l'hora, però la constancia amb el pinte és el millor remei.
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » dt. set. 09, 2014 11:08 am

Per mi el millor es l oli d oliva. Sucar el cap ben sucat d oli i passar un pinte de polls pq quedi tot ben sucat i deixar.ho unes hores.. Dpres passar pinte i els polls cauen.. Su queden ous s ofeguen amb l oli. Si cal repetir.ho un cop mes.
Anele
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. març 29, 2011 7:11 pm

EntradaAutor: Anele » dc. set. 10, 2014 5:02 am

Doncs jo estic dels polls .... Dels meus dos fills el gran no ha agafat maí pero quina es la meva sorpresa quan l'altra día li veig a la meva petita que te dos anys un caminant pel seu cap tant pancho. La pobra tenía el cap plagadet. I clar despres em vaig mirar jo i tambe estava plagada. I no entenc on els ha pogut agafar perque no ha estat a casal ni gaire en contacte amb altres nens, a parcs de sorra no anem tampoc. Aixi que ja tremolo quan comenci la guarde, aixo será el festival del poll. Vaig comprar el tractament i ens l'hem posat ja dues vegades, pero pobreta com no s'esta quieta comprobar si te ous o no es gairebe una misión impossible i tinc por de no haver fet net.
I despres esta el tema de rentar-ho tot a mi em van dir que no em tornes boja i rentes a 60 nomes la roba que portavem posada i que de la resta no em preocupes pero no

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::